Bølle staldmis

Ja, så er Bølle jo blevet staldmis. Jeg har desværre kun nogle knap så gode billeder af ham, men min søster har lige fået nyt kamera som jo skal bruges en hel masse :stuck_out_tongue: og hun har lovet at tage billeder af ham nu hvor han har fået sin frihed tilbage, så jeg regner med I snart kan se Bølle i friheden :wink:

Han har fået lov til at løbe frit i en uge nu og så er han så blevet taget ind i værkstedet om natten.

Han nyder i hvert fald livet - og han er ved at drive min mor til vanvid fordi han ikke kan holde bøtte :klapper:Når de ordner stalden går han og snakker hele tiden, jeg har sagt at han da selvfølgelig bare skal fortælle om alle de spændende nye venner han er ved at få - altså får, grise, køer og høns…hestene er ikke lige hans kop the, de er aaaaalt for store :besvimer:
Men han er en rigtig kærlig spindemis…jeg fik den helt store æltetur sidst jeg var hjemme…dog er han ikke så glad for min niece, men mon ikke han vænner sig til hende…hun vil i hvert fald riiiiigtig gerne nusse ham (hun er en vaskeægte kattetosse allerede og jeg gør mit for at sørge for hun bliver ved med at være det :høhø:)

Nå, men her er Bøllemissen så

og her er så grunde til billederne ikke er superfantastiske…næsten lige meget hvad jeg gjorde kom de nemlig til at se nogenlunde sådan her ud

Skønt Bølle har det fint. Tak for updaten, han er da bare skøn :wehuu: :wehuu: :wehuu:

[COLOR=“Purple”]:wehuu:En ualmindelig smuk staldmis

Cats og Conni[/COLOR]

Hihi dejligt at han hygger sig den lille staldmisser :wehuu:

Nååååårh - Den dejlig dreng:hjerte:

Sikke en dejlig tråd at komme hjem til -love

Ja, han er jo vant til at jeg gik og snakker med ham, så det er nok min skyld :wink:
Kunne godt lige forestille mig at hestene er for store, men forhåbentlig har han ikke forsøgt at skræmme dem væk… :?

Er han blevet bedre venner med Trille? :slight_smile:

Dejlig fortælling om en staldmis - skønt at denne byttehandel på den måde bliver til alles glæde.

[quote=Bølle-missen;279124]Sikke en dejlig tråd at komme hjem til -love

Ja, han er jo vant til at jeg gik og snakker med ham, så det er nok min skyld :wink: Vi er bare ikke vant til snakke staldkatte, så det skal de lige vænne sig til derhjemme :wink:

Kunne godt lige forestille mig at hestene er for store, men forhåbentlig har han ikke forsøgt at skræmme dem væk… :? Nej han har vist stor respekt for dem

Er han blevet bedre venner med Trille? :)[/quote]

nej, hun bryder sig ikke om ham - men hun er jo også en ældre damemis og nu hvor min elskede Sun er død, så er det hende der bestemmer…og hun bryder sig altså ikke om sådan en fræk ung knægt - endnu :slight_smile:

Hehe… Ja, han er meget “her-kommer-jeg” på sin egen naive Bølle-måde… :slight_smile:
Han er en snakketrold, men ikke mere end Freja… :wink: Med mindre han mener han bør få mere opmærksomhed nu hvor han ikke kommer ind og ligge i en varm seng om natten :stuck_out_tongue:

Mht. billedtagning, så har han aldrig forstået ideen med det. Hvorfor gemme sig bag sådan et stykke metal/plastik, når han godt vidste hvem det var :?, og man hellere burde bruge begge hænder til at nusse ham…

[quote=Bølle-missen;279243]Hehe… Ja, han er meget “her-kommer-jeg” på sin egen naive Bølle-måde… :slight_smile:
Han er en snakketrold, men ikke mere end Freja… :wink: Med mindre han mener han bør få mere opmærksomhed nu hvor han ikke kommer ind og ligge i en varm seng om natten :stuck_out_tongue:

Mht. billedtagning, så har han aldrig forstået ideen med det. Hvorfor gemme sig bag sådan et stykke metal/plastik, når han godt vidste hvem det var :?, og man hellere burde bruge begge hænder til at nusse ham…[/quote]

he he nej Freja snakker også, men hun er jo heller ikke ud af vores staldkattelinjer :stuck_out_tongue: Hun er en rigtig bymis - faktisk stammer hun fra Aabenraas centrum lige ved gågaden, så man kan ikke blive meget mere bymis…jeg tror det er derfor hun larmer sådan :tihi:

Nej han er godt nok meget svær at tage billeder af :høhø:

Der er jo en grund til at alle mine billeder (næsten) er af ham i liggende eller sovende stilling… :?

:tihi: