Bræk-orama

:eksplosion:
Ligenu er plejemissen tæt på at få et frimærke sat på måsen, for han har lige leget bræk-orama ud over hele stuegulvet med fokus på mine computerledninger og den eksterne harddisk! :argh:

Staklen har selvfølgelig haft voldsom kvalme og der kom masser af hår op. Så får han i det mindste ikke ondt i maven igen… :doh:

Men i det mindste gjorde han den mens jeg var hjemme, så det kunne blive tørret op med det samme!

Missemanden blev trøstet med en god lange børstetur med karten. Han bliver så glad, når jeg børster ham, så pelspleje er en fornøjelse. :wehuu:

der er mine værre - de brækker altid hårboller op lige efter maden så der er masser af guf med…

selv om jeg friserer dem mindst 2 gange i ugen …

Det er sært som de somme tider nærmest lader til at SIGTE når de brækker sig. altså ligger der en avis på gulvet, så brækker man sig omhyggeligt LIGE VED SIDEN AF så det bedre kan svine gulvtæppet til… :dokdok:

Køkkengulvet og badeværelset som ikke har tæpper er ikke spor interessante steder at brække sig heller.

Det værste var faktisk en dag da Adelie brækkede det nylig slugte tørfoder… op i skålen med … tørfoder… Genbrug er sagen… eller ikke… >_<

Det er en kattelov at der skal brækkes og det, der er værre på absoberende underlag.
De kan vel ikke lide opsprøjt…

[QUOTE=PiaR;915050]Det er en kattelov at der skal brækkes og det, der er værre på absoberende underlag.
De kan vel ikke lide opsprøjt…[/QUOTE]

Hahaha det kan være det er derfor…

Og jeg kommer i tankeom at det værste faktisk ikke var da Adelie brækkede sig i foderskålen. Det værste jeg har oplevet var en der sad i toppen af kradsetræet … nøj det fylder når det bli’r sendt ud fra et par meters højde :besvimer:

Her er det som regel de hvide gulvtæpper (købt før jeg fik katte) det går ud over, eller dørmåtten, eller bademåtten. Der roses i høje toner, når det er køkkengulvet eller kattegården det går ud over:)

[QUOTE=TrekkieGrrrl;915095]Hahaha det kan være det er derfor…

Og jeg kommer i tankeom at det værste faktisk ikke var da Adelie brækkede sig i foderskålen. Det værste jeg har oplevet var en der sad i toppen af kradsetræet … nøj det fylder når det bli’r sendt ud fra et par meters højde :besvimer:[/QUOTE]

Cinnamon tog føringen på point herhjemme, da hun sad i vindueskarmen og brækkede sig ned i radiatoren.

Han gentog så successen i kl 6 i morges og leverede flere steder i stuen og i låget på hans nye skoæske! :doh:

Her er prisen taget med en opkastning i mine papirer mens jeg forberedte mig til en eksamen i teknisk vandbehandling. Det var ret pinligt at komme til eksamen med papirer der stank af katteopkast og havde mærkelige mærke pletter alle steder :tihi:

Gucci præsterede at brække sig mens hun sad på en hylde over sofaen… Ned af væggen løb det hehe

Randolf er sååå flink at gøre det på badeværelsesgulvet eller på dørmåtten som ligger med gummiet opad :smiley: og normalt er han også så flink at ville rydde op efter sig selv ved at spise det igen, hvis altså det er tørfodder :stuck_out_tongue:

Conrad har de sidste par dage kastet op på kradsetræet :confused: men det er i dag skiftet ud med et petfun :smiley:

Hmm…jeg åbnede skuffen med mit fine ‘sølvtøj’ (altså, det ER godt nok kun totårnet :cool2:) den anden dag, og undrede mig meget over, at der var brune og grønne, irrede pletter på en del af det??? :confused:

Indtil jeg kom i tanke om, at der vist havde været en omgang vandig kattegylp på bordpladen derover (som er gammel og REVNET) et par uger før…:S
Det var så åbenbart rendt ned i sprækken…lækkert…:tihi:

Så TAK, misser, TUSIND TAK for at smide jeres ætsende mavesyre ud over mit sølvtøj, siger jeg bare…!! :venter:

Normalt er det ellers de små kludetæpper og vores sko, der er ‘målet’ for opkast herhjemme…:høhø:
Eller laaaangt inde under sengen i soveværelset…:venter:

Undskyld, men … :tihi: