Børste

Ja, det var også ment som at jeg ikke synes den bør bruges i en europe pels :slight_smile:

i øvrigt pudsigt at han fælder så meget nu, nu jeg lige tænker på hans alder :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1223374]Ja, det var også ment som at jeg ikke synes den bør bruges i en europe pels :slight_smile:

i øvrigt pudsigt at han fælder så meget nu, nu jeg lige tænker på hans alder :)[/QUOTE]
Hvis man nu endelig skulle være lidt polemisk, og tage racernes genetiske ophav med i ligningerne, kunne jo godt være at et eksemplar af en kat, registreret som en Europe-racekat, godt kunne have anlæg for at have problematisk pels, som kunne hjælpes med en børstning fra en Furminator.

Og i øvrigt tænker jeg, hvis jeg også skulle tænke på en individuel kat, som også kunne have fældning, som i følge kattens ejer kunne synes unormal, tænke på f.eks. fedt- eller vitaminmangel. :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1223374]Ja, det var også ment som at jeg ikke synes den bør bruges i en europe pels :slight_smile:

i øvrigt pudsigt at han fælder så meget nu, nu jeg lige tænker på hans alder :)[/QUOTE]

ja, men det gør han godt nok :uha:

Tak for jeres svar allesammen :thumbup:

Jeg bruger kam, Spratts No 72 på mine Maine Coon, den tager alle de løse hår fint og kommer godt ned i bund i pelsen.

Har prøvet at bruge furminator på mine for et par år siden, men min erfaring blev blot at den for det første tog for meget underuld væk samt knækkede for meget af dækhårene. Så her røg den fluks ud igen.

[QUOTE=Sheer;1223303]Kender du ikke Furminatoren? Katzenbürste & Katzenkamm günstig kaufen | zooplus

Den bør man have. :)[/QUOTE]

uhaaaaaaaaa signe, er sådan en ikke fy hvis man har kat med bare lidt lang pels
kaldes sådan en ikke osse en terminator