Bruger "titler"

Nu er jeg jo rimelig ny herinde.-engel

Og inspiteret at at der blev hevet en gammel tråd fra om den der havde fået en titel.

Jeg kunne godt tænke mig nogle historier omkring de titler der står under jeres navne og også gerne om det er nogen i selv har fundet på eller hvem der har været så kreativ.-engel

Nogen Input?

Hmm… ja min titel har jeg vist nok fået fordi visse personer herinde mener jeg snakker for meget :høhø: - og derudover er jeg buschauffør.

Anne - du snakker for meget :rock:

Min titel kommer af at jeg kører motorcykel (når jeg forhåbentligt får en ny)

[quote=Annette O;407828]Anne - du snakker for meget :rock:

[/quote]

NIX… :stuck_out_tongue:

Snakker du meget???:uha::uha:

Nope… Du skal ikke lytte til rygterne… :tihi:

Okay måske en gang imellem kan jeg godt snakke lidt :fløjte: -engel

Jeg er fra Amar’ og der er vist nogle der synes jeg er kærlig og så har jeg jo huset fyldt med skovtrolde :slight_smile:

Jeg er ikke sikker men jeg tror at mit kommer af at jeg er vild med sort/hvid brogede katte.:høhø:
Dem har jeg nemlig døbt Ko-katte.
De skal være sort/hvide for at være en rigtig ko-kat.:slight_smile:

Ja og resten af navnet er fordi jeg opdrætter:)
Hilsen Lisbeth

“Paragrafrytter” hentyder til mit job

og tandgrise behøver du forhåbentlig ingen forklaring på :tihi::tihi::tihi:

ja mit navn kommer af at jeg har et eller andet med tigere og så har jeg tidligere samlet på tigerdyr, samt at mit nicknavn flere steder på nettet er enten tigger el tigerdyr, nåja så har jeg det med altid at springe til og tilbyde min hjælp når den behøves

Først - tilnavnet får man når man har skrevet 1000 inbdlæg herinde.

Her er baggrunden for mit tilnavn:
Kaffegal: Jeg arbejder på en café i Århus der hedder Café Kaffegal - og flere, jeg selv inkl, til at sterte med at læse det som Café KaTTegal.
Vejransvarlig: Hentyder til at Buster mener jeg er 100% ansvarlig for det vejr vi har- ergo bliver jeg skældt meget ud når det regner, er koldt etc.
Vegetarisk: Giver næsten sig selv
Skrumpediva: Jeg har tabt 30 kilo i løbet af det sidste år

Ja dig kender jeg jo en del til efterhånden så den kunne jeg regne ud :slight_smile:

[quote=Coon Danica;407842]Jeg er ikke sikker men jeg tror at mit kommer af at jeg er vild med sort/hvid brogede katte.:høhø:
Dem har jeg nemlig døbt Ko-katte.
De skal være sort/hvide for at være en rigtig ko-kat.:slight_smile:

Ja og resten af navnet er fordi jeg opdrætter:)
Hilsen Lisbeth[/quote]

Sejt med Ko-katte :slight_smile:

[quote=Temple Bar;407845]“Paragrafrytter” hentyder til mit job

og tandgrise behøver du forhåbentlig ingen forklaring på :tihi::tihi::tihi:[/quote]

Nej nej ingen forklaring nørvedig:uha::uha:

Åhhhhh ja det kan jeg forresten godt huske Johnny :slight_smile:

[quote=louiseogbuster;407860]Først - tilnavnet får man når man har skrevet 1000 inbdlæg herinde.

Her er baggrunden for mit tilnavn:
Kaffegal: Jeg arbejder på en café i Århus der hedder Café Kaffegal
Vejransvarlig: Hentyder til at Buster mener jeg er 100% ansvarlig for det vejr vi har- ergo bliver jeg skældt meget ud når det regner, er koldt etc.
Vegetarisk: Giver næsten sig selv
Skrumpediva: Jeg har tabt 30 kilo i løbet af det sidste år[/quote]

Super forklaring :slight_smile:

Sejt du har smidt 30kg!! Der skal virkelig styrke til!

Jeg hedder det vidst fordi jeg laver mange smykker selv :høhø:

. o O ( Mums så står den på lagkage idag - En dag senere, men skidt, det ved Diamond nok ikke noget om. Hun er bare så heldig at blive “fejret” 2 dage i træk. -LOL )

Tror mit kommer sig af at jeg elsker poly poter. -wehuu Og ja, så har jeg jo “Katte-misser”. :slight_smile:

Aner virkelig ikke hvad min titel kommer af … :cool:

DET VED JEG!!!

Min kommer af at jeg er lærer… Også har jeg købt en cykel af Birthe herinde :tihi: Og da jeg fik mit navn, brugte jeg den kun en lille smule.
Nu bruger jeg den faktisk næsten dagligt :høhø:

Jeg fik mit før vi begyndte at dele sjove navne ud :slight_smile: