Brædstrup-Randers t/r lørdag søges

Nogen der har lyst til at dele benzin- eller dieseludgifter med mig?

Jeg er en person, en Maine Coon i transporttaske, 1 klapvognsstativ (sammenklappeligt), en trolley og en rygsæk (sådan cirka :tihi:) og skal kun afsted lørdag.

Jeg bor i Randers SV ca. 4 minutters kørsel fra motorvejsafkørsel Randers S.

Alternativt nogen der kunne tænke sig at køre med i min fars bil og give lidt til benzinen her - så har jeg lidt mere at presse med hvis der også skal passagerer med :høhø:

Jeg har overvejet at tage der ned og kigge, så bare som tilskuer.
Åh hvornår er det nu det er? Og lørdag eller søndag?

Men hvis det er har jeg massere af plads i min bil, rummelig gulplade bil.
Bor mellem Randers og Viborg, så køre ca lige forbi dig ned af:D

Hov så lige du skrev lørdag, men hvad er det nu for en dato, mener det var en jeg kunne:) Men skal lige tjekke kalenderen.

Det er lørdag den 8. januar jeg har tilmeldt Junior.

Det kunne da være fedt med samkørsel, så slipper jeg for at have en chauffør med der egentlig hellere vil være et andet sted :tihi:

Jeg kan tage dig med til Brædstrup.

Jeg kører fra Aalborg tidligt lørdag morgen ad motervejen og samler dig gerne op ved Randers :slight_smile:

Jeg skal udstille begge dage og kører desværre ikke retur lørdag.

Send en PB, hvis du vil med nedad lørdag morgen :slight_smile:

Knus Gitte

Okay, super, så vil jeg gerne med, den dag skal jeg ikke noget, og vil gerne ned og kigge.

Men kan du ikke ligge en plan om hvornår jeg skal være ved dig og så sende din adresse og adressen på udstillingen så er det en aftale hvis du har lyst.

Og du kan slæbe alt det med du har lyst til for tager bare hundeburet ud af bilen.

Karen - Ih, det lyder hyggeligt. Så må vi lige sørge for at få hilst, men eftersom jeg med garanti finder Tina og Junior kan det være vi får hilst i den sammenhæng. Se forresten tråden med kattegale træf i Brædstrup hvis det er :slight_smile:

Ja så må vi lige få hilst:)
Kender også en som skal udstille main coon.

hejsa

vi skal til brædstrup som tilskuere om lørdagen og tager gerne tidligt afsted for at få en dag ud af det og vi ka da sagtens lige runde randers og tage dig med tur/retur, det er jo ikke så stor en omvej igen.
så du siger bare til:)

[quote=Karen J.;523539]Ja så må vi lige få hilst:)
Kender også en som skal udstille maine coon.[/quote]

Ah, jeg endte med at framelde min coon pga. økonomi osv. :slight_smile:

Øv det var da en skam.

Karen - Jah, men ham der ikke blev klippet i sommers af mine to er ikke så god, så han er ikke så sjov at udstille. Og vil hellere tage min nye EUR pige med, der skal lære det :slight_smile:

Karen du kan få lov at følge os og vores MCO på udstillingen :slight_smile: Hun er også ud af Meserve linjer :slight_smile: Så lidt familie agtigt :slight_smile:

Tina jeg vil ikke tilbyde dig kørsel i denne omgang da jeg er meget usikker på den nye øse :S

[quote=Ushoosinu;523977]Karen du kan få lov at følge os og vores MCO på udstillingen :slight_smile: Hun er også ud af Meserve linjer :slight_smile: Så lidt familie agtigt :slight_smile:

Tina jeg vil ikke tilbyde dig kørsel i denne omgang da jeg er meget usikker på den nye øse :S[/quote]

Ej hvor lækkert det vil jeg meget gerne:D
Jeg har slet ikke sat mig ind i om Ziyeh kan udstilles, min mand vil vidst gerne at jeg lader være da han syntes jeg bruger nok penge på hundeudstillinger og er vidst bange for jeg kan blive bidt af det :lol:

[quote=Ushoosinu;523977]Karen du kan få lov at følge os og vores MCO på udstillingen :slight_smile: Hun er også ud af Meserve linjer :slight_smile: Så lidt familie agtigt :slight_smile:

Tina jeg vil ikke tilbyde dig kørsel i denne omgang da jeg er meget usikker på den nye øse :S[/quote]

Ej hvor lækkert det vil jeg meget gerne:D
Jeg har slet ikke sat mig ind i om Ziyeh kan udstilles, min mand vil vidst gerne at jeg lader være da han syntes jeg bruger nok penge på hundeudstillinger og er vidst bange for jeg kan blive bidt af det :lol:
Hvordan finder jeg jer?
Har i et nr eller sådan noget som jeg kan se efter eller noget andet?

[quote=Karen J.;524211]Hvordan finder jeg jer?
Har i et nr eller sådan noget som jeg kan se efter eller noget andet?[/quote]

Nu vi følges ad, skal jeg gerne introducere dig for alle de Kattegale jeg kan huske jeg kender - og det er vist efterhånden en del :tihi:

Karen - Det er desværre ret svært at finde nogen på en katteudstilling, hvis man ikke lige ved hvem/kan ringe. Der er et katalog, deri kan man finde katten og dens katalog nummer, det skal man så forsøge om man kan finde - helt uden at katalognumre og burnumre er de samme - og de står efter burnumre :tihi:
Men Tina kender vist snart os alle :høhø: (Tina der i sin tid fik mig startet på at udstille huskat, så vent du bare :D)

Karen hvis ikke Tina lige får bragt os sammen så er du velkommen til at ringe på 53161661, så klare vi det den vej rundt :slight_smile:

Super det gemmer jeg lige.

Super så regner jeg med at du har styr på det:D

[quote=Eife;524234]Karen - Det er desværre ret svært at finde nogen på en katteudstilling, hvis man ikke lige ved hvem/kan ringe. Der er et katalog, deri kan man finde katten og dens katalog nummer, det skal man så forsøge om man kan finde - helt uden at katalognumre og burnumre er de samme - og de står efter burnumre :tihi:
Men Tina kender vist snart os alle :høhø: (Tina der i sin tid fik mig startet på at udstille huskat, så vent du bare :D)[/quote]

Det lyder jo indviklet. Men har faktisk en ide om at det er nemmere end at finde en på en hunde udstilling, for der har vi kun nummeret på når vi er i ringen. Og jeg har hvid hund og står sammen med mange andre hvide hunde, ja det kan jeg love dig for kan være svært, men det er lykkes ind til vidre.:smiley:

Min mand bliver nok ikke glad hvis jeg vil til at udstille kat:p

Men som sagt har jeg slet ikke spurgt til Ziyehs udstillings evner eller om hun har nogle.

Skal man have en stol eller noget med?

Karen - mht stol så afhænger det af hvor meget du kan holde til at stå. Man kan som regel finde nogen i hallen :slight_smile: Jeg plejer selv at tage sådan en, men har da en camping stol som jeg har haft med nogle gange :slight_smile: