Blandet guf!

Det er ikke let at få knipset helt knivskarpe billeder af den flok banditter, men her er da lidt der tilnærmelsesvist kan genkendes som katte :høhø:

Lille Lejf synes nu de er meget søde, de små…

Southern Belle får en nussetur af Lejf

Santa Fe øverst, Fine forrest - og Regina og Rosita i midten

Southern Belle kunne næsten sidde stille, Santa Fe slet ikke!

Ruby Tuesday stod stille i en brøkdel af et sekund :ok:

VH
Susanne

Hvor er de dejlige, hver og én :smiley: :hjerte: En dag skal jeg også have mig en bimse :slight_smile:

Årh Lejf:hjerte: Og ja ok, de små uldtotter og stibemisserne er også søde;)

Uhhh nuttede allesammen:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

:wehuu: Dejlige

Hvem er mor til Belle & Santa ? Syntes jeg kan genkende looket fra ham her :
( Poseidon - søn af Legend)

P.s hvis man kan kalde en birma for Leif…kan man så også kalde en for Henning ?

Suuk, du bliver nødt til at vise sååå mange flere billeder af de 3 R’ere :inlove:

[QUOTE=Chicabee;1175712]Hvem er mor til Belle & Santa ? Syntes jeg kan genkende looket fra ham her :
( Poseidon - søn af Legend)

P.s hvis man kan kalde en birma for Leif…kan man så også kalde en for Henning ?[/QUOTE]
Det er Cup Cake, der er mor til dem - og Rhinestone Cowboy, der har leveret striberne i dette tilfælde.
Og Eva, jeg skal nok prøve, men “rødspætterne” er altså ikke nær så søde til at sidde stille og se artige ud som bimselinerne er :høhø:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1175716]
Og Eva, jeg skal nok prøve, men “rødspætterne” er altså ikke nær så søde til at sidde stille og se artige ud som bimselinerne er :høhø:
VH
Susanne[/QUOTE]

Haha, nej det tror jeg egentlig gerne… Du må sige til hvis du skal have noget hjælp en dag - jeg melder mig frivilligt :engel2:

:smelter: Jeg kan slet ikke tåle at sådan nogle søde små bimselimser. :wehuu:

Jeg melder mig gerne til at bakke Eva op med et kamera. Vi har efterhånden lidt erfaring i at samarbejde omkring billedtagning af omkringfarende europé vilddyr :wink:

Altid glade Søren Sko finder hurtigt nogen at putte med - her Lille Lejf.

Iben havde åbnet mælkebaren, men så skete der noget på græsplænen og alle glemte stort set hvad de var ved :høhø:

Søren Sko triller lidt rundt på græsset, Lille Bjørn er på vej for at se hvad han har gang i!