I GUDER!!! Det er mig aldeles ubegribeligt at de killinger ikke allerede har fundet nyt hjem
Jeg var til grams i eftermiddag og jamen, ihh, uhh og ååååhhhhhhhhh Brians ene halvbror er hans absolutte klon af sind Han snakker og er mere end påtrængende… han kæler og charmerer så jeg trods tabby og alt muligt andet skrammel næsten havde fået ham med hjem.
HAN ER SÅ DEJLIG!
De mennesker der beslutter sig for Loud Brownie giver i høj grad sig selv en stor gave
Nå men de 4 andre er lige så lækre og sjove De er ligesom 7 ugers killinger skal være og man skal tisse af inden man skal overvære deres leg, for jøsses det er god underholdning
Dagen sluttede med siatalerbunke og så bliver det ikke meget bedre
Aiiii! Jeg kan godt se, at jeg simpelthen bliver nødt til at se dem ‘live’.
Er der nogen der er med på killingegrams, og som kan give mig et lift fra Aa og det sidste stykke laaaaaaaaaangt ud på landet?
[QUOTE=Løvehjerte;1301432]Aiiii! Jeg kan godt se, at jeg simpelthen bliver nødt til at se dem ‘live’.
Er der nogen der er med på killingegrams, og som kan give mig et lift fra Aa og det sidste stykke laaaaaaaaaangt ud på landet?[/QUOTE]
Øv, der er desværre kun 2 sæder i Birgit’s bil, ellers så kunne vi have taget dig med fra Randers i morgen.
[QUOTE=Løvehjerte;1301432]Aiiii! Jeg kan godt se, at jeg simpelthen bliver nødt til at se dem ‘live’.
Er der nogen der er med på killingegrams, og som kan give mig et lift fra Aa og det sidste stykke laaaaaaaaaangt ud på landet?[/QUOTE]
Nu har jeg godt nok gramset på dem allerede, men er altid med på en ekstra tur, hvis det er
Altså de damer, bare fordi min bil kun kan have to med, behøves det jo ikke betyde I ikke også kan komme med det er jo bare logistik udfordring og resten er vilje
Husk lige at inddrage Anne hvis det ender med en folkevandring
[QUOTE=HolmeInc;1301459]Altså de damer, bare fordi min bil kun kan have to med, behøves det jo ikke betyde I ikke også kan komme med det er jo bare logistik udfordring og resten er vilje
Husk lige at inddrage Anne hvis det ender med en folkevandring [/QUOTE]
Nå har hun nu også noget at skulle have sagt