Brugerne går helt amok - på den gode måde :)

Hej alle…

syntes lige jeg ville dele lidt af kattegales baggrundsstatistik med jer på dennne dejlige januar aften…

Kattegales brugere har nemlig slået alle rekorder d. 6 januar :slight_smile: og det er bare så flot…

hvis i synes det kan være svært at nå at følge med herinde med alle de nye spændende emner og indlæg - så kan jeg efter at have regnet lidt på statistiskkerne godt forstå jer… :thumbup:

for HVER dag bliver der i gennemsnit lavet 28 nye tråde - og den 6 jan. var all time high med ikke færre end 42 nye tråde -wehu

HVER dag er mindst 25% af vores brugere aktive ifht. st skrive indlæg - og på månedsbasis har vi næsten 50% aktive brugere - det er umådelig flot. -wehu

Faktisk er i så aktive at der i gennemsnit laves 633 indlæg om DAGEN… og den 6 jan. var den gyldne dag hvor kattegales brugere lavede over 1000 indlæg - helt præcist 1023

Adminteamet vil gerne sige tak til jer alle for jeres kæmpe opbakning, jeres ubegrænsede skrivelyst og jeres super evne til at gøre det her forum til et af de mest aktive i katteverdenen…

-gruppekram til jer alle sammen fordi i er med til at gøre kattegale til et super forum.

:wehu: Hvor er vi seje! :thumbup:

Gud det var der mit liv blev af haha

Selv tak Gitze… succen går jo i din og HA’ernes retning :thumbup::thumbup:

Jeg synes også, at alle bidrager til den sjove tone herinde - dagens smil kan i hvert fald altid findes foran skærmen sammen med jer :). Tak for det.

D. 6 . januar var vel ikke tilfældigvis den dag, hvor balladen var på sit højdepunkt?

Men det er da superflot, og jeg tænker som Helle: Nårh, det er her mit liv bliver af - og hvordan dælen var det lige, at jeg pludselig fik så mange indlæg -LOL

Super flot - godt gået alle sammen :thumbup:

Miff…Ja det var den 6 Januar

Hold da helt op, så forstår jeg godt jeg ikke har tid til andet en kattegalle:tihi:
Super flot.

det er jo en smal sag at bruge masser af tid herinde når nu der er så mange søde, sjove og kloge folk herinde ik…sss

kan da godt være manden har ret i at jeg bruger lidt mere tid herinde end jeg regnede med ggggg
har så også kun lige med nød haft tid til min facebook, resten er skippet fuldstændig på det seneste til fordel for kattegale.

Hold da op det var sørme da en del…Kan bedre forstå hvorfor jeg ikke føler jeg har tid til at lave nye indlæg med alt det der skal læses ,hvis man også skal nå lidt i real life:) Knus Ninna

reallife?hvad er det?-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

:?..-høhø

ja - jeg tror det er et spørgsmål for spørgetråden måske -LOL

Real-life - et begreb der forsvinder når man bliver bidt af en gal kat… -LOL

mon ikke…manden kan ikke engang spille xbox uden at have en kat liggende, og det er da temmelig tit at jeg sidder med et par katte når jeg bruger tiden herinde, og så skal jeg jo fortælle dem lidt om alt det vi lærer nu de ikke selv kan læse…My har så ikke heeeeeeelt forstået den der med at det kun er vores tv der behøver stueantenne, hun leger tit og ofte antenne på computeren -LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

Det liv, der er omkring dig, når du slukker for PC’en, eller den går ned! -what
(Tænk lige over dét).

Jeg kan heller ikke spille xbox uden at vores kastrat kommer hen og lægger sig ved siden af mig, og nogle gange mig. :smiley: :smiley: :smiley:

Haha, så kan jeg godt forstå, jeg synes, der sker en sørens masse herinde, med alle de emner og indlæg. :rock:
-wehu -wehu -wehu

:wehu::wehu::wehu:

Ja, jeg indrømmer det helt åbent :

Mit navn er Therese og jeg er afhængig af Kattegale.dk.

:wehu::wehu::wehu:

Hvem kan modstå den fristelse det er at være sammen med x antal skønne mennesker ??

Ikke jeg - og jeg ønsker ikke forslag til afvænning, tak.

:wehu::wehu::wehu:

Når et forum har succes, og folk hygger sig og skriver løs, så er det så at sige altid (IMHO) takket være god moderation (æres den, som æres bør).
De steder, hvor moderatorerne bliver aggressive eller på anden måde trynende, der bliver der stille… nogle gange helt stille :rip:
Så hvis en mod undrer sig over stilhed, så er det værd at se på mod’s indlæg en tid tilbage, og om der bliver grebet ind overfor folk, der tryner andre verbalt. :thumbdown:
Og omvendt: Når der er gang i den, og folk hygger sig, så er det ofte, fordi mod’s er venlige og konstruktive og skaber basis for en god stemning.
Tak for det! :thumbup:

Her er så dejligt at være, så sættes ned i dosis vil jeg ikke.
Tak for et godt og hyggeligt sted at være.
Knus Elin

[quote=Miff;99076]D. 6 . januar var vel ikke tilfældigvis den dag, hvor balladen var på sit højdepunkt?

[/quote] tja jeg er nok bare PMS,jeg synes nu ikke det er noget at juble over,når succesen er på beskostning af 3 dejlige brugere. (her skulle have været en smilie)