Bølles mor har passeret 1000 indlæg - nu med afstemning

[B]Hjælp med at finde på et godt navn til hende :slight_smile:

Om Bølles mor[/B]

Hvilken race eller racer har du?:Huskat, Maine CoonHvor mange katte har du?:3Er du opdrætter?:NejHvad hedder dit stamnavn?:-Når jeg ikke er kattegal::Jeg er altid kattegal, men har også andre interesser.Her bor jeg!:Simested, HimmerlandInteresser:Jeg er glad for at strikke og er også ret ferm med en symaskine. Jeg er i det hele taget glad for at udfolde mig kreativt, når jeg ellers har tid og misserne ikke hjælper alt for meget til. Om sommeren bruger jeg en del tid på min have, hvor jeg, har udviddet med ekstra staudebede, da jeg elsker blomster. Jeg går til træning et par gange om ugen. Jeg er især glad for Zumba - det bliver man glad i låget af. Naturen er i mit job, men jeg holder også meget af den i fritiden. Jeg er glad for at rejse. Jeg har tilbragt 7mdr i Norge, 3 og 7mdr i Australien og 6mdr i Malaysia (Borneo). Hver vinter går turen syd over på skiferie sammen med gode venner. Jeg har stået på ski siden jeg var 5 år og er derfor en habil skiløber både alpin og langrend. Jeg har dykkersertifikat, som jeg desværre ikke har brugt længe, men håber at få gang i den interesse igen på et tidspunkt.Beskæftigelse:Biolog i kommune

Biologisk rumpe-ryster med styr på garnnøglerne

Biologisk rumpe-rystende dykker med grønne fingre og styr på garnnøglerne :tihi:

Kattens til kreativ skiløber med zumba på hjernen og garn på pinden

Åhhh - jeg er simpelthen så dårlig til det her med ordspil… Jeg håber der kommer nogle på banen, som er super seje til det :slight_smile:

Denne blev heller ikke færdig?

Hmmm for ikke længe siden blev der postet et foto af Mattis, der tager selv i køleskabet… hvem kan lege med ord? :slight_smile: Det var bare SÅ godt et foto :tihi:

noget med tag selv buffet?

Katte-buffettens biologiske rumpe-ryster med styr på garnnøglerne

Tekstilfremstillende rumperyster med tag-selv-kat

Kommunal zumba-biolog med rejsegen og styr på garnet

Strikkende blomsterpige med ski og kreativ kat

Så skal der stemmes

Bølles mor… hvilke af forslagene kan du bedst lide?

… jeg går ud fra at vi stadigvæk kører med at den der skal have navnet kommer på banen med nogle af de forslag personen bedst kan lide?

[QUOTE=Vipstøsen;1023693]Bølles mor… hvilke af forslagene kan du bedst lide?

… jeg går ud fra at vi stadigvæk kører med at den der skal have navnet kommer på banen med nogle af de forslag personen bedst kan lide?[/QUOTE]

Jeg kan rigtig godt lide den sidste “Strikkende blomsterpige med ski og kreativ kat” - det er i hvert fald den jeg stemmer på :slight_smile: