Bombom, 6 kilos harmløs og glad kærlighedskat

åhh hvor ser han dejlig ud… er han lige så afslappet at bo med som han ser ud

Nåååå han ser da også bare sååååå lækker ud :smelter:
Også super skønne billeder af ham :ok:

Hvor er han smuk :hjerte:

JA :D. Bombom kender ikke til dårlige dage, dårligt humør eller brokkerier. Mest af alt tøffer han rundt i haven sammen med hønsene, går lidt i vejen for hans mennesker eller sover - man skal jo hae sine 18 timer, ikk’? Han er verdens nemmeste, kærligste og fredeligste kat tror jeg. Grænsende til tossego’ :slight_smile:

Og tak skal I have. Godt han ikke kan læse mig over skulderen - det ville stige ham til hovedet :smiley:

Sikke en flot blåkat! Hvor er han lækker!!!

…det tror jeg også han synes selv. Grænsende til selvfed :smiley:

Gud hvor hvor ham her og min Thea pige ligner hinanden. Farve, form ja tilmed den skjulte stribemis indenunder. Også temperament passer, Thea er aldrig sur og hun siger aldrig fra når Tjalfe driller hende. Ja størrelsen er også på vej, Thea er jo kun 7 mdr men hun har altså rundet 3kg allerede. Hun er en huskat eller en ukendt blanding med huskat. Jeg må se at få taget nogle billeder af min Thea pige så du kan se.

Eeeej, hende vil jeg gerne se :). Bombom har en mikroskopisk, spinkel, yndig, petit lille kulsort mor - faderen ukendt. Men han må have været et ordentligt brød, Bomboms statur taget i betragtning.
Du må have gang i kameraet!

Hvor er han en flot blå kat. :hjerte: Det kan godt være, han er blid som et lam, men der er lyn i hans øjne. :slight_smile:

De lyn du hentyder til er oftest når han får øje på Misse - han er håbløst forelsket i hende (for tid og evighed, tror jeg), og altid meget passioneret omkring hende. Han lyser op som en 60wattspære når hun kommer ind i synsfeltet :D. Derudover er han nu også en fremragende jæger så helt harmløs er han ikke ;).

Nu er hun ikke sådan at få til at sidde stille, men du får da lige et par friske.



Ja Tjalfe ville altså være med

Sjovt nok var Theas mor også en sort spinkel pige og Thea er allerede større end hun var, så ja det må også have været noget af en hankat i dette tilfælde :stuck_out_tongue:

Eiiij, hvor er hun fin og hvor hun dog ligner! Det er ret vildt. Sød er hun. Er hun glad for sin Chihuahua-ven?

Wow ja de ligner da godt nok hinanden :slight_smile:

Ja vildt meget :slight_smile: Ja hun elsker sin lille hundeven. De dutter snude mange gange i løbet af dagen, de leger bryde lege og tag fat lege, de vasker ører på hinanden og Thea kommer og siger velkommen hjem hver gang Tjalfe har været ude og gå tur. Hvis det stod til hende så lå de også og puttede, men det vil Tjalfe ikke være med til.

Hvor dejligt :slight_smile: :slight_smile:

Jeg smed hende lige på vægten og jo den stiger stadig. 3,8kg vejer hun nu i en alder af 7 mdr. Min lille pige er ved at være en stor pige.

Min basse vejer som nævnt omkring de 6 kilo, men de er kun her om vinteren :D. Om sommeren ligger han omkring 5,2 eller 5,3 kg. Lune, lyse sommeraftner indbyder mere til løbeture og jagt end regn, rusk og blæst. Jeg ser totalt igennem fingre med hans svingende vægt, da han alle år har været småtyk om vinteren men så tabt det igen. Han regulerer det fint. Kattene har foder ad libitum, de styrer det fint. Men det kan du nok ikke hvis du har en lille hund også - hun røver vel kattemadskålen :wink: ?

Hold da op, hvor er Bom-Bom en smuksak - lad du ham roligt læse med. :smiley:

Når man er SÅ smuk er der ingen grund til ikke at være en lille smule selvglad :høhø: