Blås børn :)

creme/hvid bicolour exo pige

rød/hvid bicolour exo dreng

rød/hvid bicolour exo dreng

rød/hvid bicolour exo pige

rød/hvid harlekin exo/perser? pige

Hov, der gik der lige kage i det hele :slight_smile:

Men den creme/hvide pige er her i bunden :slight_smile:

De er virkelige skønne Gitte :slight_smile: de ser ud til at få store øjne…

Aaaw flere babyer! Jeg bliver nødt til at besøge dig snart! SUK!


:hjerte:

Hold da op, hvor er de smukke :hjerte:

Nååååhhh!:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Cats og Conni

Hvor er de skønne Gitte :hjerte:

Hvor er de vidunderlige - sikke nogle skønne babyer. Du må meget gerne sende en af de lækre tøser denne vej :wink:

Smuklinger :hjerte: :hjerte: :hjerte:

Nui-ih, hvor er de blevet fine.:hjerte: Og så er de fem dage i dag - det er er jo en halvrund fødselsdag. :slight_smile:

Hvor er de nogle små fine mislinger :love2:

Tak alle sammen :slight_smile:

Jeg synes selv, at de er skønne. Det er første (og sidste gang) jeg prøver denne kombination. Blå hat fået slukket baglygterne - og Emma bliver neutraliseret, når killingerne er klar ti at flytte fra reden :slight_smile:

Nårh hvor er de nuttede!

[QUOTE=Gidahmir;927409]Tak alle sammen :slight_smile:

Jeg synes selv, at de er skønne. Det er første (og sidste gang) jeg prøver denne kombination. Blå hat fået slukket baglygterne - og Emma bliver neutraliseret, når killingerne er klar ti at flytte fra reden :)[/QUOTE]

Flytter han så (og hvorhen?) eller beholder I ham?

Nu skal jeg lige opleve ham som kastrat, så jeg kan se, hvilket hjem, der vil passe til ham. :slight_smile:

Men jo, det er meningen, han skal flytte. Tror jeg…

[QUOTE=Gidahmir;927597]Nu skal jeg lige opleve ham som kastrat, så jeg kan se, hvilket hjem, der vil passe til ham. :slight_smile:

Men jo, det er meningen, han skal flytte. Tror jeg…[/QUOTE]

Ok, jeg tænkte bare at når beslutningen nu endelig var taget, så var det måske fordi der var et godt hjem klar til ham, men det er selvfølgelig en god idé lige at se hvilke ændringer det sker med ham når “kuglerne er kappet” så at sige…

Jeg fik ham kastreret, da jeg ikke vil have flere killinger. Og jeg var lidt træt af at høre på hans syngen hele tiden. :slight_smile:

sikke nogle smukke bæbser… :hjerte::hjerte::hjerte:

Oprindeligt postet af Gidahmir
Jeg fik ham kastreret, da jeg ikke vil have flere killinger. Og jeg var lidt træt af at høre på hans syngen hele tiden. :slight_smile:

EJ! Du kan da ikke bare sådan forbyde hans kunstneriske udfoldelser! :besvimer:
Måske han skulle deltage i x-factor i stedet? :cool:
Og så vil jeg da godt lige advare om, at kastration ikke nødvendigvis gør ham tavs - Aslan er også temmelig vokal - som regel fuldstændig uden anden årsag end at han ikke har ens udelte opmærksomhed på det pågældende tidspunkt… :surrender1::høhø::tihi::hjerte: