Blåtabby og Lillatabby Birma Guf

Ville lige vise jer mine to smukke piger :hjerte:

Den blåtabby er Feli, kastrat, 1 år og 3 mdr.

[CENTER] :hjerte:

:hjerte:

:hjerte:

Lillatabby Fleur, fertil, 1 år og 3 mdr.

:hjerte:[/CENTER]

… - Beklager de store billeder… :S

Wauwwwww - siger jeg bare, hold da op, hvor er de smukke.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Sikke en øjenfarve, mums.

Hold da op hvor har de udviklet sig… MUMSSSSS…

Kattene er umådelig smukke - og billederne fantastiske:thumbup:
Jeg ved ikke hvordan du/I får taget sådan nogle gode billeder, som jeg tit ser “herinde”. Jeg synes det er enormt svært at fotografere mine katte. Enten lukker de øjnene, drejer hovedet, går væk, ser sure ud, ligner dværgkatte med mimi-ben osv.:S
Har I været på kursus eller er I naturtalenter?:?

Hilsen Jette.

[quote=Jette - og burmeserne!;299971]Kattene er umådelig smukke - og billederne fantastiske:thumbup:
Jeg ved ikke hvordan du/I får taget sådan nogle gode billeder, som jeg tit ser “herinde”. Jeg synes det er enormt svært at fotografere mine katte. Enten lukker de øjnene, drejer hovedet, går væk, ser sure ud, ligner dværgkatte med mimi-ben osv.:S
Har I været på kursus eller er I naturtalenter?:?

Hilsen Jette.[/quote]

Ååååårh Jette, tak for ros :høhø: Jeg tror bare det er øvelse gør mester :thumbup: Jeg har haft katte i 3 år og øvet på dem ligeså længe. Jeg blev bare hurtigt træt af de alm kameraer, som lukker for sent og så får man nemlig ingen billeder som er super -surrender Derfor har jeg et kompakt spejlrefleks kamera plus tilhørende ekstern blitz til. Det er bare SUPER :ok: Kan helt sikkert anbefales… Det tager også billeder af mennesker, som bare bliver FANTASTISKE… Jeg ville ikke leve uden :stuck_out_tongue:

Selvom jeg har briter så synes jeg bare lige sådan nogle katte med lige den farve og mønster er de smukkeste prinsesse lækre katte! De er så smukke!!

Og det gør forresten ikke noget at billederne er store!! :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Hold da op, hvor er de bare smukke…

:wehuu: