Blødning i drægtighed

Jeg har lige set Kitty bløder lidt frisk blod , hun er ved godt mod, ingen feber eller noget. Hun skulle i dag være ca 30 dage henne i sin drægtighed.
Skal jeg gå udfra hun er ved at abortere ? Ville I tage hende til dyrlæge nu, eller se tiden an.
Har aldrig prøvet noget lign. Før så er på bar bund. Nogen der har prøvet det og aborteredes alle fostre eller kom der killinger senere ?

Hvis hun er ved at abortere - kan ikke engang en dyrlæge ændre dette. Hold godt øje med hende.

Krydser fingre for at det ikke er så slemt.

Det behøver ikke betyde andet end at hun afstøder et enkelt foster, jeg har haft masser af dr ægtigheder, faktisk er det nærmest normen her, der har blødt lidt på forskellige tidspunkter i drægtigheden, ikke en har aborteret, men det er vigtigt at se hvordan hun har det, mine har været helt upåvirkede og spist og leget.

Pøj Pøj med hende

Linda

Tusind tak skal I have, er lidt mere rolig nu.

Der er intet at bemærke på hende, hun er som hun plejer

Øv det bliver nok ikke til killinger denne gang. Kitty har i formiddag leveret 2 små fostre i kattebakken, så tør ikke tro på der er flere levende i hende. Men hovedsagen er hun har det godt, spiser og drikker, har endda leget med kassen der ankom fra zooplus

Øv hvor ærgeligt :frowning:
Men heldigvis har hun det godt :ok:

Der kán godt være flere killinger i hende, for måske er det kun det ene horn, der er tømt.

Så længe hun har det godt, ville jeg intet gøre ud over at holde øje med hende.

Øv, det var da trist læsning.

[QUOTE=Mega;943477]Der kán godt være flere killinger i hende, for måske er det kun det ene horn, der er tømt.

Så længe hun har det godt, ville jeg intet gøre ud over at holde øje med hende.[/QUOTE]

Der fødes normalt skiftevis fra hornene - det er ammestuesnak at et horn tømmes først

Sikke da noget øv :frowning:
Men godt at Kitty er frisk :slight_smile:

Øv det var synd !

Det var synd, Gitte, men det skulle altså ikke være… :trøste:

:surrender1:Nogle gange er det bare surt at være opdrætter:S

Hvis jeg var dig, ville jeg overveje at få hende scannet eller røntgenfotograferet for at være sikker på, om der er flere i hende eller ej.

Har snakket med dyrlægen og fordi hun har det godt, vil han mene at vælg jeg scanning så syntes han der skal gå nogle dage for ikke at stresse hende mere, da han jo har ret i at abortere er stresset for kroppen i sig selv.

:kram:

Øv hvor trist :frowning:

:kram:

Æv da :frowning:

Men der må jo ha’ været noget galt med de killinger… og så er det vel bedre at de bli’r aborteret som helt små frem for at de bli’r født “forkerte” og skal aflives/dør lige efter fødslen?

:kram:

Det kan der være noget om :slight_smile:

Hvorfor skal hun scannes :?
Hvad skal der gøres, hvis der er flere fostre :?
Hvad skal der gøres, hvis der ikke er flere fostre :?