Brækket ben

[QUOTE=Marianne K;624281]Mærkelig nok er der ikke en eneste skramme på min nye cykel, heldigvis for det :slight_smile: Men det kommer til at koste et par nye cykelsko og cykelshorts + ny cykeljakke. Jakken havde jeg lige købt tidligere i formiddags :frowning:
Min hofte tog vist fra, den er i hvert fald lidt øm, men ikke noget særligt. Lige i dag er det så en fordel, at jeg er godt “polstret” ;)[/QUOTE]

Husk at melde skaden på dine sko og tøj til din indboforsikring/familieforsikring. Forsikringen dækker ved færdselsuheld hvor et trafikmiddel er indblandet (påkørsel, sammenstød, væltning).

Og ikke at forglemme din egen personskade til din ulykkesforsikring, i tilfælde af du får et varigt mén, men vi krydser da fingre for at du slipper uden :slight_smile: - Men du kan måske også få brug for genoptræning hos fys og det dækker en ulykkesforsikring for det meste også.

Rigtig god bedring Marianne…

Også god bedring fra mig. Håber ikke, at det går ud over nogle ferieplaner for jer!

Tak :slight_smile: vi har heldigvis sent ferie og jeg håber at få støvlen af inden. vi skal godt nok ikke ud at rejse, men på camping og det ville være rart at kunne gå tur på stranden uden støvle :slight_smile:

vær du glad for at det er støvlen s har været 14 dage i nice med gipsben- det stinker ! så er selv brusebad noget bøvl.
og smerten går snart over heldigvis- og husk forsikringen- de dækker dit kluns

[QUOTE=kira v;625664]vær du glad for at det er støvlen s har været 14 dage i nice med gipsben- det stinker ! så er selv brusebad noget bøvl.
og smerten går snart over heldigvis- og husk forsikringen- de dækker dit kluns[/QUOTE]
Pheeeww… Kan næsten lugte de sure tæer :frowning:

Ja, jeg kan da heldigvis tage støvlen af, når jeg skal i bad :slight_smile:

Du kan tro forsikringen er orienteret :slight_smile:

:kram:

rigtig god bedring!!