Borte med blæsten

Så er Rhett Butler og Scarlett O’Hara 9 uger i dag.
Bare så dejlige og også nogle bøller selvfølgelig.
Først er det Butler
Så er det Scarlett.

Også lige et par billeder af næsten hele flokken.
Når jeg skal fotografere dem lukker jeg gerne hele flokken ind på et værelse og så tager jeg 1 efter 1 ellers er det umuligt at tage billeder, for alle vil lege med den “drillepind” jeg bruger når jeg tager billeder.
Men da jeg var færdig fik alle lov til at lege, og de elsker det.

Hilsen Lisbeth og bøllerne.

Guuuud hvor er der mange :tihi:

de er simpelthen bare dejlige :wehuu:

kan det overhovedet lade sig gøre at fotografere så mange små banditter på en gang, eller er der snyd med i spillet :wehu:

[quote=Lunica;106415]Guuuud hvor er der mange :tihi:

de er simpelthen bare dejlige :wehuu:

kan det overhovedet lade sig gøre at fotografere så mange små banditter på en gang, eller er der snyd med i spillet :wehu:[/quote]

Ja det kunne lade sig gøre, men der mangler et par stykker, der er ikke snyd med i spillet, det er bare “drillepinden” de ikke kan stå for
Hilsen Lisbeth

den må være meeeget spændende den drillepind -høhø

Hold da op, der må godt nok være liv og glade dage. :smiley:
Hvor er de skønne :wehuu: :wehuu: :wehuu:

Wow det er ikke så lille en flok du her viser frem!! :uha:

Skønne skønne billeder!! -love

Og ikke mindst super godt taget. Det ser ud til der er godt styr på det! :wink:

[quote=Denise;106439]Hold da op, der må godt nok være liv og glade dage. :smiley:
Hvor er de skønne :wehuu: :wehuu: :wehuu:[/quote]
Ja, det kan du også godt regne med at her er, pyha

HOLD DA OP en bunke -what Hvor er de dog dejlige :wehuu: og hvor må det være skønt med så mange killinger i huset.:smiley:

Er de alle fra samme kuld og hvor mange er der?:slight_smile:

[quote=SineGry;106456]HOLD DA OP en bunke -what Hvor er de dog dejlige :wehuu: og hvor må det være skønt med så mange killinger i huset.:smiley:

Er de alle fra samme kuld og hvor mange er der?:)[/quote]

Det er 4 kuld, 1 på 6, 1 på 5, 1 på 4 og 1 på 2.
Det var meningen at de skulle være kommet gennem sommeren, men kattene ventede alle til november, det var ikke meningen, vil helst kun have 2 kuld af gangen, men det ville kattene altså ikke, så…
Nu er her liv og glade dage.
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;106467]Det er 4 kuld, 1 på 6, 1 på 5, 1 på 4 og 1 på 2.
Det var meningen at de skulle være kommet gennem sommeren, men kattene ventede alle til november, det var ikke meningen, vil helst kun have 2 kuld af gangen, men det ville kattene altså ikke, så…
Nu er her liv og glade dage.
Hilsen Lisbeth[/quote]

Ja meget kan vi gøre men vi kan ikke styre Moder natur:)

Men så er der da rigeligt med legekammerater og det er da super :smiley:

De er nu super dejlige ja de er og jeg er vild med navnene Scarlett og Rhett:wehuu: Men jeg eeeeeeeeeeeeelsker nu også Borthe med Blæsten

WOOOW, nogle skønne billeder :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hov-Hov … hvad med at dele med os andre, når du nu har så mange

[quote=Coon Danica;106420]Ja det kunne lade sig gøre, men der mangler et par stykker, der er ikke snyd med i spillet, det er bare “drillepinden” de ikke kan stå for
Hilsen Lisbeth[/quote]

Kan du både bruge apparatet og drillepinden på én gang?
Jeg kan ikke - SKAL have begge hænder på kameraet.
Jeg har også prøvet at holde drillepinden mellem tænderne imens og sætte den fast i håret - forgæves.

[quote=Mega;106559]Kan du både bruge apparatet og drillepinden på én gang?
Jeg kan ikke - SKAL have begge hænder på kameraet.
Jeg har også prøvet at holde drillepinden mellem tænderne imens og sætte den fast i håret - forgæves.[/quote]

LOOOOOOOOOL -LOL Kan vi ikke få en til at tage et billede af dig når du gør det næste gang-LOL:ups:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Hvad kan jeg sige, andet end :

MUMS !

Nu har jeg ikke den store forstand på at opdrætte katte - men har du hele den hjord til at rende rundt på gulvene ???

-what-what

:wehuu::wehuu::wehuu:

Men sikke en uro der må være med alle de katte :slight_smile:

Hvor mange har du ialt?

Åh gud, hvor er de vidunderlige. -wehuu -wehuu -wehuu

Sikke da en skøn flok - dejlige hver og en.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Der må da blive tomt, når de alle flytter til nye hjem.

:ked::ked::ked::ked::ked:

HOLD da op sikke mange mislinger…men hvor er de bare skønne hver og en :wehuu:

[quote=Mega;106559]Kan du både bruge apparatet og drillepinden på én gang?
Jeg kan ikke - SKAL have begge hænder på kameraet.
Jeg har også prøvet at holde drillepinden mellem tænderne imens og sætte den fast i håret - forgæves.[/quote]

Hi hi, jeg skal også have begge hænder på kameraet, så først vifter jeg helt vildt med drillepinden og når de så kigger allesammen så hurtigt ind i munden med drillepinden og så ellers hurtig tage et billede og sige sjove lyde, det er nok et syn for guderne, håber ikke her er for mange vindueskiggere.
Hilsen Lisbeth