Brita's killinger

Her er nogle billeder af Brita’s killinger, de er bare totalt overskønne -love-love-love-love-love-love

Neeejjjjj hvor er de søde. Ham sølvgutten øverst er da bare for køn.

stort suk

De ER godt nok skønne -wehuu … men jeg synes der er en del der er ‘‘fejlfarvet’’ :?

Det her billede er simpelthent bare for sødt. -love:eek::eek:-tihi

-savle-savle-savle-savle-savle-savle-savle-savle

Det er du selv skyld i Brita.Du kan bare lade være med at få Denise til at oprette billeder af de skønne mislinger-høhø-høhø-høhø

Hvor er de bare dejlige

Uh … lækre mislinger - specielt de der sølvstriber er lige til at knuselske-forelsket

Uanset hvis killinger de er, er de skønne -wehuu-love-wehuu-love-wehuu
(Ved ikke hvem Brita er…)

-forelsket Charlotte

[quote=Yooncoon;50773]Uanset hvis killinger de er, er de skønne -wehuu-love-wehuu-love-wehuu
(Ved ikke hvem Brita er…)

-forelsket Charlotte[/quote]

Sorry, det er Brita fra http://www.kamikaze-coon.dk/ :slight_smile:

Hvad der er da vist et par fejlfarvede -LOL-LOL
Dem må jeg hellere hente her hjem -wehuu

Ha ah tænkte først hmm Brita, hvem er det - for mig er Brita jo damen med de super sorte MCOér - men suk hvor er denne fejlfarvede altså mums -forelsket

MVH
Gitte

Ej, kan ikke tåle flere killingebilleder - Bliver jo helt skruk - Hvor er de bare søde.

Hvor er de bare dejlige -forelsket-forelsket-forelsket

Ja, det kan jo smutte ISÆR når man låner en hanmis der IKKE laver andet end han selv er med og uden sølv…altså tabby. At de så alle tre også blev med sølv er jo ikke så ringe endda NÅR sølvet er så flot.
Jeg MÅ tilstå de er dejlige at fotograferer…og jeg nok har gjort flere billeder med dem end med de små sorte.
Men de (t-erne/de sorte) er nu også ved at tage form…ISÆR i breden…jøsses, de ligner små pelsede balloner på stikkelsbærben når de kommer fræsende og de tager kampene med de store, som er 12 dage ældre, op på fineste vis…det kan også ses på et af billederne.
Men de ved hvordan man bliver køsses på…det er det vigtigste
Brita

[QUOTE=Sheer;50738]Neeejjjjj hvor er de søde. Ham sølvgutten øverst er da bare for køn.

stort suk[/QUOTE]

Han hedder Kamikaze’s Sahè…og skal bo i Lynge ved HIllerød sammen med Kamikaze’s La-Rissa og Kamikaze’s Li-Nea…det er hans mors halvsøstre
Brita

[QUOTE=kamikaze;50806]Han hedder Kamikaze’s Sahè…og skal bo i Lynge ved HIllerød sammen med Kamikaze’s La-Rissa og Kamikaze’s Li-Nea…det er hans mors halvsøstre
Brita[/QUOTE]

Skønt, så kan en fattig studerende måske få nogle flere Kamikaze’er at se på de sjællandske udstillinger? Det ville bare være fint.

-toshyKigger ikke…-toshy kigger ikke…VIL IKKE KIGGE-doh

IHHHHH-wehuu-wehuu MÅ HA’ MÅ HA’-wehuu-wehuu

-upssa…jeg er gammel og ordblind, så jeg er undskyldt stavefejl…

Hvor er de bare nuttede Brita -wehuu Helt underligt med et kuld uden blå hva? :stuck_out_tongue:

Hvor er de skønne -forelsket-forelsket-forelsket

Og med en masse “farver og striber” -shhhh

Hvor er de super skønne Brita… Intet mindre -forelsket