British shorthair klubben

Hej alle sammen.
Der er en person der påstår at man i British shorthair klubben kan få HCM scannet for 350kr… er der nogle der kender noget til dette projekt?

Undrer mig over at han påstår han kan få det til halvpris i forhold til hvad jeg giver for det.

Hilsen Amalie

Aner det ikke - men hvis han er medlem kunne det måske være en “frynsegode”.

[quote=NamNamp;368723]Hej alle sammen.
Der er en person der påstår at man i British shorthair klubben kan få HCM scannet for 350kr… er der nogle der kender noget til dette projekt?

Undrer mig over at han påstår han kan få det til halvpris i forhold til hvad jeg giver for det.

Hilsen Amalie[/quote]

Der må være en misforståelse ? British Shorthair klubben HCM scanner ikke. Mon ikke misforståelsen skyldes at man på Landbohøjskolen/Life sidste år forskede i HCM hos British Shorthair, og derfor indbød os med denne race til at få scannet til en meget fordelagtig pris.

Jeg ved iøvrigt ikke om tilbuddet stadig gælder, det kunne da være rart, da jeg snart skal ha’ scannet min to nye avlspiger.

Jeg har hørt det som Alice, at det er på Landbohøjskolen/Life at man kan få denne scanning foretaget til en god pris…

Jeg tror forøvrigt at det stadig er sådan…

[quote=Sussie;368731]Jeg har hørt det som Alice, at det er på Landbohøjskolen/Life at man kan få denne scanning foretaget til en god pris…

Jeg tror forøvrigt at det stadig er sådan…[/quote]

Lyder super godt Sussie :slight_smile:
Så må jeg hellere få ringet til Sara og få en tid til mine to, som bliver et år i næste måned.

[quote=Sussie;368731]Jeg har hørt det som Alice, at det er på Landbohøjskolen/Life at man kan få denne scanning foretaget til en god pris…

Jeg tror forøvrigt at det stadig er sådan…[/quote]

Jeps:thumbup: Det er bare med at komme til KBH og få scannet,
man får et svar med det samme ang HCM status PT, godt eller dårligt:S

God tur til LIFE.

Hej igen

Se også BB-klubbens anbefalinger ang. HCM

Jamen er det pga. klubben eller landbrughøjskolen??

nogle der har et nr. til life/landbrughøjskolen?

Min pige blevet scannet til en prise på 620kr, denne mand kunne få det til 350kr…

[quote=NamNamp;368737]Jamen er det pga. klubben eller landbrughøjskolen??

nogle der har et nr. til life/landbrughøjskolen?

Min pige blevet scannet til en prise på 620kr, denne mand kunne få det til 350kr…[/quote]

Nej det er ikke pga klubben. Grunden til den særlige pris er at Landbohøjskolen/Life forskede i hvor udbredt HCM er i bla. British Shorthair. Jeg tror desuden de har kørt samme program med MCO ?

Du finder info om Life her :
http://www.life.ku.dk/om_life.aspx

Det er på grund af racen :slight_smile:

LIFE har en projekt pris på kr. 350,- for British. Hvor længe dette varer vides ikke.

Har katten HCM er scanningen gratis.

Det har ikke noget med BB-klubben at gøre.

[quote=Alice;368733]Lyder super godt Sussie :slight_smile:
Så må jeg hellere få ringet til Sara og få en tid til mine to, som bliver et år i næste måned.[/quote]

Min avls pige er endnu kun ca. ½ år gammel, så håber at tilbuddet varer ved, til hun også bliver gammel nok til hun skal scannes…

mange tak.
denne mand siger nemlig at sphynx også kan bliver HCM scannet for sammen beløb. så måtte jeg jo siger at det havde jeg aldrig hørt om, for hvis jeg havde, så havde jeg hvertfald ikke brugt 620kr på det. :slight_smile: