Børn tvinges til samvær med forældre

Det er ikke i orden, at børn tvinges til samvær med forældre, som har misbrugt dem seksuelt eller tævet dem.siger SF, og vil lave ny lovgivning i 2009, bedre sent end aldrig men??? skriver www.news.dk

så er det jeg spørger. hvor F****** var den hjælp henne da min søn gennem 8 år blev gennemtævet og tvunget til samvær med et voldelig far,
som hang ham ud af vinduet fra tredje sal,lukkede ham ind i en kælder, stak af med ham så vi måtte sidde i 4 timer på en iskold station og vente på,om jeg nogensinde så min søn igen.Alt den hjælp jeg fik,da jeg måtte gå under jorden og flygte fra mit eget hjem,med et nyfødt barn der var en uge gammelt,og leve på campingpladser etc,for at undgå udlevering,var fra en dommer som udtalte.og jeg citerer"det jo den tort skilsmisse børn må lide,og så længe der ikke er fysiske skader på din søn,så kan jeg intet gøre". At han så var ved at udvikle en psykose og sad i garderoben i sin børnehave og rokkede,fordi han mentalt var ved at knække,det rørte hende sådan set ikke.F*** dem siger jeg bare,det ufatteligt så meget valgsommerflæsk politikere kan fiske frem om sommeren,når der ikke sker noget,og når det så kommer til stykket,sker der ikke en skid, jeg lyder som en bittet gammel K***** det er jeg også lige på det her område.Skal lige hilse og sige,jo nogen tog skade,det gjorde jeg og det gjorde min søn,tak Statsamt for i gjorde mit og mit barns liv til et helved i 8 år.

Dette vil jeg tage op med min søn, som også er politiker.
Det kan jeg love dig.

:kram:fra mig til dig…

Det er ganske enkelt uanstændigt, at børn skal have samkvem med forældre af den slags.
Hvor tilgodeses barnets tarv…

Selvfølgelig er det trist det du og din søn har stået model til, men det er da positivt hvis der endelig kommer en lov omkring det :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;232257]Dette vil jeg tage op med min søn, som også er politiker.
Det kan jeg love dig.

:kram:fra mig til dig…

Det er ganske enkelt uanstændigt, at børn skal have samkvem med forældre af den slags.
Hvor tilgodeses barnets tarv…[/quote]

tak for krammet Mona.Det er 6 år siden det sluttede gudskelov,det betød at vi måtte relokere til en anden del af landet for at få lov at leve i fred,det gør vi nu,men det har sat dybe dybe ar i sjælen,og den dag idag ,kan jeg ikke læse sådan noget uden at blive meget , meget, vred og dybt såret over,at vi ingen hjælp fik, i sådanne situationer finder man ud af hvad ordet ALENE betyder i bogstavligste forstand.

Jeg synes så ikke du lyder som en gammel bitter K******, men som en person der har levet med den afmagt, du med rette, har oplevet over et system, der i bund og grund skulle medvirke til at beskytte og sikre børns tarv, men som desværre ofte gør lige det modsatte under misforstået hensyntagen til nogen, blot fordi de er forældre til det barn