Bliver der kigget på billeder?

Ville bare lige høre hvor meget I andre egentlig bruger galleriet? Kigger I derind ind i mellem? Og hvad med kommentarer og bedømmelser, bruger I det? [bigloony]

-toshy Næ, faktisk ikke… Har kun kigget 2-3 gange og smidt en enkelt bedømmelse.

Men synes også det er lidt rodet, måske det bare mig -rulleøjne

Har ikke engang fået oprettet alle mine misser…

Jeg har ikke helt vænnet mig til tingene herinde men er begyndt at kigge mig om :smiley:

jeg kigger da billeder når jeg lige har 5 minutter til det, har dog ikke brugt bedømmelse osv endnu, men gør det helt sikkert når jeg lige får taget mig sammen, her i starten bruger jeg så meget tid så muligt i forummet for at vise evt nye brugere at der er aktivitet her

Jeg har koncentreret mig om forummet her til at begynde med og er ikke begyndt at lægge billeder ind. Har også kun lige kikket på ganske få billeder. Jeg savner opbygningen af gallerierne på KG i den retning, må jeg indrømme.

Er enige med dig Stine, jeg syntes det er alt for forvirrende.

Enig med dig også May-Britt, gallerierne på KG er super bygget op og nemt at komme til

Altså jeg har selv siddet og luret lidt, og har da smidt nogle bedømmelser og kommentarer…
Men glemmer faktisk lidt at der er et galleri… Selv om jeg selv har billeder liggende derinde også… -sorry
Men er da klart også sjovere at smide kommentarer hos andre, hvis man selv får nogen retur ind i mellem… -høhø

Forhåbentlig bliver galleriet også mere aktivt med tiden… Og ingen tvivl om at det er vigtigt at selve forummet også er aktivt…

Tror også lidt det er fordi man ikke får en besked om, at der feks. er en der har kommenteret ens billed - får så vil man jo se hvem det er og dermed smide tilbage [smilie=hate-smile.gif]

Jeg har været inde og kigge, men syntes det virker uoverskueligt og rodet.

Jeg har været inde og kigge nogle gange efterhånden men syns osse det er noget rodet og svært… -sorry

Desuden kan jeg ikke finde ud af at ligge billeder ind selv, heller ikke et profilbillede…puteren bliver ved med at sige, at de er for store…jeg lærte ikke lige, at beskærer billeder i skolen -rulleøjne…mon jeg kan få mine skolepenge tilbage eller slippe for at betale SU tilbage på det grundlag -lyside

Må desværre også indrømme, at jeg lidt har opgivet at oprette galleri. Skal vist også have nogle af skolepengene tilbage -what

se det er jo alt sammen fint input MEN - totalt ubrugeligt for i er nødt til at sige HVAD det er der er galt…

den der med at man ikke får en besked når der er kommentarer til ens billeder - DET er et brugbart udsagn…

at man synes noget er rodet kan være rigtigt nok… men

1. hvad er rodet??.. er i helt sikre på i ALLESAMMEN mener det samme når i bruger det ord??
  2. hvis man har problemer med at uploade - jamen hvorfor er det så lige i ikke bare skriver til mig - så kan jeg jo finde ud af hvad der er galt… jeg har jo selvsagt ingen problemer da jeg er teknisk admin - men jeg er her jo for at hjælpe jer der har - uanset problemet… der er intet jeg hellere vil…
  3. KG har brugt et par år og ret mange millioner kroner på at lave deres system… det er bygget fra bunden… så det er jo noget lidt andet [bigloony] - det jeg foreslår, det er at i virkelig definerer hvad det er i mangler, hvad i savner og hvad i godt kunne tænke jer…

det er ikke det hele der kan lade sig gøre… det her er et fritidsprojekt for mig og Peterplys ved siden af vores firma, så vi retter til og hygger om http://www.kattegale.dk så meget vi kan om aftnerne… så det er ikke alt der sker lige med det vuns… men det sker hen af vejen…

og efterhånden som jeg får noget konkret at arbejde med - så vil i langsomt se to-do listen blive opdateret… den finder i under nyt fra admin…

