Børnekunst

Nu sad jeg jo og fortalte i en anden tråd at jeg stortset kun har ungernes ting på væggene herhjemme og så tænkte jeg at det var på sin plads at vise noget af det frem :smiley:

punktum punktum komma streg … (på papir de selv var med til at lave i børnehaven)

En lertrold og et sneglebillede (glashuset har min mormor lavet til mig)

En glaslysestage med fisk søhest og grønne planter

Og vores "jagt"trofæ :høhø:

En kålorm

Et “krimskramse billede” med div. dyr og ting i

Efterårsbunden i skoven

Et billede man kunne kalde for “tålmodighed på prøve” da det har taget mig lidt over 6år at få lov til at få det frem i lyset fordi knægten ik mente det var flot. Og punktum punktum komma streg sådan tegnes Nickolaj (tegnet med hjemmelavet kul de har lavet på bål i børnehaven).

Nikolaj igenigen

En ugle og det det første brev vores store knægt skrev til mig :love2:

Snøvsen

Og hvorfor købe de dyre parade kør når ungerne selv kan :smiley:

Her i weekenden skal vi på Muserum Jorn for at se en udstilling vores datter har malet noget til … det bliver spændende :smiley:

Fed fed fed kunst dine unger laver! Jeg er helt vild med sneglen og kålormen! Og “tålmodighed på prøve” er da et super fint billede! :thumbup: til dine fantastisk kreative børn!
Og super fed måde det bliver præsenteret på, som fx den her

Min absolutte favorit er jagttrofæet! Hold da op hvor ville jeg gern ha sådan et nu!

Og det første brev der :hjerte:

… Måske man skulle overveje snart at skyde sådan et barn ud :gruble:

[QUOTE=Lykke;1054798]Fed fed fed kunst dine unger laver! Jeg er helt vild med sneglen og kålormen! Og “tålmodighed på prøve” er da et super fint billede! :thumbup: til dine fantastisk kreative børn!
Og super fed måde det bliver præsenteret på, som fx den her

Min absolutte favorit er jagttrofæet! Hold da op hvor ville jeg gern ha sådan et nu!

Og det første brev der :hjerte:

… Måske man skulle overveje snart at skyde sådan et barn ud :gruble:[/QUOTE]

Elsker det de laver og har fundet ud af at sidegevinsten på at vi rent faktisk sætter ungernes ting frem/hænger det op er at vi anerkender dem og giver dem den der fede følelse af at de godt kan - vores gæster tager ofte lige en runde i stuen for at se om der er kommet nyt op, hvilket jo efterlader tre pavestolte unger :smiley:

Til jul får vores jagttrofæ nissehue på :høhø: og planen er at vi vil have en julekugle på også (hvis vi tør fordi kattene har en af deres liggepladser lige ved siden af :høhø:

[QUOTE=Rumle;1054805]Elsker det de laver og har fundet ud af at sidegevinsten på at vi rent faktisk sætter ungernes ting frem/hænger det op er at vi anerkender dem og giver dem den der fede følelse af at de godt kan - vores gæster tager ofte lige en runde i stuen for at se om der er kommet nyt op, hvilket jo efterlader tre pavestolte unger :smiley:

Til jul får vores jagttrofæ nissehue på :høhø: og planen er at vi vil have en julekugle på også (hvis vi tør fordi kattene har en af deres liggepladser lige ved siden af :høhø:[/QUOTE]

Åh, hvor må det bare give en lækker selvfølelse hos jeres unger - I lyder altså som dejlige forældre :hjerte:
Og fedt at gæster gider kigge rundt! Det gør det da bare endnu bedre!

Jeg havde min egen kunstnervæg i gangen hos mine forældre - kan huske det var SÅ fedt mor og far ville hænge ting op jeg havde lavet! Ka især huske det her ‘røre’ billede jeg havde lavet og en drage der hang i loftet :smiley:

Ih, jeg er altså helt jaloux med det jagttrofæ nu - måske man skulle i gang selv :wink: :tihi:

Det er altså nogle rigtig flotte ting dine unger hat lavet! Du må huske at fortælle at vi herinde er vilde med dem.

Jeg er også specielt vild med jagttrofæet.

De ved skam alle tre at jeg har oprettet tråden med deres ting i og de siger tak :smiley:

Vores trofæ er også sjovt - måske især fordi jeg ik kan udstå “døde dyr” på væggen - min svigerindes mand er jæger og har en hel væg fyldt med div kranier … og det eneste jeg kan tænke på er at man kan hænge viskestykker til tørre på div gevir og det ville være kønnere :tihi:

:ok::ok::ok::ok:

SUPER flotte ting dine børn har lavet - det er pænere end noget af det kunst man kan købe sig til.

Dem her måtte godt komme hjem på min væg!
Det er virkelig nogle dygtige og kreative børn du har. :thumbup:

Hvor er det nogle dygtige børn du har, det er virkelig flot det de har lavet :thumbup:

Det er altid skønt når forældre værdsætter det kunst deres børn laver :hjerte: Jeg er også fan af jeres "jagt"trofæ :thumbup:

Hvor er de flotte! Og fedt at I viser dem frem! Da ungerne var små var vores køleskab udstillingsplads for tegninger, og vi havde “vinduesmaling” på næsten samtlige ruder :slight_smile:

Jeg har altid sørget for at der var papir og noget at tegne/male med tilgængeligt hvis en eller anden skulle få lyst til det :slight_smile: Med det resultat at særlig Alex tegner VIRKELIG godt i dag :slight_smile:
(her er et hun har tegnet af sig selv og kæresten ;))

For øvelse gør mester!

Jeg er i øvrigt vild med det med de tre "Nikolaj"er på sort baggrund. Superflot måde at vise det frem! Det ligner dyr købekunst :smiley:

Flotte alle sammen. Mit foretrukne er nok den glade kålorm… :smiley:

Jeg synes også, det er nogle flotte ting, dine børn laver, og som Finn er jeg især helt vild med kålormen - den måtte gerne hænge på mine vægge også:)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1054959]Hvor er de flotte! Og fedt at I viser dem frem! Da ungerne var små var vores køleskab udstillingsplads for tegninger, og vi havde “vinduesmaling” på næsten samtlige ruder :slight_smile:

Jeg har altid sørget for at der var papir og noget at tegne/male med tilgængeligt hvis en eller anden skulle få lyst til det :slight_smile: Med det resultat at særlig Alex tegner VIRKELIG godt i dag :slight_smile:
(her er et hun har tegnet af sig selv og kæresten ;))

For øvelse gør mester!

Jeg er i øvrigt vild med det med de tre "Nikolaj"er på sort baggrund. Superflot måde at vise det frem! Det ligner dyr købekunst :D[/QUOTE]

:wows:Wow Trekkie! Det er godt nok flot tegnet!

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1054959]Hvor er de flotte! Og fedt at I viser dem frem! Da ungerne var små var vores køleskab udstillingsplads for tegninger, og vi havde “vinduesmaling” på næsten samtlige ruder :slight_smile:

Jeg har altid sørget for at der var papir og noget at tegne/male med tilgængeligt hvis en eller anden skulle få lyst til det :slight_smile: Med det resultat at særlig Alex tegner VIRKELIG godt i dag :slight_smile:
(her er et hun har tegnet af sig selv og kæresten ;))

For øvelse gør mester!

Jeg er i øvrigt vild med det med de tre "Nikolaj"er på sort baggrund. Superflot måde at vise det frem! Det ligner dyr købekunst :D[/QUOTE]

Nu har jeg gået og tænkt på den her ret sjove tegning … den er tegnet i et eller andet com. program ikke ?
(hvilket ? - tror nemlig det ville være lige noget for jullen)

Jeg TROR nok at lige den tegning er lavet i Photoshop. Og ellers kan jeg se hun refererer til noget der hedder Painttool SAI - http://painttool-sai.en.softonic.com/ som åbenbart er det hun ellers tegner i :slight_smile:

(Jeg har altid først fået hendes tegninger at se når de var HELT færdige L)