Bruger "titler"

Braksnuder - hentyder til, at div. skældsord om perser & exotic er noget, som jeg prøver at tage luften ud af.
Boheme - det har Dorthe A vist forklaret meget godt et sted :?
Sang etc - dyrker jeg på prof. niveau, men “En Kvinde er overflødig”, som det hedder indenfor mit andet fag -surrender
Grøntfoder - hentyder til, at jeg også er vegetar (klarer desværre ikke at være veganer) uden at være prædikende eller fanatisk. Jeg kan bare godt lide grøntsager, de smager ligesom mere varieret :slight_smile:

Mit dejlige sjove tilnavn kommer sig af at jeg holdte et kattegaletræf, hvor vi havde fået fat i en rigtig pølsevogn, INGEN gik sultne herfra. :thumbup:

Jeg er helt vild med at det ikke er sådan et tuttenuttet et, og at man kan forstå det på flere måder, alt efter hvilket humør man er i. :høhø:

Mit kommer af:
Ketchup kritisk - Jeg hader når man kæreste putter ketchup på det mad jeg laver, uden at have smagt det, hvilket jeg så kom til at fortælle
Kældertrold - Jeg bor i en kælderlejlighed.
Med kat og coons - Jeg har en blandings kat og en maine coon, nummer to coon er på vej :slight_smile:

jeg har fået mit fordi jeg er en notorisk fartbølle og kører rundt i en 4.4 l V8er … :smiley: :smiley:

og så fordi det er mig der har sørget for teknikken der ligger bag om hele forummet :slight_smile:

Ja mit kan du nok godt gætte hvor kommer fra :høhø:

Pokalsamlende: Ja, der er mange der synes det er ret sjovt at jeg altid vælger pokal og ikke udstillingsgebyr på udstillingerne. Resultatet er også at Gizmo nåede at fylde halvdelen af et vitrineskab :hjerte:

Bur-dekorationsgeni: Det må der jo være nogen der synes jeg er, jeg kan bare godt li’ at sy nye burgardiner fra tid til anden :ups:

Ingen herinde har selv valgt deres navn;
men jeg er glad og rørt over mit. :hjerte:

Jeg er fuldstændig splittertosset med katte. :klappekat:

Mine katte.

Andres katte.

Alle katte jeg møder på min vej.

Jeg har bestemt ikke selv fundet på mit øgenavn…for så var der ikke blevet noget…

Næ…det har Misi :høhø:

“Semper Incognito et Belligerens” :cool:

Betyder vist nok noget i retning af :

“Altid skjult/undercover og stridslysten/angrebslysten” :øhmm::øhmm::?..hhmmm…ka’ det nu os’ pass’ :?

Det hentyder til, at øvrige brugere ikke kan se når jeg er online (altid skjult) og at ingen kender min rigtige identitet

Og “stridslysten” hentyder sikkert til, at jeg skydes i skoene at være krigerisk :fløjte::fløjte: og kendt for at sige tingene på en meget direkte og kontant måde…hvilket jeg så senere har erfaret, at rigtig, rigtig, rigtig mange herinde slet ikke kan tage trykket af.

Jeg har ladet mig fortælle i min “øresnegl”…at jeg efterhånden opfattes som så “bidsk”, at selv om det er helt uskyldige bemærkninger jeg kommer med, så bliver de læst som noget andet :blegne::blegne: .og det har så den ulempe, at indrapporterings/anmeldesystemet gløder nogen gange… og moderatorerne skal tage stilling til en masse klager :sshh::sshh::sshh:

Om Misi ramte plet med tilnavnet…døm selv

-engel-engel-engel-engel-engel-engel-engel

[quote=Felis;408035]Jeg har bestemt ikke selv fundet på mit øgenavn…for så var der ikke blevet noget…

Næ…det har Misi :høhø:

“Semper Incognito et Belligerens” :cool:

Betyder vist nok noget i retning af :

“Altid skjult/undercover og stridslysten/angrebslysten” :øhmm::øhmm::?..hhmmm…ka’ det nu os’ pass’ :?

Det hentyder til, at øvrige brugere ikke kan se når jeg er online (altid skjult) og at ingen kender min rigtige identitet

Og “stridslysten” hentyder sikkert til, at jeg skydes i skoene at være krigerisk :fløjte::fløjte: og kendt for at sige tingene på en meget direkte og kontant måde…hvilket jeg så senere har erfaret, at rigtig, rigtig, rigtig mange herinde slet ikke kan tage trykket af.

Jeg har ladet mig fortælle i min “øresnegl”…at jeg efterhånden opfattes som så “bidsk”, at selv om det er helt uskyldige bemærkninger jeg kommer med, så bliver de læst som noget andet :blegne::blegne: .og det har så den ulempe, at indrapporterings/anmeldesystemet gløder nogen gange… og moderatorerne skal tage stilling til en masse klager :sshh::sshh::sshh:

Om Misi ramte plet med tilnavnet…døm selv

-engel-engel-engel-engel-engel-engel-engel[/quote]

:høhø: :hjerte: :høhø::hjerte:

Mig skræmmer du ski ikke livet af - jeg kan godt lide din direkte facon.

