Blandede følelser

Denne video har jeg et lidt ambivalent forhold til.

For selv om jeg mener den form for leg, er den sikreste måde at lære katten playagression, så er den da ikke til at stå for, det bette myr :wehuu:

[ame=“- YouTube”]YouTube- Surprised Kitty Cat cutest ever :))[/ame]

Hvor er den bare skøn

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Åhh da lille pus :wehuu:

Årh, den er da godt nok overnuttet. :wehuu:
Tak, fordi den lige fik smilet frem :slight_smile:

Jeg synes den er god, for jeg er sikker på at bare det at mennesket interagerer med killingen gør at de bonder. Killingen lærer jo at mennesket ikke er farligt, der sker den jo ikke noget.

Men jeg kan godt være lidt irriteret over fnisene i baggrunden. De virker lidt somom hun viser sin skøre killing frem til vennerne. Hvis det er sådan, så synes jeg heller ikke den er sjov.

Men at kvinden behandler killingen som en baby, siger lyde og er forudsigelig, er jeg sikker på er en god ide. Killingen lærer at kommunikere og bliver helt sikkert en klogere killing af det. De kan jo lære hvadsomhelst.

Nåhh, hvor er den sød :slight_smile:

Får helt lyst til at prøve om tricket virker på nogle af coonerne :høhø:

[quote=Charlotte Oeh.;301664]Nåhh, hvor er den sød :slight_smile:

Får helt lyst til at prøve om tricket virker på nogle af coonerne :høhø:[/quote]
Mine gjorde i hvert fald helt det samme, de de var i samme alder.

Og jep, jeg lavede helt de samme lyde som hende damen også. Videoen var postet i en anden tråd herinde for et par dage siden, og min først tanke var: Hvor er det sjovt at sådan en helt fremmed dame, fra en helt fremmed kultur, er kommet på at gøre præcist det samme med hendes killing, som jeg gjorde med mine. :smiley:

Ej hvor er den altså nuser. Lige til at putte i lommen :slight_smile:

:hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

[quote=Felis;301588]Denne video har jeg et lidt ambivalent forhold til.

For selv om jeg mener den form for leg, er den sikreste måde at lære katten playagression, så er den da ikke til at stå for, det bette myr :wehuu:

Sådan havde jeg det faktisk også der jeg så den første gang, den er også i en anden tråd.

At selvfølgelig er killingen utrolig nuttede :hjerte:
For det første, hvor sjovt synes missen lige legen er og for den andet ikke bruge fingene som legetøj. Man kan så håbe, det bare er en enkelt optagelse :slight_smile:

Der vises mange sjove og søde videoer, som ikke nogen af delene, hvis man kender noget til dyrs adfærd.
Jeg glemmer aldrig videoen med en hund, der igen og igen bed ud efter sit eget bagben, når det nærmede sig dens hoved.

[quote=Kaja;301743]
For det første, hvor sjovt synes missen lige legen er og for den andet ikke bruge fingene som legetøj. Man kan så håbe, det bare er en enkelt optagelse :)[/quote]
Man kunne vel håbe, hvis hun har lavet en video til, at killingen så er holdt op med at holde poterne op i forsvar sådan. :slight_smile:

Se maj maj farlig mis.