Så kom med noget konkret… så gør vi hvad vi kan…

Knus og -pote dask

hmm må nok også indrømme at jeg synes det virker en del rodet… kan lide ideen om at kunne oprette hver kat for sig, som en profil og ikke et album… -tænkekitty

Jeg har været inde og kigge i Galleriet på de dejlige katte.Har ikke bedømt endnu,må lige sætte mig ind i hvordan det fungere først.
Jeg har brugt meget tid i forummet…

Jeg har også problemer med at finde ud af,hvordan jeg gør mine billeder mindre i Paint [smilie=hate-smile.gif]

Så er vi 2 [bigloony]

det design som KG har - hvor kattene bliver oprettet i tilknytning til en profil og får hver deres “profil” under ejeren - det er jo faktisk samme opbygning vi har her - her hedder det bare kattegallerier…

men navngivning kan jo betyde rigtig meget… og det er faktisk ret let at ændre…

birtheras har på nuværende tidspunkt 7 albums og over 170 billeder - så der er jo ingen tvivl om at også brugere har styr på hvordan man gør… hun har måske en forklaring på hvordan hun gør der passer godt til lige det behov i har - hun vil da helt sikkert også gerne hjælpe ligesom jeg

der er tiltag i gang for at promovere gallerierne mere herinde på forummerne - så man ser sidste oprettede albums (katteprofiler) i bunden af hver side, og vi er også i gang med at se hvad vi kan gøre for at gøre galleri forsiden mere overskuelig…

det skal bare siges at det ikke er LET på nogen måde… det er et gigant arbejde… der er jo en grund til at det har kostet kattegalleri et par millioner at udvikle det vi er igang med at stykke sammen her [bigloony]

der har lige været denne debat i “hjælp til brugeren” forummet - tag et kig dernede… der er indtil flerer tråde og links til gode programmer man kan bruge

KNuser og -pote dask

der har lige været denne debat i “hjælp til brugeren” forummet - tag et kig dernede… der er indtil flerer tråde og links til gode programmer man kan bruge

KNuser og -pote dask[/quote:1cm54rkb]

Tak for rådet…vil kigge og se om jeg er istand til at forstå det -høhø

Tak Miss T [smilie=hate-smile.gif]

Jeg kigger lige og prøver at se om jeg kan hitte ud af det så

ellers hjælper jeg meget gerne hvis der er behov for det - altid - uden undtagelse !!!

pointen er piger… og nu siger jeg det altså helt lige ud for det er det letteste for en teknik-bøv som mig -devilangel

1. det her site er gratis, det er lavet på under 1 md, der er 2 personer om det og vi gør det fordi vi har lyst og har det sjovt med det og elsker at se forummet vokse og nyder at der nu ligger over 380 billeder af katte i det nye galleri…

2. sitet er stykket sammen af små dele fra mange forskellige programmer - de stykker skal snakke sammen - det er SVÆRT… dygtige kodere der laver det vi sidder og hygger med hver aften får altså 800-1500 kr i timen for det de laver… der siger lidt om sværhedsgraden…

3. hvis i hjælper os med BRUGBAR feedback - så kan vi trylle på mange punkter - ikke alle men mange… men vær sød ikke at tro i kan få præcis de samme ting som i havde på KG på et nystartet site lavet af entusiaster efter 1 md …

så hvis i væbner jer lidtmed tålmodighed, skriver til mig når i har problemer, bruger “hjælp til brugeren” formummet når i gerne vil have hjælp, skriver i ris og ros når der er ting i gerne vil have, finder fejl, har ønsker ect… så kommer det langsomt til at være et super sejt sted… BÅDE hvad angår brugerne [smilie=hate-tunz.gif] OG designet

men husk - brok er værdiløs - feedback er guld værd [bigloony]