British shorthair opdrætter nær Århus?

Jeg er blevet spurgt om jeg kan anbefale en opdrætter nær Århus, der opdrætter British shorthair. De opdrættere jeg kender bor alle på sjælland, så er derfor vil jeg høre om I kender en opdrætter, der er god at besøge når man stadig er ved at finde ud af om det er den rigtige race - det vil sige en der virkelig kender racen og kan rådgive om hvorvidt racen vil passe til familien.

Dorthe Elwarth måske… Tror dog nok at opdrættet ligger i dvale pt.

De eneste tæt på Århus jeg kender lidt er Lisbeth og Esben, der har Chalina.

Jeg har aldrig være ved at købe kat hos dem, men kender dem som rigtigt flinke mennesker :slight_smile:

Susanne Königsfeldt bor lige syd for Århus, og Lisbeth og Esben bor ved Randers. Og i forhold til lige det du nævner med virkelig kender racen og kan fortælle om den, så ville jeg besøge Lisbeth og Esben :slight_smile:

Dorthe bor så vidt jeg husker noget længere ned i jylland end Århus :slight_smile:

Helle fra Coolbear har nogle lækre bamser til salg. Hun bor i Hadsten. Du kan læse mere om dem på www.coolbear.dk. De er vant til både børn og hunde.

Tak :thumbup: Jeg giver det videre.

Det gør hun, og hun opdrætter heller ikke briter mere :slight_smile:
VH
Susanne

Nej, jeg røg jo ind i HCM - og dermed gik opdrættet på stand by på ubestemt tid.
Jeg vil gerne anbefale Lisbeth og Esben, som de andre også nævner. De bor i den sydlige ende af Randers. Og så vil jeg bestemt også anbefale Pia Kjeldgaard (Apiatif), som bor i Viborg.

Venligst
Dorthe