Brita - se hvad jeg har "hittet"

Ihhh - sikke da en SKØN SKØN gave til hittemissernes konto :slight_smile: Super lækre stoffer… Ehhh, metervarer må vi nok hellere kalde dem :tihi:

Håber der er nogle der kan hjælpe til med transporten :slight_smile:

Ahhhh, hvad skuer mit øje…lilla.

Men jeg har 2 flotte lilla nullerputter og 2 cremefarvede…men når jeg skal have mine 2 forudbestilte NFO’er fra Hanne Lindvig…så skal jeg have flere nullerputter. :slight_smile:

Ja, du skulle have ryddet op i sidste uge, så kunne vi have fået det fragtet fra Årslev og herop… :tihi: Om ikke før, så må du kigge ud til Vissenbjerg, hvor Brita også kommer? :slight_smile:

Åh jeg tror, at jeg bliver nød til at fedte for manden min, noget af det stof altså :besvimer:

Til Vissenbjerg må det så blive, ikke? Jeg skal til Vissenbjerg (ca. midt i november).

AI, hvor lækkert…en masse stoffer i Vissenbjerg. DÈT glæder jeg mig til

Uh Ingrid, må jeg fedte lidt for dig???

Jeg bringer gerne stoffet ud til dig, hvis du vil tage det med til Brita i Vissenbjerg :kryds:

Brita, vil du have andre katte-ting til standen?

Har vist en sort keramik kat “til overs” et sted…

[QUOTE=Zunar-J5;973190]Uh Ingrid, må jeg fedte lidt for dig???

Jeg bringer gerne stoffet ud til dig, hvis du vil tage det med til Brita i Vissenbjerg :kryds:[/QUOTE]

Selvfølgelig :slight_smile: Det finder vi ud af.

Tak Ingrid :slight_smile:

[QUOTE=Zunar-J5;973192]Brita, vil du have andre katte-ting til standen?

Har vist en sort keramik kat “til overs” et sted…[/QUOTE]
Ja dfor søren…endelig. ALT der er katterelateret på den ene eller anden måde kan ALTID bruges

[QUOTE=kamikaze;973356]Ja dfor søren…endelig. ALT der er katterelateret på den ene eller anden måde kan ALTID bruges[/QUOTE]Super, så hører jeg lige Ingrid ad, hvor meget hun har plads til :slight_smile:

Lyder dejligt

Så er stof-stafetten givet videre til Ingrid :slight_smile:

Jeg håber du får noget ud af det, Brita.

Jeg har en helt ny, sød “Fødselsdagskalender” - godt nok med forskellige dyretegninger (ikke specielt katte) men er det en du vil ha’ alligevel? Sådan en lille smal en til at hænge på væggen? Manden købte den i Flensborg i går men havde ikke set at det var en fødselsdagskalender (altså en evighedskalender uden ugedage) For så ta’r jeg den bare med til vissenbjerg hvis den kan bruges :slight_smile: (ellers kan FIP-rafflet få den)

[QUOTE=Zunar-J5;974834]Så er stof-stafetten givet videre til Ingrid :slight_smile:

Jeg håber du får noget ud af det, Brita.[/QUOTE]

Jeg KAN forsikre dig, jeg nok skal få en masse dejlige senge, transportkassetæpper, hængekøjer, puder, sløjfesenge og hvad jeg nu finder ud af…ud af dit stof.
TUSIND TUSIND TAK

Det bestemmer du…jeg kan sagtens bruge den, men donerer du den til fipraflestanden, går den jo også til noget godt. Jeg ved de kan bruge alt godt

[QUOTE=kamikaze;975256]Jeg KAN forsikre dig, jeg nok skal få en masse dejlige senge, transportkassetæpper, hængekøjer, puder, sløjfesenge og hvad jeg nu finder ud af…ud af dit stof.
TUSIND TUSIND TAK[/QUOTE]

2 sorte sække, der er fyldt :uha: Der bliver lidt at gå om bord i, Brita :slight_smile:

:juhu::tak::håndtryk::kreativ:

Kan se den sidste smilie er noget med frimærker…jeg trænger vist til briller…troede det var en der syede, fnis