Boys will be boys

Eller … man har vel lov at håbe, at det kan ændre sig :tihi:

Sidste onsdag fik jeg et kuld på min udstationeringskat i Århus:
1 blå dreng og 1 vildtfarvet dreng

I morges fødte min hunkat, der bor hos min søster:
2 sorrel drenge og 1 vildtfarvet dreng

Så nu er det tilsyneladende slut med mine pigekuld - har jo ellers været heldig et par gange med 3-4 piger i kuldene :slight_smile:

Jeg ved ikke engang om jeg skal ønske til lykke? Men held og lykke får du:-)

Du mangler selvfølgelig ikke en han?

Tillykke med alle drengene :slight_smile:

[QUOTE=Lis Dahlstrøm;207696]Jeg ved ikke engang om jeg skal ønske til lykke? Men held og lykke får du:-)

Du mangler selvfølgelig ikke en han?[/QUOTE]

Tak - og nej til det sidste, men den får du lige privat :wink:

Tillykke med drnegende :flag:

Visse ting har en tendens til at komme i stimer :smiley:

TILLYKKE med drengene, der garanteret skal vokse sig store og frække :flag::flag:

Et tillykke med drengene:), og sjovt det er ren drenge i begge kuld.

Skal jeg sige velkommen i drengebande klubben jeg fik også et kuld sidste år med 4 exotics drenge, tror du jeg var bare lidt skuffet det var jeg selv om man egentlig bare skal være tilfreds med 4 dejlige velskabte killinger, nu er det et helt år siden jeg har haft kuld, så venter så et kuld her til juli men ingen exoer i den kombination…

Tillykke med drengebanden :flag::flag::flag:

Du får nu et tillykke herfra alligevel, og et velkommen i klubben, Jens og jeg havde bestemt også sat næsen op efter en beholder, men det kunne vi glemme alt om med tre knægte. -høhø

Tillykke med alle de små abymusedrenge :wehuu:
Meget får vi ikke lov at bestemme…og det er bl.a. kønnet.
Min Nanamus fik 11 drenge før hun fik den første pigemisling…og så havde jeg endda været så DÅM at love den væk til en sød køber…men min undskyldning var, jeg ikke havde fantasi til at tro der skulle så mange mislinger til FØR der kom 1 pige…kuldet efter som nana fik bestod af 3 drenge. :rock:

du skal bare inderligt ønske dig drengebørn så kommer der små prinsesser i stimevis .

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Nøj hvor lyder det dejligt! Dejlige drengebørn!

Jeg glæder mig helt vildt meget til at se billeder, og til at høre om deres dejlige personligheder :smiley: