Bodystocking

Lille Ibis foreviget - hun kunne være i en sok - normalt er det microfiberknæstrømpe der bruges. Til større katte kan man bruge dem der er maskede (i stil med en netundertrøje - de er mere elastiske.
Model:

og modellen:

naai hvor fine :wehuu:
Hun ER YYYNDIG :hjerte:

Hun er da fin :hjerte:

Husker da jeg fik Victoria neutraliseret i Moskva. Der fik jeg en tegning af en ‘‘kjole’’ jeg skulle sy som skulle bruges de første dage.

Vores anden kat var ikke imponeret over at hun skulle have den på, mente at hun helt sikkert var meget farligere i den :høhø:

hvor er hun fin -wehuu

Hvor er hun fin, den lille pige.
Det var jo nok sådan en jeg skulle have haft til Lilli, da hun i sin tid blev neutraliseret. Hun bed næsten alle trådene af på 2. dagen, der var kun en tilbage. Over til dyrlægen, der mente, det var nok med en krave og ikke mere syning til den dame. Hun hadede den krave, men heldigvis var Brita så sød at sende en blød krave og den virkede fint, når jeg ellers huskede at stramme den til ved halsen. Jeg kom op en morgen, da havde hun nederdel på.:slight_smile:
Det sidste sting holdt og hun var hos dyrlægen og få det fjernet. Han brokkede sig lidt over hende, hvorfor hun ikke selv kune fjerne det også:)
Knus Elin

Hvor er den altså fin :høhø: Dejlig lille miskat :wehuu: