Bombay aka Mini panther

Nej, hvor er de dog dejlige. -wehuu

Åh hvor er den sidste nuttet og sød -wehuu-wehuu-wehuu og sikke en øjenfarve på de to andre !

Nååå hvor er de skønne -forelsket men den sidste, hun er da nutte bedårende -wehuu eller er det alle billede af samme mis :?

Smuk kat(te)

Jeg er nemlig også i tvivl om, hvorvidt det er samme kat.

-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu-wehuu

Smuke smuke smuke misser -wehuu-wehuu

Smuuuk misser -lovelove

årh en lækker mini panter-savle

Ihhh, ja, den er vel nok dejlig og skøn -wehuu -wehuu

Hold dag op en smuk sort misser (jeg regner med det er en og samme mis killing som voksen). Jeg er helt vild med de rav farvet øjne til den skinnede sorte pels, muuuuums -wehuu-wehuu-wehuu

WOW en flot Kat…Virkelig en rigtig Panter Mis

Åhh hold hvor er den lille dog yndig med det pink halsbånd

hej
Svar på alla frågor vem som är vad längts upp i min tråd - ledsen att jag inte presenterade mina katter -rulleøjne

Första bilden är på vår foder hankatt Crezpo - han skall bli far till två kullar i vinter sen måste han tyvärr kastreras. Synd :frowning: för han är en av ytterst få hankatter vi kan använda i vår avel.
Nästa bild är på vår er av våra avels honor - hon har fått kattungar för 6 veckor sedan -jegkrydser
Nästa bild är på en av hennes kattungar.

Men här kommer det fler bilder :smiley: med presentation:p


Zaviola avels hona


Securitazz Marta 5 veckor


Securitazz (Vi har inte kommit på något namn ev Wassa)


en Bombay hög -høhø

// Helena

Super lækre og smukke pantermisser-savle

De er bare SÅ dejlige -wehuu -wehuu -wehuu -wehuu

Tak for kigget -wehuu -wehuu -wehuu

De er så smukke -wehuu

Hej
Vill bara säga att här i Stockholm har inte inte något Julväder - det vill säga snö o kallt, här är det bara mest regn o blåst.
Katterna vill absolut inte gå ut en sväng i vår lilla inhägnade trädgård fast de kanske inte orkar efter ha tvingats leda och busa med kattungarna ha ha ha

// Helena

Smukke smukke katte, I har. Håber jeg får mulighed for at se dem på en udstilling her i DK på et senere tidspunkt (gik glip af Strib) -wehuu

Hold da helt op hvor er de smukke og dejlige. Bare jeg havde sådan en dynge små pantere. De er bare så smukke.
Knus Elin