Brædstrup søndag

Jeg vil da starte med at lægge ud

Knud Erik havde far og datter med
Finn fik uden problemer sit første CACS og vandt NOM og sørme om han ikke blev BOX med 2 ud af 3 stemmer, han tabte bedste modsatte køn til Susannes flotte pige. Tillykke Susanne

Marikix fik EX1 og så meget ros, men bemærkning om at hun skulle da bruges i avl. Hun tog også NOM og på scene blev hun BIS med alle 3 stemmer :thumbup::thumbup::thumbup:

NIka fik sit andet CAC og tabte som fortjent NOM til en flot Britte :slight_smile:

Så alt i alt en fantastisk weekend. tak for hyggeligt samværd :slight_smile:

Først og fremmest et kæmpe tillykke med de to BIS! :flag: Det er bare flot og fedt.

Jeg mener dog bestemt at Kat von D fik en stemme som ungdyr, og var det ikke hende som Marikix vandt over? Altså, det var da ungdyrs BISet som Marikax vandt? :slight_smile: Men jeg kan da selvfølgelig tage fejl… :gruble:

Nårh jo, og her havde vi en fantastisk dag, som Jeanette’s post har afsløret så dog ikke med helt så fantastiske resultater som igår :slight_smile:
McCoy fik sit CACS hos Aina Hauge, blev BIV og NOM. På scenen måtte han dog nøjes med 1 stemme for de 2 andre gik til Jeanette’s røde dreng :høhø:

Skofus fik Ex1 og havde en rigtig fin dag. Kat von D fik Ex1, kom op til NOM som hun sørme vandt over en BUR og en REX, så hun gik videre, men tabte på scenen til Jeanette’s Marikix :slight_smile:

det var også søndag vi vi vores resultat Rex fik EX1 og Balder fik EX2

God og hyggelig dag

Nogen der har nogle resultater de vil dele ??

Starter selv ud:

Diva var oppe ved Laura, hvilket var første gang vi var oppe ved hende - det gør vi gerne igen !
Tøsen fik sit CAPS - selvom Laura først fik skrevet CAGPIB… :tihi:
Så kom vi til NOM og den fik Diva sørme også - og kom på scenen og blev BOX - hun tabte nemlig til en flock peterbald, ved skilledommer…

Magnum var også oppe ved Laura, hvor han fik EX1 - kaldt til NOM men tabte med 1 millimeter til Eva’s EUR… (:

Alt i alt en rigtig hyggelig dag - nøjagtig som dagen før…

Stort tillykke :flag: til alle med søndagens resultater og en god udstillingsdag. :slight_smile:

Stort tillykke :flag: til alle med søndagens resultater og en god udstillingsdag. :slight_smile:

Måske var det en idé at slå de to tråde om søndag sammen til én?

Jeg havde igen mine 3 tøser med som igår

SC. Rokakitho´s Cassiopeia - HP
Rokakitho´s Io - CAC
Rokakitho´s Kiara - EX 1 og NOM og en stemme på scenen, kunne se at dommerne var lidt uenige i at hvem der skulle blive BIS killing, da alle fik en stemme hvor BIS gik til en ragdoll med 2 stemmer

Tillykke til jer andre med resultaterne

Alley fik sit CAP - det er helt underligt at udstille en kastrat. Han tabte NOM til den smukke smukke Kysse Kaj
Nellie fik sit CAC og er nu Champion- tabte nom til en flot flot brite

Jeg havde glemt at vinge af i søndag, så Daffe var slet ikke med igår :slight_smile: Så det blev ved Søren Sko, der fik sit 3. CAP og dermed blev Premier - en udlandtur kan jo blive påkrævet engang i løbet af foråret. Hans mor Vega var igen på toppen og hentede CACS, BIV, NOM og endelig BIS. Liiiiidt kan jeg ærgre mig over at FD´s topkatte-år er blevet ændret, for hun har også noget BIS og lidt godt fra efteråret, så hun kunne have skrabet gode points sammen. Nå, men pyt - hun havde nok alligevel ikke nået at udstille de påkrævede 8 gange, og vi er såmænd mere end tilfredse som det er - hun ER en pæn kat :slight_smile:
Jeg havde de tykke bimse-ungdyr med, og de forvandlede endnu engang sit bur til en strandfest - sikke et rod de kan lave!! De var i armene på en del, der overvejede at få en bimse at dele sit liv med, og selv om der blev sagt ih og åh og næh mange gange, så var der ikke bid. Ikke på grund af prisen, men fordi folk desværre helst vil have en lille killing. Oh well, det var nok ikke de rigtige så - de helt rigtige ville jo ikke være gået hjem uden :slight_smile:
VH
Susanne

Vi kom absolut ikke hjem med noget at prale af - Junior blev i veteranklassen nr. 4 ud af 4. Det mest exceptionelle ved det var vist, at jeg havde forudset resultatet :tihi: Dommeren kunne bare ikke li’ min kat og det er jo svært at argumentere imod, dog blev jeg noget chokeret over at få at vide at Junior tilsyneladende var meget præget af hans alderdom men “han havde nok været en flot fyr i sine unge dage” :surrender1: Den udmelding stod jeg lidt af ved.

Men vi var heller ikke afsted for resultater og som altid kommer jeg på udstillinger med den bedste kat og jeg tager sørme også hjem med den bedste kat :rock:

Vi fik snakket med publikummer, Junior blev nusset og rost for hans fine påklædning, jeg fik brugt næsten hele kontantbeholdningen hos Brita som jeg (desværre) havde bur lige overfor og så blev vi fotograferet utallige gange af en høj herre med et meget stort kamera der var tidligere Maine Coon ejer og forhåbentlig også kommende. Håber lidt jeg støder på billederne et eller andet sted for dem han viste mig var blevet ret gode.

Nu er jeg begyndt at diskutere med mig selv om vi skal snuppe en enkelt dag i Hedensted, det gør vi jo nok hvis Junior virker frisk på det og jeg kan finde kørelejlighed - det er jo trods alt en jubilæumsudstilling og vi var da med til den sidste :høhø:

Tillykke til alle med de flotte resultater og gode oplevelser og tak til de jeg snakkede med søndag der var med til at gøre dagen god :ok:

[QUOTE=Susanne W;1146981]Jeg havde glemt at vinge af i søndag, så Daffe var slet ikke med igår :slight_smile: Så det blev ved Søren Sko, der fik sit 3. CAP og dermed blev Premier - en udlandtur kan jo blive påkrævet engang i løbet af foråret. Hans mor Vega var igen på toppen og hentede CACS, BIV, NOM og endelig BIS. Liiiiidt kan jeg ærgre mig over at FD´s topkatte-år er blevet ændret, for hun har også noget BIS og lidt godt fra efteråret, så hun kunne have skrabet gode points sammen. Nå, men pyt - hun havde nok alligevel ikke nået at udstille de påkrævede 8 gange, og vi er såmænd mere end tilfredse som det er - hun ER en pæn kat :slight_smile:
Jeg havde de tykke bimse-ungdyr med, og de forvandlede endnu engang sit bur til en strandfest - sikke et rod de kan lave!! De var i armene på en del, der overvejede at få en bimse at dele sit liv med, og selv om der blev sagt ih og åh og næh mange gange, så var der ikke bid. Ikke på grund af prisen, men fordi folk desværre helst vil have en lille killing. Oh well, det var nok ikke de rigtige så - de helt rigtige ville jo ikke være gået hjem uden :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

her er et par billeder af skønne Søren Sko…

Tillykke med resultaterne :flag:

Susanne - Hvem boede sammen med Peter Plyds om lørdagen? H*n syns godt nok ikke jeg var sød :tihi:

[QUOTE=Lykke;1147070]Tillykke med resultaterne :flag:

Susanne - Hvem boede sammen med Peter Plyds om lørdagen? H*n syns godt nok ikke jeg var sød :tihi:[/QUOTE]
Bum-bum, Peter Plyds-dyret bor jo hos vores gode catsitter Tina, så det må have været deres bimsepige, Eyka Sai-Savart - en sød lille brunmasket dame, der vist nok snart pønser på at blive voksen :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1147071]Bum-bum, Peter Plyds-dyret bor jo hos vores gode catsitter Tina, så det må have været deres bimsepige, Eyka Sai-Savart - en sød lille brunmasket dame, der vist nok snart pønser på at blive voksen :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Ah, troede det var en af bøllerne :slight_smile:

Jeg så godt deres bur, men nåede aldrig til at finde dig og få lov til at gramse på dem… Store bjørn så ellers meget gramselig ud :smiley:

Tillykke med det :flag:

[QUOTE=Lykke;1147073]Ah, troede det var en af bøllerne :slight_smile:

Jeg så godt deres bur, men nåede aldrig til at finde dig og få lov til at gramse på dem… Store bjørn så ellers meget gramselig ud :D[/QUOTE]
Store Bjørn var ude i armene på nogle søde mennesker med stærke arme :slight_smile: Han havde nær væltet buret, da han læææænede sig op ad lågen bagefter for at komme ud igen - han er sååååå krammekær og tillidsfuld og dejlig, at det er svært at forstå de ikke bare smeltede. Medmindre selvfølgelig de kun var interesseret i en lille killing, og det var nok der problemet lå, for Store Bjørn har jo aldrig været lille - nogensinde :slight_smile:
VH
Susanne

[QUOTE=Susanne W;1147077]Store Bjørn var ude i armene på nogle søde mennesker med stærke arme :slight_smile: Han havde nær væltet buret, da han læææænede sig op ad lågen bagefter for at komme ud igen - han er sååååå krammekær og tillidsfuld og dejlig, at det er svært at forstå de ikke bare smeltede. Medmindre selvfølgelig de kun var interesseret i en lille killing, og det var nok der problemet lå, for Store Bjørn har jo aldrig været lille - nogensinde :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]

Der må komme nogen med forstand på hvad der er godt - der er intet som en solid klappekat :smiley:

Diva var oppe ved Laura, hvilket var første gang vi var oppe ved hende - det gør vi gerne igen !
Tøsen fik sit CAPS - selvom Laura først fik skrevet CAGPIB… :tihi:
Så kom vi til NOM og den fik Diva sørme også - og kom på scenen og blev BOX - hun tabte nemlig til en flock peterbald, ved skilledommer…

Magnum var også oppe ved Laura, hvor han fik EX1 - kaldt til NOM men tabte med 1 millimeter til Eva’s EUR… (:

Alt i alt en rigtig hyggelig dag - nøjagtig som dagen før…

Ja, jeg nød også at opleve måde Laura Boshoven og Aina Hauge. Begge dommere jeg gerne vil have mine katte bedømt af en anden gang :slight_smile: De var gode til at fortælle, håndterede kattene godt, og skrev så det kunne tydes :slight_smile: