Brita - se hvad jeg har "hittet"

Jeg er i gang med en større oprydning i det lille hjem, og jeg har en del stof liggende, som jeg aldrig får brugt (suk, selverkendelse… :ups:)

Er det mon noget, der kan blive nullerputter af? :? For så vil jeg gerne donere det til et godt formål.

(Det kan være at jeg finder mere, når jeg får mig gravet længere ind i skabene, men jeg kan ikke garantere det :p)

Åh, det rosa på den lyse baggrund er flot§
Det kunne jeg godt bruge en nutterput i - eller prinsesse Røsse kan :slight_smile:

Jojo, der var mere - og jeg er ikke færdig endnu… :ups:

[QUOTE=PiaR;968172]Åh, det rosa på den lyse baggrund er flot§
Det kunne jeg godt bruge en nutterput i - eller prinsesse Røsse kan :)[/QUOTE]

Nr 2 på første billede? Den er støvgrøn i virkeligheden :tihi:

Støvgrøn med lyserødt - eller bare støvgrøn…? :? :tihi:

Den synes jeg også ser flot ud (hvis det kun er grønt :høhø:) - hvis der er nok stof, kunne jeg måske også bruge en nullerput mere…:slight_smile:

[QUOTE=Diana F;968185]Støvgrøn med lyserødt - eller bare støvgrøn…? :? :tihi:

Den synes jeg også ser flot ud (hvis det kun er grønt :høhø:) - hvis der er nok stof, kunne jeg måske også bruge en nullerput mere…:)[/QUOTE]

Det kommer nok an på øjnene, der ser - og lyset de ser i. Jeg har købt den som grøn brokade (uden rosa).

Det var blevet sådan en fed jakke :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Zunar-J5;968198]Det kommer nok an på øjnene, der ser - og lyset de ser i. Jeg har købt den som grøn brokade (uden rosa).

Det var blevet sådan en fed jakke :stuck_out_tongue:

[/QUOTE]

Grøn er næsten endnu bedre - hvis der er rosa mønster i.
Og det er der jo på billedet?

[QUOTE=PiaR;968202]Grøn er næsten endnu bedre - hvis der er rosa mønster i.
Og det er der jo på billedet?[/QUOTE]
Bum bum… Du skal næsten have en stofprøve så du selv kan vurdere det. :slight_smile:

JAAAH for søren da…det giver jo et endnu større overskud når stoffet er en donation.
OG jeg kan se der endda er royale stoffer iblandt.
TUSIND TUSIND TUSIND TAK

Lidt mere fra gemmerne…

[QUOTE=kamikaze;968232]JAAAH for søren da…det giver jo et endnu større overskud når stoffet er en donation.
OG jeg kan se der endda er royale stoffer iblandt.
TUSIND TUSIND TUSIND TAK[/QUOTE]
Det var så lidt :slight_smile: Det gør nok mere gavn som nullerputter end det gør i mit skab… :tihi:

Der er både tykt og tyndt stof - lige fra noget uld-blanding til bomuld, blankt og glimmer.

Er der noget du absolut ikke kan bruge? Jeg tænker at chiffon nok ikke lige er så nullerput-kompatiblet?

Arh, hvad. Jeg tror i hvert fald sagtens jeg kunne falde for en nullerput seng i stoffet på det øverste billede (yderst til venstre) eller det på billede 4 i billedet (yderst til højre). Synes de begge er flotte! :slight_smile:

[QUOTE=Zunar-J5;968240]Det var så lidt :slight_smile: Det gør nok mere gavn som nullerputter end det gør i mit skab… :tihi:

Der er både tykt og tyndt stof - lige fra noget uld-blanding til bomuld, blankt og glimmer.

Er der noget du absolut ikke kan bruge? Jeg tænker at chiffon nok ikke lige er så nullerput-kompatiblet?[/QUOTE]

Brita har også syet burgardiner og andre ting nogle gange :slight_smile: Men hun ved nok bedst selv hvad hun kan bruge :slight_smile:

[QUOTE=Eife;968242]Arh, hvad. Jeg tror i hvert fald sagtens jeg kunne falde for en nullerput seng i stoffet på det øverste billede (yderst til venstre) eller det på billede 4 i billedet (yderst til højre). Synes de begge er flotte! :)[/QUOTE]Så skal vi bare have fragtet stoffet til Brita, så hun kan komme igang :tihi:

Det er yderst sjældent der er noget jeg ikke kan bruge
Umiddelbart kan jeg KUN komme i tanke om voksdug
Tyld og chiffon og andet lidt specielt stof, bruger jeg bare fantasien og så PLING bliver det lavet noget alligevel

[QUOTE=kamikaze;968253]Det er yderst sjældent der er noget jeg ikke kan bruge
Umiddelbart kan jeg KUN komme i tanke om voksdug
Tyld og chiffon og andet lidt specielt stof, bruger jeg bare fantasien og så PLING bliver det lavet noget alligevel[/QUOTE]Super, så smider jeg tyll’et, noget metalic stof og noget blondestof i kassen til dig :slight_smile:

Nogen der skal over Odense til Årslev og har plads i bilen til noget stof til Brita? :fløjte:

Kæft hvor er jeg træt af at mine møgkræ ikke gider nullerputter! Der er sååå meget pænt stof jeg godt gad at have nullerputter i… men manden siger jeg ikke må købe flere når kattene ikke gider bruge dem… (Har prøvet 4 forskellige :tihi: )

[QUOTE=PivC;968262]Kæft hvor er jeg træt af at mine møgkræ ikke gider nullerputter! Der er sååå meget pænt stof jeg godt gad at have nullerputter i… men manden siger jeg ikke må købe flere når kattene ikke gider bruge dem… (Har prøvet 4 forskellige :tihi: )[/QUOTE]Hvad med en ny kat? :tihi:

Haha… Se det arbejder jeg på :wink: Men der kommer nok til at gå lidt tid endnu