Bliver du nemt ked af det

Jeg er typen, der nemt bliver ked af det.
Men jeg er også typen, der nemt bliver glad igen…

Nixen bixen, det gør jeg faktisk ikke og det er dejligt. :hjerte:

Det kommer helt an på situationen :slight_smile:

Ja desværre

:ked::ked::ked::ked:

:fin::fin::fin:

Næe… det kan jeg ikke påstå at jeg gør - og det er jeg da glad for.

Det må ikke være nemt at være så følsom…

:inlove:

Jeg bliver også nemt ked af det :ked:

jeg vil sige både og, det kommer helt an på situationen, mit humør osv.
dog må jeg sige at 2009 indtil videre ikke har været et let år for mig og jeg har været rigtig ked af det mange mange gange.
og det har været frygteligt for mig og især for fru tonya fordi jeg ellers er lidt af en hård negl som ikke lader mig gå på af modgang.
dog vil jeg sige at det på en måde har været rart for mig at slippe følelserne løs, det ha ihvertfald løsnet op for en masse tanker og indebrændte følelser

[quote=Johnny;281334]jeg vil sige både og, det kommer helt an på situationen, mit humør osv.
dog må jeg sige at 2009 indtil videre ikke har været et let år for mig og jeg har været rigtig ked af det mange mange gange.[/quote]

:trøster::trøster::trøster::trøster:

Det er lidt forskelling. Mennesker som jeg holder meget af og som jeg regner med kan godt gøre mig ked af det mens folk jeg ikke er så stærk knyttet til ikke kan såre mig på samme måde.

rettelse:

når jeg er så hårdt presset som jeg er pt - så bliver jeg super ked af det… ting jeg normalt måske ikke ville blive ked af…

  1. et svigt af en kollega (som jeg troede jeg kunne stole på) der glemte at fortælle noget meget vigtigt til mig… og udnyttede sin viden til at gå bag ryggen på mig… og andre - det er svigt af værste skuffe… den har såret mig enormt og får mig pt til at græde…

  2. at jeg ser billeder af mig selv der ligner en idiot… jeg har en vis personlig stolthed og det gør rocker ondt at føle sig latterliggjort på den måde… det er fint at folk synes det er super sjovt… men jeg synes det ikke og det gør ondt.

  3. når jeg prøver at gøre noget godt… men hele tiden skal slås mod folk der synes at det jeg laver er noget l***… det er som at kæmpe i kviksand…

Pt er det næsten umuligt at synes noget er godt og jeg græder meget…

Ja især lige for tiden…

et cyberknus sender jeg til Gitze, snøft…

Ja jeg er ekstremt følsom, og der er tider hvor jeg bander det langt væk. Men for det meste så er jeg glad for det, for jeg kan og tør vise at jeg bliver berørt over nogle ting.

[quote=Battlestar;281381]rettelse:

når jeg er så hårdt presset som jeg er pt - så bliver jeg super ked af det… ting jeg normalt måske ikke ville blive ked af…

  1. et svigt af en kollega (som jeg troede jeg kunne stole på) der glemte at fortælle noget meget vigtigt til mig… og udnyttede sin viden til at gå bag ryggen på mig… og andre - det er svigt af værste skuffe… den har såret mig enormt og får mig pt til at græde…

  2. at jeg ser billeder af mig selv der ligner en idiot… jeg har en vis personlig stolthed og det gør rocker ondt at føle sig latterliggjort på den måde… det er fint at folk synes det er super sjovt… men jeg synes det ikke og det gør ondt.

  3. når jeg prøver at gøre noget godt… men hele tiden skal slås mod folk der synes at det jeg laver er noget l***… det er som at kæmpe i kviksand…

Pt er det næsten umuligt at synes noget er godt og jeg græder meget…[/quote]

:blomstergave::blomstergave::blomstergave:

Ja, desværre… er alt for “god” til at tage andres problemer på mig.
Og det med at sige nej, er ikke altid nemt, så ofte føler jeg mig udnyttet og det gør ondt.

Jeg er udstyret med en vis portion retfærdighedssans, og jeg kan godt
blive temmelig ked og stødt, hvis nogen behandler mig dårligt. Til gengæld
har jeg lært mig selv at gøre opmærksom på, når jeg føler mig trådt på -
men det betyder selvfølgelig ikke altid, at jeg alligevel undgår at blive ked.

[quote=Battlestar;281381]rettelse:

når jeg er så hårdt presset som jeg er pt - så bliver jeg super ked af det… ting jeg normalt måske ikke ville blive ked af…

  1. et svigt af en kollega (som jeg troede jeg kunne stole på) der glemte at fortælle noget meget vigtigt til mig… og udnyttede sin viden til at gå bag ryggen på mig… og andre - det er svigt af værste skuffe… den har såret mig enormt og får mig pt til at græde…

  2. at jeg ser billeder af mig selv der ligner en idiot… jeg har en vis personlig stolthed og det gør rocker ondt at føle sig latterliggjort på den måde… det er fint at folk synes det er super sjovt… men jeg synes det ikke og det gør ondt.

  3. når jeg prøver at gøre noget godt… men hele tiden skal slås mod folk der synes at det jeg laver er noget l***… det er som at kæmpe i kviksand…

Pt er det næsten umuligt at synes noget er godt og jeg græder meget…[/quote]

Øv, Regitze - det har det rigtig træls lige nu :frowning: Ang. de dårlige billeder, så ja, det er ski træls at se dårlige billeder af sig selv, men alle os, der var der ved jo, at du er en flot pige i virkeligheden…

Stort opmuntringskram herfra

:knuser:

[quote=M&M-mor;281438]Øv, Regitze - det har det rigtig træls lige nu :frowning: Ang. de dårlige billeder, så ja, det er ski træls at se dårlige billeder af sig selv, men alle os, der var der ved jo, at du er en flot pige i virkeligheden…

Stort opmuntringskram herfra

:knuser:[/quote]

det er sødt skrevet… og tak for de søde ord…

men det ændrer ikke på at jeg er meget ulykkelig over at de billeder kom på. Jeg har selv sorteret de selv samme billeder og fjernede alle dem hvor en eller flere så dumme ud… ingen fortjener i mine øjne at blive gjort til grin…

jeg har ikke noget imod lidt sjovt drilleri og godmodig hygge - men jeg føler mig i så høj grad latterliggjort… for det kan godt være alle andre synes det er vildt skægt at grine af…

jeg er bare et sted hvor det at blive leet ad og latterliggjort ikke er noget jeg kan rumme :ked:

[quote=Battlestar;281381]rettelse:

  1. at jeg ser billeder af mig selv der ligner en idiot… jeg har en vis personlig stolthed og det gør rocker ondt at føle sig latterliggjort på den måde… det er fint at folk synes det er super sjovt… men jeg synes det ikke og det gør ondt.

[/quote]

Jeg forstår dig godt!

Men som trøst vil jeg sige, at jeg tror, at vi ser os selv på billeder på en
helt anden måde, end andre ser os. Faktisk er det lidt sjældent, at man
selv synes, at et billede er godt og vellignende :ups:, mens andre synes,
at det er rigtig godt.

:kram:

[quote=Battlestar;281443]det er sødt skrevet… og tak for de søde ord…

men det ændrer ikke på at jeg er meget ulykkelig over at de billeder kom på. Jeg har selv sorteret de selv samme billeder og fjernede alle dem hvor en eller flere så dumme ud… ingen fortjener i mine øjne at blive gjort til grin…

jeg har ikke noget imod lidt sjovt drilleri og godmodig hygge - men jeg føler mig i så høj grad latterliggjort… for det kan godt være alle andre synes det er vildt skægt at grine af…

jeg er bare et sted hvor det at blive leet ad og latterliggjort ikke er noget jeg kan rumme :ked:[/quote]

hejsa gitze

sidder her og får det helt dårligt, for hvis det er nogle af de billeder jeg har lagt op som har gjort du føler dig latterlig-gjort, så har det aldrig nogensinde været hensigten. og hvis billedene er med til at gøre dig ked af det, er du mere end velkommen til at slette dem, dette gælder osse hvis andre ikke bryder sig om de billeder jeg har lagt op af dem.

ingen fortjener at blive latteliggjort på nettet, ihvertfald ikke uden deres tilladelse.

jeg tror så osse det er svært helt at undgå billeder hvor man ikke lige gør sig ret godt.

men kære gitze, du skal ikke tage det så tungt, jeg ved at der intet ondt ligger bag:)

kæmpe trøstekrammer fra mig til dig

Det kommer ligesom i perioder. Nogle gange skal der ikke meget til at gøre en ked af det, andre gange kan man rumme meget mere.