Bliver ved med at stikke af

Joey er ikke glad for at man piller, roder og rager ved hans tænder, poter osv. Han tror altid vi skal lege. Og jeg ved ikke lige hvordan jeg skal lære ham det. Ja godbidder… men. ja ik :stuck_out_tongue:

Han kan godt sit og dæk. Eller dvs her hedder det så “læg dig” fordi han ikke kunne finde ud af kommandoen “dæk”.

Hvis jeg giver joey en pose i munden med et eller andet, så render han med det G. Og jeg tror ikke engang han ville tage imod den hvis ikke det var spiseligt. Hehe.

Det er også en mellem svær race at træne Nat… derfor er det vigtigt, at du sørger for at din forstærksningsfrekvens er høj - at du forstærker tit og ofte for at han forsøger og øver dig i at forstærke delmomenter - samt at du anvender en forstærker som virkelig har værdi for ham.

Jeg har sendt dig en mail med nogle forslag

Spørg endelig, hvis der er mere/andet

MVH helle

I løbet af sommeren har teresse døren stået åben hele natten og hele dagen. I går aftes stak han af igen, på trods af at jeg havde lavet nogle flere øvelser med ham og aktiveret ham mere end jeg plejer.

Så måtte jeg jo lukke ham inde. Vi gik i seng kl 3.30. Og fra kl 3.30 til kl 5.30. Faldt han overhovedet ikke til ro, fordi han ville ud.

Op i sengen, ned af sengen, ud på toilettet, hen til døren, op i sengen, ned fra sengen osv osv… Sådan blev det ved indtil jeg overgav mig og lukkede ham ud. Jeg ved godt man ikke skal overgive sig, men jeg kunne simpelthen ikke få lukket et øje pga hans uro.

Hans vane er opbygget gennem hele sommeren, og den kan du altså ikke ændre ved én dags aktivering.

Nej det fandt jeg ud af :slight_smile: Jeg troede bare at når man var træt, så var man træt og gad ikke alt muligt andet. Det var så ikke tilfældet :tihi:

Men vi skal idag købe 6 stolper. Så sætter vi det hegn på vi har i forvejen, plus vi sætter et lag hegn oven over også. Det bliver godt og vel 150 cm.

Så skal jeg ikke være nervøs for om han stikker af, og han kan stadig være ude :slight_smile:

Samtidig vil vi gå i gang med de øvelser som Helle har sendt på mail :slight_smile:

Han ser ellers sød ud imens han driller jer lidt:-) Sikke en dejlig hund og sikke et ansigt:-)

Hvilke billeder har du set hvor han driller os? Hehe.

Vi fik sat hegnet op igår. Start kl 14. Færdig kl 20.30. Puha… Skal hilse og sige at mandens krop er død idag GG.

Men nu kan han ihvertfald ikke stikke af.

“Skal hilse og sige at mandens krop er død idag GG.
Men nu kan han ihvertfald ikke stikke af.”

Ville han da det? -LOL-LOL

[quote=Mega;251722]“Skal hilse og sige at mandens krop er død idag GG.
Men nu kan han ihvertfald ikke stikke af.”

Ville han da det? -LOL-LOL[/quote]
:tihi:

hi hi, ak ja sådan kan det jo gå. Du må hellere få en snor til gemalen ss Hvordan går det med aktiveringen, vil du evt. dele lidt ud af dine gode råd du har fået fra Helle, klogere kan vi jo alle blive, har jo selv 2 hunde og aktivere

MVH
Gitte

Taler vi om HUNDEN? Mine forslag var til gemalen:-) hihi

men om HUNDEN:
Jeg har ikke set fotos, hvor han driller jer:-) Jeg tænker på når han vader rundt om natten osv:-) Men jeg kan da se hans søde ansigt i dine indlæg:-) Han er en dejlig hund!

MVH

Hi hi jamen gode råd til både aktivering af gemalen og hundene søges :wink:

MVH
Gitte