Brug for krydsede fingre tirsdag

uhh hvor jeg hader når mine mislinger skal til Dr. dyregod - Især med det uheld jeg har haft med at have mistet flere katte på kort tid, så gruer virkelig for på tirsdag hvor min elskede lille Tutsie skal i narkose.

Tiden er kommet til hun skal neutraliseres og jeg er bare slet ikke psykisk klar til det selv. Min dyrlæge er god og ved han nok skal klare det, men pu ha hvor har jeg en knude i maven, er der heldigvis under hele operationen, det har jeg fået lov til nu jeg er så pylret over det.

Så har brug for krydsede fingre og poter fra jer på tirsdag.:kryds:

MVH
Gitte

Selvfølgelig :kryds::kryds: Jeg kan godt huske, hvor nervøs jeg var ( det var i nov.) der mine små, skulle i narkose :S

Jeg var der ikke under, men jeg nåede at ringe et par gange til dyrlægen, inden de kom hjem igen :ups:

For det går jo som det skal, men puha imens det står på, er man ikke meget sure sild værd.

Men det er jo bare fordi, man holder så meget af dem :hjerte:

Jeg er sikker på, at Tutsie nok skal klare det :)…men I får lige en håndfuld :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: med på vejen for en sikkerheds skyld.

Gitte,

Måske du skulle be’ om inhalations narkose, dyrere og mere skånsom - og at katten kommer i væsketerapi.

held og lykke

Jeg sender jer begge mine aller-kærligste tanker.

:inlove: :hjerte: :inlove: :hjerte:

Neutralisering er heldigvis ren rutine for langt de fleste dyrlæger - så der bliver ingen problemer der :slight_smile:

Selvfølgelig krydser jeg fingre for dig, just in case.

Men der kan altså ikke være uheld i posen til dig, så naturligvis går det godt.

Hilsen Jette.

Er helt sikker på at det nok skal gå godt.
Men du får lige en håndfuld af dem her :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:
Hilsen Lisbeth

Jamen selvfølgelig skal du nok få nogle krydsede fingre! God vind! :slight_smile:

Tusind tak skal I have. Tutsie blev fixet i går og var egentli rimelig hurtig nogenlunde frisk, men da vi kom hjem igen og hun havde sovet lidt var hun igen noget groggy, så hun lagde ved mig det meste af natten. Jack var meget interesseret i hende da hun kom hjem, men det var for at lege hans vilde drengelege, så i dag er han lukket på 1 . salen da Tusie bare gerne vil ligge og slappe af.

MVH
Gitte