Børn er herlige!

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

ja jeg sidder og sskrald griner… de børn kan bare være SÅ herlige, og komme med så mange sjove ting…:tihi::tihi:

:klapper:… ja ja , alle over 20 er rene mosefund , når man er 5½ år -høhø

Herligt med kvikke børn :thumbup::thumbup:

En kollegas 4 årige søn var temmelig - lad os kalde det - åbenmundet omkring andre menenskers udseende…
Min kollega ville jo naturligvis lære drengen at det altså ikke er ALT man skal kommentere, men også at det selvfølgelig var i orden at spørge om, hvorfor nogle menesker havde et bestemt udseende eller væremåde (fx handikappede, kørestolsbrugere o.lign).
Hun lærte ham derfor, at han skulle tie stille, mens “mærkeligt udseende mennesker” var i nærheden, men at de kunne tale om det når de kom hjem.(bemærkninger kan virke sårende også selv om det er et lille barn som siger dem!)

En dag i bussen kom “Manden med NÆSEN” ind… folk der i 90’erne havde deres gang omkring Østerport st, vil sikkert vide, hvem jeg taler om her… den næse var/er ret markant! :wink:

Mn kollegas søn stirrer fascineret… og min kollega er vildt stolt af sin søn - tænk han huskker kke at kommentere! Lige indtil poden vender sig om mod hende og siger:
Arj Mor… den næse skal vi tale om, når vi kommer hjem!
De stod for øvrigt af ved næste stopested -LOL

Åhhh jeg husker lige denne historie fra da jeg var barn. Det omhandler ikke mig men naboens søn.

Mor og søn i bussen

Søn: Mor hvorfor var du sur på far i aftes

Moderen: Siger intet

Søn: Mor jeg vil altså vide hvorfor du var sur på far i aftes

Moderen siger stadig intet

Søn: Mor var det fordi far tissede i håndvasken :S

Behøver jeg at sige at de også stod af ved næste stoppested -høhø

Min bror og jeg som små

Far, far, far, mor siger at vi ikke må sige at vi har købt en hammer til dig i fødseldagsgave -høhø

[quote=DK Thomani;202868]Især mine :tihi:

En samtale mellem mig og Joey (5½ år) da han lige var kommet i seng;

Joey: Moar, hvor mange år er far?

Mig: Han er 32 skat.

Joey: Du blir også 32 når du har fødselsdag ik?

Mig: Jo skat.

Joey: Men hvis nogen spørger bliver du 29.

Mig: Ja det er rigtigt skat.

Joey: Hvorfor skal vi egentlig sige det mor?

Mig: Fordi mor ik kan li at blive gammel skat.

Joey: Ej mor, du er altså ikke gammel! Hvis du var det, så ville du jo ligne mormor.

Mig: Ja, det er også rigtigt skat. (her prøver jeg det bedste jeg kan for at beherske mit grineanfald).

Joey: Mor hvor mange år er mormor?

Mig: Hun er 52 skat.

Joey: Hold da op, det er meget!

:ups:

Det skal lige indskydes at Joey mange gange har hørt mig sige at jeg er 29, og derfor har sagt det når nogen har spurgt. Jeg forklarede ham så for nogle dage siden at det altså ikke var helt rigtigt, og at jeg er 31 hvorefter Joey så grinte fordi han syntes det var sjovt at jeg altid sagde 29.

Men bare rolig, jeg har ikke for vane at gå og fylde mine unger med løgn. :tihi:[/quote]

[quote=birtheras;202872]HA HA HA hvor sjovt -høhø

Da Michelle var lille kom følgende samtale mellem hende og hendes far.

Michelle: Ej, far det er da også bare fordi at du er gammel

Finn: Ja mor og jeg er gamle…

Michelle: Nej far, det er kun dig der er gammel, ikke mor -høhø[/quote]

[quote=Eva;202882]En af mine naboer fulgte sin søn i skole ( 1. klasse, så vidt jeg husker)

En af kammeraterne spurgte, om det var hans morfar eller farfar, hvorefter knægten svarer:

“Nej, det er da min far - han ser bare gammel ud”

-LOL-LOL-LOL-LOL[/quote]

[quote=Eva;202902]En dag nede i gården var samme dreng blevet sur på sin mor og hun sagde så til ham, at så måtte han jo finde et andet sted at bo, han kunne bare gå op og pakke kufferten.

