Blev det nu ikke helt til

Men næsten :cool2: Jeg nåede i al fald slet ikke noget som helst, for efter en nat med holden i pote, gik jeg i bad for at vågne bare lidt, og da jeg kom tilbage lå der nok så “nydeligt” to killinger i kattebakken :uha:

Ud og få dem ordnet en ad gangen, så ikke mormis panikkede totalt, og tilbage i fødekassen med den lille familie. Og så kom der ellers to mere, og nu er der enten pause eller også er vi færdige, det er lidt svært at få lov at mærke hende igennem.

Sine (Cinnamon) hygger sig og er meget stolt af sine små :hjerte: og det er jeg bestemt også af hende.

Stort tillykke med de 4 smukke mislinger. Så bliver det spændende, om der kommer flere :slight_smile:

:flag: :flag: :flag: :flag:

Nårhhh så kom der små krydderimuffins :hjerte:

Jøsses der er knald på den røde farve :høhø:

Stort Tillykke - små dejlige krudtugler :slight_smile:

Dejligt med en superføder :ok: :slight_smile:

Endnu en gang tillykke med de små krydderier :hjerte:

tillykke med de små :love2:

Jamen til lykke med dem…
Sikke en knaldende rød farve den ene har :slight_smile:

Tillykke med firlingerne :slight_smile: skønne farver :wehuu:

Tillykke :slight_smile:

:flag:Tillykke med mislingerne:flag:

Tillykke med de 4, pragtfuldt billede!

Tillykke med firkløveret :smiley:

Nu er det anden gang jeg hører om katte der føder i kattebakken O.o Er det sådan … almindeligt? fordi de ikke helt ved HVAD det er der skal ud af dem?

Tillykke :flag::flag::flag::flag: med firlingerne - de ser vel nok fine ud.:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:
Dygtige Sine. :thumbup:

Stort tillykke med de fine små :slight_smile:
Hvor ser mormis kær ud:love2:

Et stort tillykke med firkløveret :slight_smile:

Tillykke med dem :slight_smile:

Stort tillykke med babyerne :juhu::juhu::juhu:

Renlighed er en go’ ting . . . . men behøver det lige at være midt i en fødsel :tihi: :tihi:

Til lykke med de dejlige små bebser :juhu:

Stort tillykke med firlingerne :wehuu:

Tillykke med bakkebabyerne :flag:

Fine små størrelser :hjerte: