Blev du tabt som killing Ejner?

ja… det er jeg nu sikker på at han gjorde. han har pt. haft et glas vand siddende fast på hovedet og nu også en chips pose…
det med at folk siger han nok er lidt orientaler, fordi han er så nysgerrig, begynder at give mening! :smiley: :tihi:
Ejner, dit fjols! :hjerte:

:lol:

Jeg må lige høre…hedder han Ejner :slight_smile:

Ja det gør han :smiley: jeg har oda, olfert og Ejner :tihi:

Det er så sødt et navn :hjerte:
Og passer til de andre navne dine misser har :smiley:

Sjovt med de navne…jeg sagde en dag til min datter at vores ene nabos hund hedder Orla og naboen til den anden side har en hund som hedder Valdemar mens jeg grinte lidt…min datter svarede, ja, og dine naboer har en nabo hvis kat hedder Kalle Knaldperle :høhø:

[QUOTE=Coon Danica;888161]Det er så sødt et navn :hjerte:
Og passer til de andre navne dine misser har :smiley:

Sjovt med de navne…jeg sagde en dag til min datter at vores ene nabos hund hedder Orla og naboen til den anden side har en hund som hedder Valdemar mens jeg grinte lidt…min datter svarede, ja, og dine naboer har en nabo hvis kat hedder Kalle Knaldperle :høhø:[/QUOTE]

:lol::lol:

Så sandt, så sandt!!

Ejnar har ret. Hvis ikke man udforsker tingene, bliver man aldrig klogere. :smiley:

Tjae… Jeg kan nu også finde på at dykke ned efter smuller… Dog aldrig med ansigtet først :smiley:

[QUOTE=Coon Danica;888161]Det er så sødt et navn :hjerte:
Og passer til de andre navne dine misser har :smiley:

Sjovt med de navne…jeg sagde en dag til min datter at vores ene nabos hund hedder Orla og naboen til den anden side har en hund som hedder Valdemar mens jeg grinte lidt…min datter svarede, ja, og dine naboer har en nabo hvis kat hedder Kalle Knaldperle :høhø:[/QUOTE]

hahaha :lol: ja man må sige du ikke kan gå fri af de sjove navne :smiley:

nej… han er sgu en for sig selv… :smiley:

det er rigtigt, derfor udforsker han ALT! :smiley:

AI, hvor sejt…en posemis

Han er altså pænere uden posen på hovedet :slight_smile:

Går du og kalder ham grim, siden han dækker sit hoved til? :smiley:

Total fjollet kat…sjovt billede :slight_smile:

:tihi: Hvor er han sød. :slight_smile:

:lol:

[QUOTE=Henriette;888343]Han er altså pænere uden posen på hovedet :slight_smile:

Går du og kalder ham grim, siden han dækker sit hoved til? :D[/QUOTE]

kalder ham kun grim, når han er uartig… dvs. ja henriette, ret ofte :smiley: :pose:

Du skulle skamme dig, sådan at gå og give din kat dårlig selvværd, så han føler sig nødsaget til at trække en pose over hovedet :nix: