Brædstrup søndag d.13. januar 2013

:slight_smile: jeg starter, eftersom Lucky er færdig for idag :slight_smile: han fik sit Gert og blev premier :slight_smile:
Dione er nomineret, så er noget spændt på udfaldet, men skal op mod en der fik box i går, og så langt rækker hendes type nok desværre ikke :slight_smile:

vi har også lidt nyt fra Brædstrup :slight_smile:

De to små fik deres EX1’ere igen i dag uden problemer.
Britta Busse kunne rigtig godt lide dem begge selvom Cikke og JumJum jo er to meget forskellige typer.

De skulle endda begge tilbage til NOM - det havde vi ikke lige set komme.
Cikke blev hurtigt sorteret fra, så ingen scene til hende.

JumJum derimod :slight_smile:
Dommeren sorterde hurtigt tre af fem fra, og stod så og havde svære kvaler mellem JumJum og lørdagens BIS killing i kat. II. Meeen- JumJum skal på scenen i Thildes trygge hænder.
Lille JumJum :thumbup:

Røsse klarede sig også fint i dag, og er nu indehaver af CAC nr to.
I dag kom hun ikke til NOM, da gårsdagens SC blev bedste hvide hunkat.

Men for den da, Kniefel skamroste næsten vores grooming.
Jeg satser på at det er fordi vi er heldige med gode pelse :slight_smile:

Tillykke til jer alle med resultaterne :slight_smile:

Her havde jeg så mine egne to med idag, og Irene havde Haley med, men det får hun lov selv at fortælle om :slight_smile:

Athea fik sit CACS med en masse ros med på vejen. Sabine Drieling ville ikke se hende til NOM, da hun bedre kan lide den sort tabby europé hun, der fik BIV’et der (Atheas halvmoster i øvrigt). Og hun ville i øvrigt heller ikke se andre hunkatte end Daffe, som uden tvivl blev NOM :høhø:
McCoy fik sit CAGCIB og også en masse ros. Sabine var meget glad for både ham og Haley (ungdyr), og overvejede en del til BIV, som dog gik til McCoy, da han bare er bedre udviklet :slight_smile: Til NOM ville hun heller ikke se andre hankatte end McCoy, som hun sendte på scenen :slight_smile:
Så jeg er rigtig glad og tilfreds, det har været en rigtig god dag på alle måder…

Så kom jeg også hjem :slight_smile:
Det har været en kanon hyggelig dag som har budt på lidt af hvert, Faith klarede sig som lidt forventet ikke særlig godt, hun kunne ikke lige håndtere det hele og blev noget negativ udenfor buret og brugte meget store gloser. Hun formåede dog at få en 3. plads ud af 4 så det er okay, tror dog ikke hun kommer med igen lige forløbigt, der er noget personlighed som skal arbejdes på.

Garfield min store røde dreng, han klarede sig derimod briliant!!
Han nappede en BIS, så tro mig jeg er PISSE HAMRENDE STOLT af min gamle bamse’mand, og han skal helt sikkert afsted igen :smiley: Sabine var fuldkommen skudt i ham, ligeledes var Steward’en som skulle vise ham frem til NOM, og en anden dommer kom også hen efter han var bedømt og spurgte om hun ikke nok måtte holde ham… Så en helt igennem perfekt dag med ham :smiley:

[QUOTE=LoanS;1010238]Garfield min store røde dreng, han klarede sig derimod briliant!!
Han nappede en BIS, så tro mig jeg er PISSE HAMRENDE STOLT af min gamle bamse’mand, og han skal helt sikkert afsted igen :smiley: Sabine var fuldkommen skudt i ham, ligeledes var Steward’en som skulle vise ham frem til NOM, og en anden dommer kom også hen efter han var bedømt og spurgte om hun ikke nok måtte holde ham… Så en helt igennem perfekt dag med ham :D[/QUOTE]

Han var også bare skøn! Tillykke! :smiley:
Og så hører jeg at du fik snakket lidt med Henriette :høhø:

Ja ja, Eva. McCoy havde da nær mistet sit BIV, til sin lillesøster. Haley var bare en super lille trold i dag, hun havde nær taget BIV’et fra storbror(jeg drømmer nok lidt) Dog slog hun sin mor, så lad brormand beholde den til sin samling. Begge dommer ville se Haley igen om Nom, dog blev hun ved begge dommer, nr 2 ud af 3. Fik bare en super bedømmelse af hende, dog fik vi en griner over at der stod, at hendes ører var perfekt. Vi ved godt at det ikke helt passer, men hun har de sødeste ører.
Batman var utryg og det hjalp ikke, at jeg fik en dommer, der ville have ham i bur. Trods at han var den første kat der skulle for og at vi ikke selv måtte tage ham ud af buret. Hun ville selv tage alle kattene ud. Der var ikke meget ros til ham, men han fik dog sit cert, det første til GIC, det var det vi kom efter så det var fint nok.
Glemt Haley fik EX1 .

[QUOTE=Eife;1010242]Han var også bare skøn! Tillykke! :smiley:
Og så hører jeg at du fik snakket lidt med Henriette :høhø:[/QUOTE]

Ja, han er min drømmeprins Gøffe :slight_smile:
Og ja, det blev da en meget interessant samtale med hende, så nu må vi se hvad der sker på den front hehe :slight_smile:

Tillykke til alle med resultaterne og endnu en god udstillingsdag. :flag:

Og et særligt tillykke til Loan og Garfield med den flotte udstillingsdebut. Sådan! :thumbup:

Glemte da helt at sige,stort tillykke til jer alle.

Tak Finn :smiley: Jeg er virkelig også bare pave stolt, kan slet ikke falde ned endnu…

Stort tillykke til jer alle.

STORT tillykke! Og wow. Loan - en BIS på første udstilling :smiley: hvor blæret :smiley: :thumbup:

Hov fik skrevet søndagens resultater i Lørdagstråden.

Nå kort og kort… Ex2 igen. Gik steward-føl :smiley:

[QUOTE=LoanS;1010238]Så kom jeg også hjem :slight_smile:
Det har været en kanon hyggelig dag som har budt på lidt af hvert, Faith klarede sig som lidt forventet ikke særlig godt, hun kunne ikke lige håndtere det hele og blev noget negativ udenfor buret og brugte meget store gloser. Hun formåede dog at få en 3. plads ud af 4 så det er okay, tror dog ikke hun kommer med igen lige forløbigt, der er noget personlighed som skal arbejdes på.[/QUOTE]

Man er vel ikke tortie for ingenting, skulle jeg hilse fra Chili at sige :rock:

[QUOTE=LoanS;1010238]Garfield min store røde dreng, han klarede sig derimod briliant!!
Han nappede en BIS, så tro mig jeg er PISSE HAMRENDE STOLT af min gamle bamse’mand, og han skal helt sikkert afsted igen :smiley: Sabine var fuldkommen skudt i ham, ligeledes var Steward’en som skulle vise ham frem til NOM, og en anden dommer kom også hen efter han var bedømt og spurgte om hun ikke nok måtte holde ham… Så en helt igennem perfekt dag med ham :D[/QUOTE]

Tillykke med ham. Han ser også godt nok dejlig ud på billedet :hjerte:

Det har som altid været en super hyggelig udstilling. Cody min skønne huskat blev ex 3 og smukke Maya blev ex 1, Hun tabte NOM til en rigtig smuk colorpoint :slight_smile:
Stor ros til JYRAK for et godt show, gode forhold med masser af plads og søde mennesker :slight_smile:

Jarh :smiley:

Det var der også andre som snakkede om, der må være noget om snakken, men det var fra start hende jeg havde mindst tiltro til, men i buret syntes jeg faktisk hun klaret det smukt, og der var da mange henne og kigge. :slight_smile:

Skulle sige mange tak fra ham :smiley:

Tillykke :smiley:

Stort tillykke til jer alle