Blev det heller ikke denne gang

Fanni fødte igår aftes en søn på 84g:thumbup: Lige hvad jeg ønskede mig (han måtte godt have været større - men jeg ønskede mig en dreng):thumbup: Efter en del forvirring, om hvad det nu var for noget, tager hun sig nu fint af ham:)
Hun blev scannet 4 uger ind i drægtigheden - der var tydeligt (mindst) 2 killinger, men det er 12 timer siden den første, og hun virker færdig… Idag får hun fred - vi får sandsynligvis dyrlægen til at tjekke hende for evt stenfoster i morgen…

Billeder kommer senere - Fanni og søn skal have fred:pote:

Tillykke med den nye verdensborger :hjerte:

Tillykke med den lille dreng :smiley:

Tillykke med den lille blå dreng :flag:

TILLYKKE :flag: med den lille fyr :hjerte:

Stort til lykke med ham den lille… han har godt nok været ventet med længsel :wink:

Tillykke med den lille missefyr.

Tillykke :flag: med den lille ny. :smiley:

Tillykke med ham :flag: :slight_smile:

Tillykke med sønnen,:hjerte::wehuu: - - men 84 g er det ikke OK ? Hos mine Burmesere, har alt over 70 g været OK vægt

Cats og Conni

[QUOTE=conninissen;999114]Tillykke med sønnen,:hjerte::wehuu: - - men 84 g er det ikke OK ? Hos mine Burmesere, har alt over 70 g været OK vægt

Cats og Conni[/QUOTE]

84g er ok - men jeg foretrækker en fødselsvægt på 90-95g:)

Jeg læste først 84kg og undrede mig meget over hvilket dyr du talte om :tihi:

Tillykke med drengen :flag: :smiley:

Stort tillykke :flag:

[ATTACH=CONFIG]71438[/ATTACH]

Tillykke med den lille fyr :slight_smile:

Tillykke med ham, Camilla og Fanni :flag: Dejligt, at hun gav dig, hvad du ønskede :ok:

Tillykke med ham :flag:

:flag: Tillykke med den bette ny!

Tillykke med den nye dreng :slight_smile: Det da dejligt med sådanne tøser der lytter til hvad man ønsker sig :wink:

Tillykke! Det var da en dejlig før-julegve at få :smiley: