Brug for krydsede fingre

En af mine katte, som er indekat er sluppet ud. (har ikke villet lukke den ud, da jeg fik den, for når haven alligevel skulle hegnes, kunne den ligeså godt blive inde til det var gjort)

Og nu har den været væk i en uge.

Jeg har selvfølgelig haft alle byens unger ude at lede, og været rundt ved alle naboer og se til at den ikke var fanget i et skur eller noget.

Jeg har drysset kattegrus i en “spiral” gående fra huset og så ca 2 km. væk.

Jeg har ringet til Falk, og alle dyrlæger. Har efterlyst den med opslag alle tænkelige og utænkelige steder.

Den har alle dage været en lidt nervøs kat, som blev bange ved nye ting og lyde, så den er jo nok gået i panik, og har rendt.

Men hvor langt tror i jeg skal søge?

Den er øremærket. Det står dog stadig i tidligere ejers navn inde på registeret(vi har ellers sendt ejerskifteblanket, men det må vi så gøre igen).Tidligere ejer har nu et andet telefonnummer end det registret har, og de VIL have det skriftligt, og så kan der gå op til 3 uger før det bliver lavet om (sagde den “venlige” dame jeg talte med, som var aldeles ligeglad med at katten var væk, det var jo vores egen skyld, vi kunne bare have passet bedre på den. Det sagde hun sgu)

Så kryds lige fingre, vil i ikke nok…

Hej Dorte

Har du overvejet at prøve en kattefælde?

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Håber missen kommer hjem igen

Åh Dorte - det værste af alt er uvisheden.

Håber du snart får katten igen.

3 uger for omregistrering - hmmmm - det er altid klaret på et par dage. Jeg ejerskifter selv de katte jeg sælger hvis ejeren ikke kendes på det tidspunkt de mærkes, når tilbageleveringsfristen er udløbet og den nye ejer ikke kan leve ude kræet.
Jeg gør det på mail. Det er hos Kattens Værn - og der virker.

[quote=DK Thomani;243067]Hej Dorte

Har du overvejet at prøve en kattefælde?[/quote]

Jeg mangler at finde hende. En kattefælde er jo ikke til nogen nytte, når katten ikke er her.

Jeg kan såmænd sagtens fange en masse katte, men det bliver så de halv-og helvilde og det er min egen jeg gerne vil have igen.

Jeg tror nu også nok jeg kan få fat i hende, hvis bare jeg kan finde hende.

Håber at du snart får din kat tilbage :kryds::kryds::kryds:

[quote=alleos7;243072]Jeg mangler at finde hende. En kattefælde er jo ikke til nogen nytte, når katten ikke er her.

Jeg kan såmænd sagtens fange en masse katte, men det bliver så de halv-og helvilde og det er min egen jeg gerne vil have igen.

Jeg tror nu også nok jeg kan få fat i hende, hvis bare jeg kan finde hende.[/quote]

Måske hun gemmer sig, så ville en fælde jo være en fordel.

Men jeg håber hun kommer hjem igen :kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at I finder hende igen.

Herfra krydses der SÅ meget fingre Dorte, jeg håber du snart får fat på missepigen igen :slight_smile:

åhhh jeg krydser ALT hvad jeg har for at den kommer sikkert hjem igen :kryds::kryds::kryds:

Krydser alt det jeg har lært :kryds::kryds:

Dorte , jeg har tit hørt om katte, som er et nervøst gemyt, især måske over for fremmede. :?Kommer frem, når deres ejer kalder på dem, efter mørkets frembrud ,når der ikke er så meget uro omkring dem.

At du skulle passe bedre på den, hvor skulle hun skamme sig at komme med sådan en udtalelse, til en der i forvejen er ulykkelig over sin bortgået kat :lynogtorden:Det kan ske for alle !!!

Håber du snart får dit lille pus, hjem i god behold :kryds::kryds::kryds:

Også en masse krydsede fingre herfra :kryds::kryds::kryds:

også en masse krydsede fingre herfra, håber du snart er genforenet med missepigen :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Krydser hvad jeg kan:kryds::kryds::kryds:
Håber du snart har din kat hjemme igen.

Held og lykke med at finde den og hold os opdateret.

Huuuuurrrrraaaaahhhhhh

Så kom hun hjem.

Pludselig var hun bare i vinduet, og kradsede på ruden for at komme ind…

Gad nok vide hvor hun har været???

Hun må have haft adgang til mad og vand, for hun ser fin ud, og var ikke synderligt sulten.

Hvor er jeg dog lettet, det kan slet ikke beskrives.

Jeg var næsten begyndt at håbe at finde hende kørt ned, for det ville nok have været knap så slemt som uvisheden.

Men endelig lidt lykke og held til mit kattehold, det var også på tide…

Tak for alle de krydsede fingre, jeg er sikker på de hjalp…

Hvor ER det skøøønt Dorte :wehu::wehu::wehu:

SUUUPER…og så må du gerne lige mysse hende våd.
Slemme slemme mis

[quote=alleos7;243065]… og så kan der gå op til 3 uger før det bliver lavet om (sagde den “venlige” dame jeg talte med, som var aldeles ligeglad med at katten var væk, det var jo vores egen skyld, vi kunne bare have passet bedre på den. Det sagde hun sgu)
[/quote]
De gange, jeg har talt med Katteregistret om ændringer vedr. mine registrede katte, er ændringerne sket omgående, mens hun havde mig i røret.
Sidste gang var, da jeg bad om at få “åbne” oplysninger, og da remsede jeg numre op, mens hun ændrede.
Så jeg har altid kun mødt stor hjælpsomhed og imødekommenhed.

Men STORT tillykke med hjemkomsten :klapper:

årh hvor godt hun kom hjem…

Hvor er det godt, at hun er hjemme igen :wehu: :wehu: