Bliver jeres misser beskidte

Her i huset har vi flere som også kan gå underbetegnelsen KRIBINETTER. De er nærmest panerede nåpr de kommer ind. Cedille og Habibi (halvsøstre) ligner noget der er løgn og de virker TOTAL upåvirkelige.
Vand er noget man STÅR I også når det gælder vandskålene.Tabita, det bette møjdyr stiller poterne op I vandskålen og bliver stående MENS hun drikker. Og skal man så på bakken bagefter…så behøver jeg vist ikke skrive mere.
Mandalay er nok den der ser pænest ud…dog kan hun have morgenhår :tihi: men i løbet af få minutter er det der ikke mere…ved ikke hvordan det sker. Skylder at skrive Mandalay er Nanoq’s mormis.
Vores have er fyldt med blade p.t. og de 495735243745956067 trillioner der VAR den anden er nu levet om til 10 gange så meget fordi gemalen lige skulle slå alle bladene til hakkelse med havetraktoren…og så falder der SÅ meget fniller ned fra træerne så det er til at skrige over.
Støvsugede lige inden jeg kørte på arbejde i formiddags og når jeg kommer hjem her lidt over 20 ligner hytten IGEN noget der er uvirkeligt…TRO MIG…det er slemt :rock:
Brita

-LOL Jeg troede faktisk det var et tabby-mønster Manila og Volcano havde, men jeg kan da tydeligt nu se det er en aftegning af bogstaverne f-i-s-k-a-r-s der står :smiley:

Hvor er Finne fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! :ok:

Beskidte katte :? Neeeej da :fløjte:

Slet ikke når man gør sådan her (normalt plejer det at være i sandet bag ham):

Eller sådan her:

Vi har nåletræshække, som smider en milliard nåle om efteråret. Dem slæber kattene ind i tusindvis. For et par uger siden fjernede vi mos i græsplænen. De mosstumper vi ikke lige fik revet sammen (trods grundig rivning), slæbte kattene ind i huset.

De bedste steder at ligge er i jorden, gerne når den er lidt våd og kølig!

trixie bliver meget sjældent beskidt, hun er jo en fin prinsesse og prinsesser sviner sig jo ikke til.
daffy derimod, han er en rigtig slemmert, han elsker at rulle sig i jorden el på græsplænen når den er nyslået, jo mere beskidt han ka blive jo sjovere er det, det duer så bare ikke når man er en kat med meget hvidt i pelsen, så han bliver tit vasket osv, for ellers ville han ha grøn og sort pels.

[quote=Dorthe Andersen;169600]-LOL Jeg troede faktisk det var et tabby-mønster Manila og Volcano havde, men jeg kan da tydeligt nu se det er en aftegning af bogstaverne f-i-s-k-a-r-s der står :smiley:

[/quote]

Og hale-løvriven er faktisk mere effektiv end de FISKARS, de har i byggecentrene. Lur mig om ikke blade, frø og visent alt-mulig-andet ikke ville falde af en løvrive, når den rystes lidt.

Maine coon’en kan du ryste og banke ned i jorden uden at noget som helst falder af :uha: - det vel nærmest drysser laaaaaaaangsomt, sådan lidt i sengen, lidt i køkkenet, lidt på trappen, lidt i sofaen, lidt på bordet - nåh nej, der kommer de jo ikke, men i teorien :muhaha: - lidt på badeværelset osv. :tihi:

[quote=Miff;169604]Beskidte katte :? Neeeej da :fløjte:

Slet ikke når man gør sådan her (normalt plejer det at være i sandet bag ham):

Eller sådan her:

quote]

Det ser nu ellers hyggeligt ud :slight_smile: …og du slipper vel for at feje terassen.

Hvor kan jeg dog nikke genkendende til det I skriver. Her i huset er der nærmest KONSTANT svinet til af beskidte kattepoter mere eller mindre overalt - og nu hvor sommeren nærmer sig og vinterpelsen skal smides, ja så ligger der også pels og formerer sig rundt i huset.

Jeg har faktisk ofte tænkt på, hvad vi dog skulle få tiden til at gå med, hvis ikke vi havde de 5 banditter :stuck_out_tongue:

her kommer misserne jævnligt ind med kolde og våde poter, og de skal jo direkte op på os og varmes og tørres, helst hvis vi har lyst tøj på…

I dag har vi måtte klippe lidt pels af Sorte Satans hale fordi han havde dyppet den i et eller andet som ikke kunne vaskes af, det mindede lidt om harpiks…