Brok attest

Retten til at komme og køre på min havetraktor…mens du slår mit græs :tihi:

jaaaaaaaaaaa de er så sjove:wehu:

:argh:iiihhh så er det da flot at jeg fik at vide at mine kopir ikke var nok

Det er også et fedt papir at have parres der i udlandet.

Da jeg fik min nye han hjem glemte jeg, hovsa, kunne jo ligeså god få det hele på plads sammen med registrering af ham. Fik skrevet “bolle” og navle attest ind i passet da han blev vaccineret - det hvor navn og chipnr. står. Det godtog de.

[quote=Lis Dahlstrøm;201072]Det er også et fedt papir at have parres der i udlandet.

Da jeg fik min nye han hjem glemte jeg, hovsa, kunne jo ligeså god få det hele på plads sammen med registrering af ham. Fik skrevet “bolle” og navle attest ind i passet da han blev vaccineret - det hvor navn og chipnr. står. Det godtog de.[/quote]
¨
Okay så det er faktisk en fordel at lave det papir?

I min verden er det ok at få underskrevet og påført på stamtavlen, hvor der medsendes en kopi når der søges stamtavler til killingerne.

Ligger den derhjemme eller ikke er kommet endnu (på grund af stambogsekretærens langsommelighed) er det ikke nok at få en sundhedsbog hvor der står at Olfert er … Der skal man bruge en spiciel formular.

[QUOTE=SineGry;201077]¨
Okay så det er faktisk en fordel at lave det papir?[/QUOTE]

Jamen det er det - parringsattesten findes på engesk - så det er er bare at bede hankattejeren printe den ud og få de nødvendige stempler/underskrifter. Det hele kan være på plads INDEN der rejses - så kommer man ikke i en kedelig situation.

Ikke alle forbund har reglen om negativ mig dit og dat …