Britaaaaaa

Der var engang - sådan starter mange eventyr og også Gallianos og senere Sanders udstillingskarrierer -høhø - hvor Brita syede og syede og frembragte et bursæt i hvidt og guld med tilhørende seng. Vel at mærke til et enkeltbur :smiley:

Jeg har en glimrende kommunikation med alle mine katte, meeeeen der er visse ting, der ikke rigtigt siver igennem :cool:

Idag, et år efter, ser sengen derfor således ud:

Planen var, at den skulle følge Sander på Hillerød-udstillingen i november, men nu bliver jeg mere og mere i tvivl om, om den kan være i buret :smiley:

-tihi Herlig historie og herligt billede af to skønne modeller -thumbs

Eiiiiiiiiiii Mette,har du kogevasket den seng ??-høhø-høhø

Skønne billeder af smuksakkerne der hygger:)

Ja, det skulle jeg da også mene, man må ikke kogevaske en katteseng -høhø
Dejligt bunkebillede -forelsket

Århh hvor ser det bare lækkert og hyggeligt ud -love Mon der kan blive plads til en mere eller syns i at sengen er proppet nok? -høhø

[quote=Denise;53184]Ja, det skulle jeg da også mene, man må ikke kogevaske en katteseng -høhø
Dejligt bunkebillede -forelsket[/quote]

Jeg er altså helt uskyldig -engel

Den er kun blevet vasket på 40 grader (og ingen tørretumbler denne gang) og det blev kanten lidt lavere af, hvorefter d’herrer besluttede sig for, at den nu var til to i stedet for kun én :rolleyes: Og kanten bliver jo ikke ligefrem højere af at “man” ligger på den :wink:

Åhhh de hygger de 2 dejlige bebser

De stakkels dyr burde da have en ny nullerputseng med MEGET faste og udstoppet kant…og i fleece…burmeser kan vel tåle alt den varme der findes -høhø og så stor de begge kan være der på EN gang.
Jeg har lige nu noget RIGTIGT vamset fleece i brun og sandfarvet…det ville da passe til de to “mus”
Så godt tråden iaftes…så ringede telefonen og da jeg var færdig med at tale var min puter gået ud.
Brita

[quote=kamikaze;53548]De stakkels dyr burde da have en ny nullerputseng med MEGET faste og udstoppet kant…og i fleece…burmeser kan vel tåle alt den varme der findes -høhø og så stor de begge kan være der på EN gang.
Jeg har lige nu noget RIGTIGT vamset fleece i brun og sandfarvet…det ville da passe til de to “mus”
Så godt tråden iaftes…så ringede telefonen og da jeg var færdig med at tale var min puter gået ud.
Brita[/quote]

Farvemæssigt ville det passe helt perfekt, men det sjove er jo, at de har en fin ny “topersoners” nullerput med høj, fast kant - og de bruger den praktisk talt aldrig :? Den står lige ved siden af den anden, så det er ikke placeringen - den er nok bare ikke ligget godt nok til :rolleyes:

Kunne DU ikke ligge den til for dem ?? Du fylder ikke ret meget mere en to burmesere -tihi

Hvis ikke jeg frygtede, at det kunne koste mig min lammehenter, skulle du have nogle bank, din frækkert -ass - lammetæv, måske?