Drengen stod lidt og spekulerede - og så kom det

“Jamen, jeg ved jo ikke, hvordan man pakker en kuffert”

:klapper::klapper::klapper::klapper:[/quote]

[quote=birtheras;202921]Michelle: Når jeg bliver stor skal jeg have rigtig mange børn

Mig: Ja det kræver altså lige at du finder en mand først

Michelle: Næ jeg skal ihverttilfælde ikke sove sammen med en fremmed mand -høhø[/quote]

[quote=Eva;202936]Der var også drengen, der sagde, at når han blev voksen skulle han giftes med mor.

Hans far siger så, at man ikke kan blive gift med sin mor hvortil drengen svarer:

“Du er da gift med min mor”

:wehu::wehu::wehu::wehu:[/quote]

[quote=birtheras;202942]Mig: syntes du ikke snart du er ved at være for gammel til at komme tullerne midt om natten for at sove mellem os

Michelle: næ det bliver jeg da aldrig for gammel til

Mig: hvad så når du engang bliver gift, hvor skal din mand så sove

Michelle: Hjemme hos ham selv -høhø[/quote]

[quote=Wijelo;202957]Da min ældste datter Camilla var omkring 3 år, havde vi travl med at lære hende alle mulige ord
En dag i bilen på vej til et jubilæum, skulle jeg lige teste hendes evner-høhø

“Camilla - kan du sige reception ?”

derefter rapt fra bagsædet:

“Nej min mund er for lille”

Så var vi bare helt færdige…for hvilket godt svar på et dumt spørgsmål :rock:[/quote]

[quote=Ann K;202987]En kollegas 4 årige søn var temmelig - lad os kalde det - åbenmundet omkring andre menenskers udseende…
Min kollega ville jo naturligvis lære drengen at det altså ikke er ALT man skal kommentere, men også at det selvfølgelig var i orden at spørge om, hvorfor nogle menesker havde et bestemt udseende eller væremåde (fx handikappede, kørestolsbrugere o.lign).
Hun lærte ham derfor, at han skulle tie stille, mens “mærkeligt udseende mennesker” var i nærheden, men at de kunne tale om det når de kom hjem.(bemærkninger kan virke sårende også selv om det er et lille barn som siger dem!)

En dag i bussen kom “Manden med NÆSEN” ind… folk der i 90’erne havde deres gang omkring Østerport st, vil sikkert vide, hvem jeg taler om her… den næse var/er ret markant! :wink:

Mn kollegas søn stirrer fascineret… og min kollega er vildt stolt af sin søn - tænk han huskker kke at kommentere! Lige indtil poden vender sig om mod hende og siger:
Arj Mor… den næse skal vi tale om, når vi kommer hjem!
De stod for øvrigt af ved næste stopested -LOL[/quote]

[quote=birtheras;202988]Åhhh jeg husker lige denne historie fra da jeg var barn. Det omhandler ikke mig men naboens søn.

Mor og søn i bussen

Søn: Mor hvorfor var du sur på far i aftes

Moderen: Siger intet

Søn: Mor jeg vil altså vide hvorfor du var sur på far i aftes

Moderen siger stadig intet

Søn: Mor var det fordi far tissede i håndvasken :S

Behøver jeg at sige at de også stod af ved næste stoppested -høhø

Min bror og jeg som små

Far, far, far, mor siger at vi ikke må sige at vi har købt en hammer til dig i fødseldagsgave -høhø[/quote]

årh altså. TAK FOR DET ! jeg sidder her og skrald griner så meget at tårene løber ned af kinderne!-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL:tak::tak::tak:

HAAA HAAA hvor grineren :smiley: Ja børn siger altså nogle fantastiske ting - ih de er skønne

Ihhh hvor er skoven dog smuk mor… Hvis bare der ikke var alle de træer så man kunne se den… Camilla 3 år