Boxtel i Holland

Jeg var i Boxtel i Holland her d. 18 Maj og udstille der for første gang…
Det var en oplevelse… aldrig har jeg set noget så underligt, MCO der lignede NFO og omvendt… hehe
Men sjovt var det og sjovere da vi kørte hjem igen.
Jeg havde min lille blåmand med Dk Van Lehmkuhl Don Dean TUV a 63 (som eneste Tyrkiske Van på showet) og han gjorde det godt, fin udtale fra Ietje Röhr og sit Ex 1 og NOM -what -danse -hop
Så var det Prinsessens tur Dk Wrensted Celinea Rag g 03 hos Lone Lund og det var også en skøn udtalelse med DIVA på certifikatet med store bogstaver og selvfølgelig skulle hun have sit CAGCIB og så trak hun også en NOM med hjem.
Desværre havde begge misser kamp på scenen og tabte. men en god dag med masser af success

Vi havde i lang tid når vi udstillede i Tyskland, luret på de Hollandske MCO for hold da op hvor var de store. -love

Vi udstillede så vores 2 hvide piger i Arnheim og tænkte uha vi får tæsk, for de hvide MCO vi skulle møde var bare kæmpe store. -græd

Men nej vi gav dem baghjul gjorde vi, for størrelse havde de, men typen manglede, og stolt var jeg [smilie=hate-tunz.gif]

nu har den opdrætter i Holland der virkelig er brømt for sine hvide og som vi slog, henvendt sig og vil købe en hvid pige næste gang, vi har en der er lovende så -høhø -wow
Jeg blev noget benovet da der kom en mail. -engel

Nånånånå hvor flot da.
Tillykke… først med sejren og siden med den store ære… det bliver da spændende!!!

Blåmand EX 1 og nom -storrespekt
Og prinsessen Gagcib og nom -storrespekt
Det må have været en meget stolt mor. [bighappy] [bighappy]

Du kan tro mor var og er stolt…

fik desværre ingen billeder taget i holland da kameraet løb død for strøm… -sorry
men jeg kan da lige smide et par ind fra da vi kom hjem…

Først af Don Dejlig:

Så af prinsessen som bestemt ikke gad sidde til fotograf og var MEGET træt: