Bliver alligevel

Hej Alle

Efter at have læst en anden tråd, hvor alle er velkommen til at blive, vælger jeg at blive herinde, trods tidligere indlæg.

Er glad for at vi alle er så velkommen :smiley:

[/quote:325m6l2k]

Jamen det er i - Hvis i er ligeså søde som vi andre -høhø

[/quote]

Jamen det er i - Hvis i er ligeså søde som vi andre -høhø [/quote:1anto5jm]

Jeg er altid sød - man kan være sød på mange måder -thumbs

Fint, lad os lige få noget på plads så. Jeg ved du ikke er glad for AR, men kan vi ikke lade dette ligge.
Har jeg forstået dig ret i, at du hele tiden gerne så kattene fjernet, og at du er helt med på, at de havde det grimt og var misrøgtede. Og at du mente, det skulle gøres på den korrekte måde via politi, og dyrevelfærdsmyndigheder, alt andet end AR som Lone ikke ville have blevet involveret.
Bare lige for at få det på plads :slight_smile:

Og hvad er din mening om de resterende katte på ejendommen :?

Min holdning er:

1. Når man har med mennesker og dyr at gøre, må man bruge psykologi, hvis man skal have tingene til at glide uden kampe.

2. Ja jeg har hele tiden ment at de katte skulle fjernes.

3. Ja, jeg mener at hvis man ikke kan komme igennem via psykologi (hvad man oftest kan) må det gå gennem godkendte dyrevelfærds myndigheder og politi.

4. Nej, de katte havde det ikke godt - set ud fra hvad jeg har set ud fra billeder og via fortællinger.

5. Ja jeg mener man bør respektere ejers krav om, at bestemte foreninger (ingen nævnt ingen glemt) der ikke er godkendte, ikke skal blandes ind i tingene.

6. Mit syn på AR er denne sag uvedkommende.

7. Nej, jeg mener ikke man bør jorde mennesker og slet ikke når de allerede ligger ned.

8. Om de tilbage blivende katte, mener jeg at der stadig er for mange. Mener der kun burde være 3-6 katte, da de også har hunde.

OK, tak for svar - så ved man også din holdning -thumbs

Jamen den har du da kendt fra du ringede til mig den anden aften. Dér fortalte jeg dig hvad jeg mener og ikke mener.
Det var jo også derfor jeg bad dig finde hjem til de katte, efter at det var godkendt af Lone at de blev udleveret.

Jamen den har du da kendt fra du ringede til mig den anden aften. Dér fortalte jeg dig hvad jeg mener og ikke mener.
Det var jo også derfor jeg bad dig finde hjem til de katte, efter at det var godkendt af Lone at de blev udleveret.[/quote]

Ja ja, det ved JEG da godt :smiley: Men jeg sagde også du skulle gøre det herinde, ellers ved folk jo ikke hvem du er og hvad du står for vel :slight_smile:

Det var jo også derfor jeg bad dig finde hjem til de katte, efter at det var godkendt af Lone at de blev udleveret.[/quote]

Ja ja, det ved JEG da godt :smiley: Men jeg sagde også du skulle gøre det herinde, ellers ved folk jo ikke hvem du er og hvad du står for vel :)[/quote]

okay så er vi igang igen med skjulte dagsordener, du og Denise må jo have arbejdet på dette udenom vi andre !!!

Ja ja, det ved JEG da godt :smiley: Men jeg sagde også du skulle gøre det herinde, ellers ved folk jo ikke hvem du er og hvad du står for vel :)[/quote]

okay så er vi igang igen med skjulte dagsordener, du og Denise må jo have arbejdet på dette udenom vi andre !!![/quote]

Nej det har vi nu ikke, det var hende jeg sagde til dig jeg havde snakket med, jeg var åbenbart den eneste der kontaktede hende :slight_smile:
Jeg ringede til dig 5 min efter jeg havde fået PBen, jeg arbejder ikke med skjulte dagsordener.

Hey stop Karen og Denise
Jeg tror ikke den skulle tolkes, men gør jeg det er jeg enig Karen… Men kan vi ikke stoppe med at være defensiv hele tiden, så vi kan vende tilbage til hvordan det var før bente sagen startede…
og hvis der ligger noget i det så tage den over pb (be om… er ved at været træt af folk der mundhugges)

okay så er vi igang igen med skjulte dagsordener, du og Denise må jo have arbejdet på dette udenom vi andre !!![/quote]

Du godeste, er der nogen der bare VIL se spøgelser?

Jeg har bestemt ingen skjult dagsorden. Og så arbejder jeg sammen med ALLE der vil samarbejde, jeg skiller ikke nogen fra, hvis vi ligge bare rimelig tæt på hinandens måde at gøre tingene -thumbs

Ja sagen er såmænd enkel nok. Du havde skrevet op til flere gange, at man bare kunne kontakte dig, hvis man ville vide noget, og nysgerrig som jeg jo er, så gjorde jeg det :smiley:
Skulle måske have skrevet, “juhuuuuu jeg har kontaktet Findus” :stuck_out_tongue:

Fidusen…bliv her eller ej…jeg er ligeglad…

Hvorfor skal man gøre så meget opmærksom på sig selv med * nu sletter jeg mig * ?

Jeg er ved at -brækkesig og de tråde og kan sgi ikke lade være med at reagerer på det nu -blåblå -blåblå -blåblå -blåblå

Jamen du kan da -brækkesig dig alt det du vil, det er jo dig selv der skal gøre det rent igen -thumbs

Jamen det var da fint at du kontaktede mig, der gjorde jo at du fik de ting afvide du ville, og som jeg lovede -thumbs
Og så gjorde det at jeg vidste hvem det mente tingene og hvem der bare ville brokke sig, tak for det :smiley:

Du godeste, er der nogen der bare VIL se spøgelser?

Jeg har bestemt ingen skjult dagsorden. Og så arbejder jeg sammen med ALLE der vil samarbejde, jeg skiller ikke nogen fra, hvis vi ligge bare rimelig tæt på hinandens måde at gøre tingene -thumbs[/quote]

Tja ingen kan vel bebrejde os efter de sidste dages bizare hændelser at vi bliver lidt bange for spøgelser -what
Og stoler på nogen lige nu, nej det gør jeg nok ikke , men det må vi jo så se hen af vejen om du er et spøgelse -what eller en -engel

Nej et spøgelse er hun nok ikke :smiley:
Men har stadig ikke set pointen i det hemmeligheds/gåde agtige fremgangsmåde -sorry

Har lige skrevet og slettet et indlæg, for jeg tror jeg misforstod jeres indlæg :?