Bounty

I dag går den tunge tur til doktor dyr med Bounty.

For nogle uger siden begyndte hun pludselig at brække sig og vi tog hende afsted, men vi fik af vide at der umiddelbart ikke var noget galt med hende, men vi kunne prøve at give hende kattemalt da hun spiser sin pels og ikke kaster hårboller op. Vi havde så et par gode dage indtil hun igen begyndte at kaste op, så vi kørte afsted med hende igen, hvor vi mere eller mindre fik den samme besked, men blev anbefalet at stoppe med at give lakseolie i tilfælde af at det var det der fik hende til at brække sig og hun fik en appetitvækkende pille og hvis hun ikke stoppede med opkastet skulle vi måske overveje en blodprøve.
Hun har nogle fantastiske dage hvor min gamle kælne Bounty er vendt tilbage, men lørdag/søndag begynder hun pludselig at brække sig igen og i tirsdag var vi slet ikke i tvivl om at hun var syg, da hun kun lige kunne finde energi til at flytte sig fra en plads til en anden, men ellers bare sov, så afsted dagen efter og få blodprøver på hende.

I går fik jeg så den besked, som vi et eller andet sted havde frygtet - min lille tykke chokolade gris har fået akut nyresvigt og dyrlægen anbefalede ikke at vi påbegyndte en behandling :broken_heart:

Sov sødt min skat og hils Bumle når du ser ham :heart:

1 Synes om

:kram: og god rejse til Bounty :lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

:lys:
:kram:

1 Synes om

:lys::kram:

1 Synes om

Det gør mig ondt, Andrea :troste: Godt, at du nåede at få nogle gode dage med hende.

1 Synes om

Det var rigtig dejligt at se lidt af den irriterende kat, som hele tiden gned sig op af ens ben, men absolut ikke vil kæles :heart:

1 Synes om

Det gør mig ondt, Andrea :hugs: :cry:

God rejse, søde Bounty :lys:

1 Synes om

Mange tanker herfra.

Sov sødt Bounty :lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt for jer :kram:

1 Synes om

Det er trist, at I skulle af med hende nu :cry:
Sov sødt lille Bounty :heartpulse:
:lys:

:kram:

1 Synes om

Maj og 6 er åbenbart vores forbandelse :pensive:. Bumle blev jo også syg i maj måned

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt
:lys:

1 Synes om

:kram:
God rejse Bounty :lys:

1 Synes om