Brædstrup-Randers t/r lørdag søges

Okay, sådan en har jeg til at stå.
Det kommer jo meget an på hvor langtid det tager.
Men det kommer også lige an på hvordan jeg har det på dagen, nu har jeg gået med dårlig knæ i 1måned, men nogle dage er bedre end andre.

Karen - Det tager hele dagen :slight_smile: Vi (udstillerne) skal være der fra start til slut :slight_smile:

Super tror bare jeg slæber en stol med.
Det kan være jeg kan få taget mig sammen til at købe en ny da posen til den jeg har er i stykker så den faldet ud af bunden. Ja og stolens ene armlæn virker heller ikke.

Så hvis i ser en mystisk kvinde i det ene hjørne af hallen i en blå stol så er det bare mig der sidder og ikke fatter en skid:LOL:

Karen - Du kommer da bare og sidder sammen med en af os fra kattegale, og ikke helt alene i et hjørne :smiley: Så skal vi også gøre vores bedste for at forklare hvad der foregår :tihi:

Ja så må vi se om jeg fatter det:)

Jeg er god til at snakke med nye mennesker så mon ikke jeg nok skal få tiden til at gå.
Jeg var i Grenå og kigge i sommers havde min mor med, hun var træt af mig, for jeg skulle kigge på alle kattene og talte med flere forskellige ejere og rørte forskellige katte. Skulle jo finde ud af hvad jeg kunne lide og ville jo gerne vide noget om alle dem jeg kunne lide udsenet af.
For vil have en jeg kan lide at se på men også passer i sindet.

Vil bare lige skrive at jeg godt er klar over jeg har et hængeparti Karen, skal bare lige kunne samle mig om at tænke i mere end 5 minutter for at gøre det, og med on-off feber går det ikke så godt lige nu :ups: - men det kommer hurtigst muligt :ok:

…for øvrigt godt at jeg bad om kørelejlighed i stedet for at holde fast i planen om at lokke med min far eller bror…bilen har det nemlig slet ikke godt efter en ubehagelig nærkontakt med et rådyr i går aftes :ked:

[quote=Gizzemissen;525161]Vil bare lige skrive at jeg godt er klar over jeg har et hængeparti Karen, skal bare lige kunne samle mig om at tænke i mere end 5 minutter for at gøre det, og med on-off feber går det ikke så godt lige nu :ups: - men det kommer hurtigst muligt :ok:

…for øvrigt godt at jeg bad om kørelejlighed i stedet for at holde fast i planen om at lokke med min far eller bror…bilen har det nemlig slet ikke godt efter en ubehagelig nærkontakt med et rådyr i går aftes :ked:[/quote]

Ja nu har du jo svaret men ellers tager du det bare helt roligt der er længe til vi skal afsted bare alt er på plads fredag så er jeg glad:D

God bedring.

Uh håber ikke der kom nogle tilskade?

Kun materiel skade fra vores side…og så selvfølgelig det stakkels rådyr…Gud ske lov der kom en jæger kørende 2 minutter senere der havde remedierne til at aflive det hurtigt :ked:

Det var heldigt, der kan virkelig ske meget.
Fik i det så med hjem?
De smager altså så godt:D
Men ja det var heldigt at der lige kom sådan en.
Ellers kan man ringe til Falck.

[quote=Karen J.;525711]Det var heldigt, der kan virkelig ske meget.
Fik i det så med hjem?
De smager altså så godt:D
Men ja det var heldigt at der lige kom sådan en.
Ellers kan man ringe til Falck.[/quote]

Jægeren fik det med hjem, han vidste i det mindste hvad han skulle gøre for at få noget spiseligt ud af det.

Min far sad faktisk i bilen og forsøgte at komme igennem til Falck imens jeg slæbte staklen ind til siden og min bror tjekkede skaderne på bilen, han kunne så ikke få hans åndssvage telefon til at ringe op, så den skal vist til reparation samtidigt med bilen :tihi:

Så endnu mere heldigt at den jæger kom forbi.

Og mit nytårsforsæt blev lynhurtigt til at så snart jeg er mobil igen, laver jeg en sikkerhedspakke til min fars bil (overvejer lidt om jeg også skal lave til de to taxaer han kører) med et par hundetæpper, en kraftig lommelygte og et lamineret ark med telefonnumrene til Dyreambulancen, Sweitzerhundene, den lokale dyrlægevagt og de lokale dyrlæger. Ville så gerne have haft noget jeg kunne lægge over hovedet på rådyret efter at have set i mange engelske dyreprogrammer hvor nemt de stresser helt op, men jeg havde ikke noget. Så jeg er meget taknemmelig for den jæger :ok:

[quote=Gizzemissen;525718]Jægeren fik det med hjem, han vidste i det mindste hvad han skulle gøre for at få noget spiseligt ud af det.

Min far sad faktisk i bilen og forsøgte at komme igennem til Falck imens jeg slæbte staklen ind til siden og min bror tjekkede skaderne på bilen, han kunne så ikke få hans åndssvage telefon til at ringe op, så den skal vist til reparation samtidigt med bilen :tihi:

Så endnu mere heldigt at den jæger kom forbi.

Og mit nytårsforsæt blev lynhurtigt til at så snart jeg er mobil igen, laver jeg en sikkerhedspakke til min fars bil (overvejer lidt om jeg også skal lave til de to taxaer han kører) med et par hundetæpper, en kraftig lommelygte og et lamineret ark med telefonnumrene til Dyreambulancen, Sweitzerhundene, den lokale dyrlægevagt og de lokale dyrlæger. Ville så gerne have haft noget jeg kunne lægge over hovedet på rådyret efter at have set i mange engelske dyreprogrammer hvor nemt de stresser helt op, men jeg havde ikke noget. Så jeg er meget taknemmelig for den jæger :ok:[/quote]

Lyder til at du har handlet meget fornuftigt.:ok:

En skam med den mobil.
Men super heldigt at jægeren kom.

Lyder meget fornuftigt med sådan en liste, måske skulle man lave sådan en. hmm, men får det nok aldrig gjort.
Men tror min gps kan finde et eller andet:høhø:

:kryds: Er der mons tro en der har en til plads i bilen fra Randers/Langå til brædstrup lørdag?
Jeg har en bimse med i en transport katte, og en lille sports taske?

[quote=Chimel;525875]:kryds: Er der mons tro en der har en til plads i bilen fra Randers/Langå til brædstrup lørdag?
Jeg har en bimse med i en transport katte, og en lille sports taske?[/quote]

Ja ja :slight_smile: det har jeg da :velkommen: