Boromir

Ja, mange husker jo hvad forfatning Boromir kom hjem i, heldvis er det nu blot fortid. Han er en utrolig kælen og selskabelig dreng, ikke mindst overfor os hans mennesker men også andre dyr nyder han selskab af, det være katte, hunde eller marsvin - han bare elsker dem.

Skæbnen ville jo at Absalon skulle herfra uventet så lige pt. Er Boromir vores eneste kat, men det mener vi ikke at vi kan byde ham i længden, så vi vil se om vi evt. kan få en af hans kendte venner hjem igen, men ellers finders der sikker en kat ude i DK som gerne vil være hans ven engang.

Dette er billedet taget idag, Boromir vejer nu næsten 6,4 kg mod de 3,8 kg da han kom hjem igen.

MVH
Gitte

Hvor er han dog bare smuk :wehuu: :wehuu: :wehuu:
Håber I finder ham en god misseven :pote:

Hold op hvor er han bare flot! :wehuu:

Fiiiiiiiiiiiiiiine mis :pote:

Dejligt at se, at han igen er blevet en så flot kat :inlove: - håber det lykkes at finde ham en god legekammerat.

Hvor er han bare flot :wehuu: rigtig lækker pels :hjerte:

Hvor ER han smuk :wehuu:

Hvor er han blevet fin! Jeg håber, I finder den rigtige selskabsmis til ham :slight_smile:

Hvor er han dog blevet fin gitte :slight_smile: det er virkelig skønt at se -wehuu

Han er godt nok blevet fin…

Dejligt han er blevet rigtig glad for jer.

Wauw hvor er han smuk! Dejligt han er blevet sådan en glad mis!

Åh hvor dejligt - jeg tænker tit på ham! Han gik direkte ind i mit hjerte første gang jeg så ham - det var faktisk før han kom hjem i en tråd om smokekatte.

Det var vist der jeg skrev noget om “sig det ikke til Nanoq, men denne kat er den smukkeste jeg har set i den farve”.-)

Havde jeg plads, havde jeg gerne taget ham herud for resten af hans liv. Han er en rigtig ridder Boromir!

Hvor er han smuk -uden på og inden i - det ses tydeligt!

Tusind tak skal I have. Jeg elsker simpelthen den knægt og han bliver nok lidt extra forkælet - syntes gemalen i hvert tilfælde. Han har en fast aftale med mig om et par guffer med malt inden i, inden jeg smutter i seng.

Problemet er så hvis jeg skal på toilet om natten, sikke et hus han kan lave hvis der intet falder af, så har nu lidt dentale care til og ligge, de fungere også fint som " slik" syntes han ss

MVH
Gitte

Åh han lyder herlig:-)

Det klæ’r ham bestemt med de ekstra kilo :wehuu:

UALMINDELIG og fantastisk smuk kat :wehuu:

I guder, hvor er han smuk :wehuu:

Åh, det var dejligt at se billeder af ham, husker kun alt for godt billeder af de to dengang. Frygteligt.

Jeg håber i finder en god legekammerat til lækkerbuksen der -love

Dejligt at se at han er kommet sig så godt Gitte :wehuu:

Tak skal I alle have. Jeg tænker hverdag på hvor taknemlig jeg er for knægten. Ang. legekammerat så er vi i familien enige om at det bliver en hittekat/internatskat eller omplaceringsmis som trænger til nyt hjem.

Har snakket med dem som har overtaget kat fra os og alle er rigtig glade for dem, så vil helst ikke af med dem igen, hvilket jo er dejligt og samtid vil jeg også være rigtig ked af og flytte en af dem igen, nu de er ved at falde til i nye hjem, så hellere hjælpen en anden som trænger til det. Jeg er sikker på Boromir vil blive glad uanset da han virkelig bare elsker andre misser

MVH
Gitte