:inlove:

Jeg bliver også misforstået af nogen herinde - men det tager jeg ganske langsomt.

:fin:

Skal vi to lave en klub for de skjulte og misforståede ???

:kryds:

Jeg er sikker på, at vi får andre med i klubben også…

:stuck_out_tongue:

:slight_smile:

Naja…

NU er det min tur til at få et tilnavn - og jeg håber det bedste - men frygter det værste.

-LOL

Har været herinde i flere år - men holdt en lang og tiltrængt ferie - så alle kender mig for alt det gode jeg står for - så jeg satser på et rigtig kærligt tilnavn…

-LOL

Mit navn kommer af, jeg elsker at læse en god bog, holder af god rock musik, Queen bl.a., og jeg har Burmeserkatte :stuck_out_tongue:

Ja, mit er fra inden traditionen kom helt på plads, og der blev ikke lavet nogen tråd med inspiration osv. som der bliver nu om dage. Dengang blev det givet til de meget aktive tror jeg. Det er vist admins/moderatorne, der har fundet på det.

Først hed jeg bare sludrechatol - det kunne jeg godt lide, og giver nok sig selv -høhø
Og så nåede jeg et eller andet antal indlæg (mere end 1000, for det havde jeg allerede skrevet) og så blev det til Nattetjatter. Hvilket henfører til at jeg er noget af en natteravn til tider - især i eksamensperioderne -høhø

Skriblende Skovtroldemor - ja skriblende ved jeg ikke lige hvor kommer fra, jeg er ikke den der skriver mest har inde. Skovtroldemor er nok en blanding af mit brugernavn og at jeg har 2 nfo’er.

Ja mit kommer jo nok af den blide tone jeg altid lægger for dagen -engel

Nu er jeg heldigvis startet forfra herinde, for “Kattehappy Babyboomer” ( ventede jac, på det tidspunkt )- tror jeg det var, viser bare, at ingen her har fattet hvem jeg er som person. :frowning:

“KO-lossal dyreelsker med frimærkesamling og strikketøj”.

Ved ikke rigtig hvad de havde gang i den dag jeg fik den tittel.

Men hvis du skulle mangle bøffer til grillen er vi leveringsdygtig. Vi slagter kalve fra 80-100 moderdyr om året nu. Biologilæreren skal jo have styr på det der med dyr. Kikker du forbi skal jeg nok indvi dig i opdræt af alle bondegårens dyr, blot du ikke kommer så du forstyrrer svalerne eller de andre fugle vi har på egendommen. Agerhønsene kommer hvert forår ind over græsplænen som om de vil fortælle at nu er de klar til ynglesesonen. Ser dem kun den ene gang i min have. I kælderen er der tudser. Nogle store dejlige nogle dem må du ikke forstyrre. Lige nu er der 5 killinger i badeværelse, så er du trængende så må det foregå meget stille og kun hvis missemor tillader det. Puha hvad er det du har sat i gang. Jeg må vist hellere luske op til postkortsamlingen. Har lige fundet ud af at der er over 1000kort og 1000 julekort og …

Mit tilnavn er en blanding af mit job som sagsbehandler og jeg har næsten altid mit kamera med mig rundt i naturen og så ja, har jeg altså 4 skønne katte og 2 store hunde :slight_smile:

Mit navn er vist nok fordi jeg kom til at skrive en bog om en nisse og en masse katte. Det var et kalendereventyr og det ku jeg jo altså ikke lade være med at prale lidt af:tihi:
Knus Elin

“Forførende Færoysk Siamslave”

hmm…Det første ord må stå for vedkommendes egen regning :tihi:
Færoysk, fordi jeg er fra Færøerne…synes egentlig at det burde være “Færøsk” fordi på færøsk betyder “oy” Ø og ikke øer…:ups:
Siamslave, fordi jeg ELSKER siamesere og har selv 3 :rock:

Jeg har ikke noget navn endnu - men er da næsten halvvejs! :høhø:
Men sjovt at læse historierne bag jeres navne herinde! :thumbup:

Er spændt på at se hvilket navn jeg får tildelt, når jeg får skrevet 1000 indlæg… :cool:

[quote=Garfield.;408171]Jeg har ikke noget navn endnu - men er da næsten halvvejs! :høhø:
Men sjovt at læse historierne bag jeres navne herinde! :thumbup:

Er spændt på at se hvilket navn jeg får tildelt, når jeg får skrevet 1000 indlæg… :cool:[/quote]

Jeg har da nogle forslag parat :tihi: