Blev godt gammeldags sur idag

Idag var min mor og jeg en tur i Bilka. Da vi så havde fyldt varerne i bilen og min mor havde kørt vognen på plads, ville vi begynde turen ind til byen.
Ligsom jeg starter bilen kommer der en kundevogn trillende lige hen mod min bil. Jeg skynder mig ud af bilen i håb om at nå og stoppe den løbske vogen. Vognen ændrer imidlertid retning og triller ud på kørebanen der er langs med P- pladsen.
Jeg når så lige at få fat i den inden den banker ind i siden af en bil.

Hvad er takken? Jo fornærmede blikke, arrige dytten og nogen ikke særlige pæne fingertegn.
OK det kunne have været mig der ikke havde sat den på plads, men det var det ikke.
Hvor er folk dog hurtige til at drage forhastede beslutninger.
Ham hvis bil jeg redede fra en bule, kørte bare fornærmet videre efter at have givet mig fingeren.

Må jeg ikke godt være sur.
Knus Elin

Du må helt sikkert gerne være sur. :slight_smile:

[quote=Leopolds mor;277256]
Må jeg ikke godt være sur.
Knus Elin[/quote]

Jo!

Man får jo helt lyst til at race af sted med indkøbsvognen efter den billist,
du reddede fra en bule, og bede ham om selv at sætte den løbske vogn på
plads.

[Godt det ikke var hans årskort, jeg fandt]

Ja og så nåede jeg at lave en dum bevægelse, som min i forvejen dårlige ryg ikke kunne lide, så jeg har også lidt ondt af mig selv nu:ked:
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;277264]Ja og så nåede jeg at lave en dum bevægelse, som min i forvejen dårlige ryg ikke kunne lide, så jeg har også lidt ondt af mig selv nu:ked:
Knus Elin[/quote]

Jeg forstår dig til fulde Elin.

Det vrimler med skvadderhoveder.-what

I det hele taget er den med fingeren noget at det grimmeste, som findes -
så er man virkelig lower class.

jeg er holdt op med at blive tosset over sådan noget, for den slags idioter er der efterhånden overalt og skulle man blive vred hver gang ku man ikke bestille andet.

Hej Elin.

Du må meget gerne være sur…! Nogle mennesker altså… :S

Hvis du en dag er ude for, at sådan noget sker igen, så er jeg ret sikker på, at Bilka dækker ridser forårsaget af deres kundevogne. Med mindre det kun er i Odense. :? Har en ven som fik en grim ridse af en løbsk vogn - deres forsikring dækkede det.

[quote=Bølle-missen;277349]Hej Elin.

Hvis du en dag er ude for, at sådan noget sker igen, så er jeg ret sikker på, at Bilka dækker ridser forårsaget af deres kundevogne. Med mindre det kun er i Odense. :? Har en ven som fik en grim ridse af en løbsk vogn - deres forsikring dækkede det.[/quote]

Næste gang får den lov til at trille videre, med mindre det er min bil den sigter imod:)
Knus Elin

[quote=Leopolds mor;277441]Næste gang får den lov til at trille videre, med mindre det er min bil den sigter imod:)
Knus Elin[/quote]

Skal idioter bestemme om du gør gode handlinger fremover?

Som beskrevet her er det ikke dig, der har handlet forkert, men de omkring dig.

[quote=Bølle-missen;277349]Hej Elin.

Hvis du en dag er ude for, at sådan noget sker igen, så er jeg ret sikker på, at Bilka dækker ridser forårsaget af deres kundevogne. Med mindre det kun er i Odense. :? Har en ven som fik en grim ridse af en løbsk vogn - deres forsikring dækkede det.[/quote]

Det skete for mig ved en Fakta. De dækkede ikke, for det var jo ikke deres skyld at folk ikke satte vognene på plads.

Prøv lige og spørg om jeg var rasende, bilen var kun 3 mdr gammel og min første NYE bil.

[quote=Berit R;277760]Det skete for mig ved en Fakta. De dækkede ikke, for det var jo ikke deres skyld at folk ikke satte vognene på plads.

Prøv lige og spørg om jeg var rasende, bilen var kun 3 mdr gammel og min første NYE bil.[/quote]

Der er også forskel på serviceniveauet de forskellige steder. :slight_smile:
Men ja, det er virkelig noget øv når sådan noget sker! :frowning: