Jeg har virkelig brug for et råd eller to ville gerne børste vores bengal , vi har en gummebørste (en firkante klump) syntes den er ganske upraktisk og ligger ikke godt i hånden …
Har nogen et link eller bare et tip til en anden børste så ville jeg bliver meget glad:?
Vi bruger en gummibørste til vores briter og det virker super godt. Man skal bare rede til så kommer der masser af hår af. Dog gør vi det altid udenfor da hårene flyver :høhø:
Men ellers så bruger jeg ind imellem en tættekam af metal og man kan også bruge de der handsker på gummidutter på (mener de fås på zooplus)
Jeg bruger alm. karter til mine katte - både burmeserne og huskattene. De elsker at blive børstet med dem, og de hår, man børster af, bliver siddende i den
Har også en gummi-ting, men bruger den ikke, da den ikke “holder på” hårene og de flyver rundt.
Jeg må indrømme at jeg ikke har børstet mine 2 korthårs katte. Men da jeg så denne smarte gummirbørste i dette indlæg [ame=“http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=13519”]Fældefri? (pelspleje af korthårs) - De Kattegale Debatterer[/ame] tænkte jeg at jeg vil til at børste hus troldene. Der er et link længere nede i tråden til hvor børste og hanske er købt.
Jeg bruger en karte til Mille og Laban. Laban elsker den, Mille kan ikke se formålet med det pjat(hun fælder gudskelov heller ikke ret meget). Men hun vil også kun røres ved når hun giver tilladelse til det:)
[quote=Beydana;283197]Jeg bruger alm. karter til mine katte - både burmeserne og huskattene. De elsker at blive børstet med dem, og de hår, man børster af, bliver siddende i den
Har også en gummi-ting, men bruger den ikke, da den ikke “holder på” hårene og de flyver rundt.[/quote]