Brugernavne

Må vi ikke nok får at vide, hvad i hedder inde på Kg… det er lidt svært at hitte ud af hvem i er…

Ja, kan vi ikke vedtage at bruge de samme nicks? Det gør genkendelsens glæde større;-)
mvh Camilla

Jamen jeg er Karina H og vil da helst beholde Morkia, da jeg altid har brugt det navn på nettet :slight_smile:

Hedder Zabrina på kg… -what
Hihi…

Så lad gå da;-) Men hvorfor bruger du så ikke Morkia på kg?
mvh Camilla

Jeg synes også, du skal bruge det smukke navn på KG. Og måske også mere fordi, vi andre så ikke behøver at bruge hjernen så meget -høhø -høhø

Det er skam også mit brugernavn derinde når jeg skal logge på, men det er jo mit rigtige navn som bliver vist :slight_smile:
Kan selvfølgelig gå ind og rette det, nu hvor jeg endelig har lært hvordan man gør -høhø

Jeg hedder Stine A DK Mafian på KG -uuh

Ja jeg hedder Winnie på KG -høhø

ja jeg kan heller ikke løbe fra Miss T

jeg vil dog give de fleste ret - behold så vidt muligt brugernavnene… for alles skyld -høhø

Knus og -pote dask

PS det er vidunderligt at se så mange herinde at det overhovedet er nødvendigt at have enne lille tråd

Øøøøøh jeg tror nok jeg hedder Annette - det man giver ud, kommer tifold tilbage

Eller noget i den stil -LOL

Men jeg er jo en af de dååååmme personer, der skifter nick inde på KG en gang imellem -sorry

Jeg hedder dog oftest noget med Annette SSSSS

Hold da ellers lige op Annette - du får da godtnok noget af et problem herinde, når du ikke kan vælge én af dine andre personligheder -høhø -høhø

[/quote:b3cns6rc]

Ja May-Britt… jeg er godt klar over det… Jeg ved faktisk ikke helt, hvad jeg skal gøre ved det, så min personlighedsspaltning må vel lige komme i kufferten igen… Det er jeg lidt bange for ;-)))) -LOL

ja jeg er somregel johnny ellers ka jeg finde på at kalde mig for tigger(i ved tigerdyret fra peter plys)

I øjeblikket hedder jeg Charlotte - What goes around comes around, men ellers hedder jeg for det meste Charlotte D -høhø

Hedder det samme som her, har dog et W i “enden”…

Jaja kom så med jeres sjawe kommentarer [smilie=hate-boid.gif] -høhø

Aha - en skjult tatoo [smilie=hate-ass.gif]

Aha - en skjult tatoo [smilie=hate-ass.gif][/quote:164d3qm8]

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

looooooooooooooool -mås

jamen jeg hedder anika s [smilie=hate-smile.gif]