Brian & Co

Jeg har været til killingegrams og åååårrrrrrrrhhhhhhhhhhh :inlove::hjerte::thumbup::rock::ok: :klapper:

Billederne er taget med mobil og af varierende kvali, for der er loppecirkus hos Anna :smiley:

Verdens dygtigste Trunte… :hjerte:

LINSELUSEN!

Hvem? Mig? :uha: JA dig :smiley:

Kaj :tihi: Med ræveblik og en bette ballademager :hjerte:

Brian knak en bagaksel og blev laaaaaaaang mis :inlove:

Ja jeg er jo ikke i tvivl om hvem den smukkeste i det kuld er :wink: (næsten ikke i hvert fald)

Så var der ellers gadagung! 7 Mang Kung hvis man tolkede halerne… Kaj ubetinget den dygtigste :klapper:

De er FANTASTISKE!

Fritz og… argh :ups: Anne hjælp :smiley:

Anne blev fanget, bidt, rusket og dræbt :tihi:

Brian vil helst tisse på det store wc, men det ved han bare ikke endnu :hjerte:

Jeg er helt blæst i det bette fjæs :hjerte:

og man kan endda selv komme ud igen. Let og elefant.

Smukke Shana… Hun er en darling:hjerte:

Så blev der slukket på kontakten… Bedst som det går over stok og sten, så er det godnat :hjerte:

Tak for kig og grams… Jeg kommer snart igen :wink:

Jo, min favorit er stadig Shana :ups:
men de er allesammen virkelig fine :hjerte:

Linselusen må være en helt særlig race. Hun (eller er det en han?) er kun halvt tabby - eller halvt Mang Ku alt efter, hvad man mener, M’et i panden betyder :rock:

Sikke en sæk lopper - og det ser ikke ud til at være nemt at bevæge sig rundt hos Anne lige nu, hvis man skal have en killing på hver fod :høhø:

Herlige billeder :hjerte: … Pragtfuld billed af Bela med det halve M i panden :høhø: … Og det er Shana, som er på samme billed som Fritzz :stuck_out_tongue:

Og de er i gang igen … er overbevidst om, at jeg er en udtværet klat om 12 uger :uha:

Ps. Du kommer bare og aflaster mig når lysten kommer over dig :tihi:

Hvor er det godt jeg ikke er killingeskruk - og jeg bare kan gå ind og se på mine egne, ellers ville jeg da godt nok få abstinenser

Hold nu op :tihi: … man kan da kun blive i godt humør af at se de billeder. Hvor er de skønne, og hvor ser de pisse-frække ud :klapper:

Ih, jeg vil også lege med babyflyvemus :lovelove:

Nøj de er dejlige!!! Jeg elsker når de når loppe alderen… :smiley: De er bare SÅ sjove! Og farlige og bissede. :stuck_out_tongue:

Hold op hvor er de dog skønne! :inlove:

Godt de ikke bor hos mig - mine nerver kunne nok ikke holde til sådan en kæmpe omgang lopper. :smiley:

Gæt hvad vi andre får :høhø:

For hvor ER de bare skønne! :inlove:

Hvor er de lækre, men bliver jo sååå skruk… <3

AAAAADDDRRRR ! :thumbdown:

Ja jeg synes jo på INGEN måde at de er søde - specielt ikke dem med hvid på! :besvimer:

:inlove:(OK ok… de er rædselsfulde nuttede og fåååååårk hvor vil jeg gerne have sådan nogen i ruhåret udgave!):inlove:

[SIZE=3]SKØNNE SKØNNE mislinger! :hjerte:

/Mette
[/SIZE]

Hold nu op de er kære:smelter:

Hold fest, hvor er de allesammen kære. :smelter: Særligt ham den lille mørke fyr. :tihi: Og Kaj ser altså også skøn ud. :slight_smile: Jeg glæder mig vildt til at møde dem ‘live’. :inlove:

Åh den sort/hvide med den plet på ryggen :hjerte: Nej jeg skal bestemt ikke på killingenus hos Anne, for så kommer Kaj med mig hjem i lommen.

:smelter: :smelter: :smelter: